TSR Apex Hydrualiczny amortyzator skrętu | Szekla4x4.pl
    search

    TSR Apex Hydrualiczny amortyzator skrętu

    7 637,76 zł brutto
    (zawiera VAT 23%)
    6 209,56 zł netto
    Cena nie uległa zmianie
    Cena nie uległa zmianie
    Ilość
    Dostępne na zamówienie 5-30 dni

    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    TSR – Wspomaganie skrętu typu Through Shaft Ram do Jeep JL i JT – KOMPATYBILNE Z PRZEDNIĄ OSIĄ M210 WIDE D44

    NIEKOMPATYBILNE Z WĄSKĄ OSIĄ PRZEDNIĄ W MODELU SPORT, SAHARA ORAZ WERSJACH NON-XR WILLYS


    Porozmawiajmy o wydajności – WIELKOŚĆ MA ZNACZENIE!

    System Apex Through Shaft Ram wykorzystuje odpowiednią średnicę tłoka i korpusu, by zapewnić optymalną wydajność we współpracy z fabrycznym układem elektrycznego wspomagania kierownicy wzmocnionym przez Apex. Oznacza to, że fabryczny system kierowniczy nadąża za zapotrzebowaniem na płyn w układzie TSR, ponieważ został zaprojektowany tak, aby idealnie współpracować z fabrycznym układem kierowniczym w modelach JL i JT. Eliminuje to opóźnienie i ospałość działania, które często występują w tradycyjnych systemach ram assist.
    Wcześniej typowym problemem była powolna reakcja układu kierowniczego, ponieważ większość siłowników była po prostu zbyt duża, a fabryczny system nie nadążał z dostarczaniem odpowiedniej ilości płynu hydraulicznego.


    Dlaczego zastosowano technologię Through Shaft, a nie tradycyjny siłownik?

    Technologia Through Shaft zapewnia równomierne wspomaganie zarówno przy pchaniu, jak i ciągnięciu tłoka, a zasilana jest przez fabryczne przekładnie kierownicze.
    Dodatkowo, TSR działa jak stabilizator kierownicy „na sterydach” – oferując znacznie większą precyzję prowadzenia zarówno na drodze, jak i w terenie.
    Tradycyjne siłowniki nie zapewniają takiej dokładności. Co więcej – przy technologii TSR nie trzeba kompensować przemieszczenia tłoka i płynu wewnątrz korpusu siłownika, co eliminuje potrzebę stosowania dużych zbiorników wyrównawczych. W tradycyjnych siłownikach są one niezbędne właśnie z powodu przemieszczenia tłoka.


    Czy TSR jest kompatybilny z zestawem APEX Steering Boost?

    Tak! TSR jest w pełni kompatybilny z zestawem Apex Boost Kit, a ich połączenie znacznie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego – nawet przy oponach do 40 cali.
    Jeśli chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał układu kierowniczego, zalecamy montaż zestawu Boost Kit wraz z systemem TSR.


    Czy muszę zainstalować Boost Kit, aby używać Through Shaft Ram?

    Nie!
    Jednym z założeń konstrukcyjnych TSR było nie tylko zwiększenie możliwości terenowych, ale także poprawa komfortu prowadzenia Jeepa JL i JT na co dzień.
    TSR znacząco poprawia precyzję kierowania i eliminuje „luzy” często odczuwalne podczas jazdy drogowej.
    Jeśli korzystasz z opon 35 cali lub mniejszych – możesz zainstalować TSR zarówno z zestawem Boost Kit, jak i bez niego.
    Nawet bez dodatkowego wspomagania TSR poprawia prowadzenie Jeepa na drodze i w terenie.


    CECHY I KORZYŚCI:

    • TSR dodaje wspomaganie do fabrycznego układu kierowniczego – umożliwia łatwe skręcanie nawet dużych opon off-roadowych, także z zablokowanymi mostami
    • Działa lepiej niż tradycyjny stabilizator – nie tylko stawia opór, ale aktywnie wspomaga sterowanie
    • Redukuje sprzężenie zwrotne w układzie kierowniczym
    • Anodyzowany twardo (hard coat anodized)
    • Tłok hartowany i chromowany
    • Uszczelnione tuleje
    • Tuleja antywibracyjna (antiflop)
    • Uchwyt montażowy blisko zwrotnicy – minimalizuje ugięcie drążka kierowniczego i zwiększa precyzję sterowania
    • Odwracalna końcówka korpusu – pasuje do różnych typów osi
    • Starannie zaprojektowane prowadzenie przewodów – dla optymalnej elastyczności i funkcjonalności
    • Zaprojektowany do współpracy z zestawem APEX Steering Boost

    UWAGI:

    • W PRZYPADKU MONTAŻU NA WZMOCNIONYCH MOSTACH (TRUSSED AXLES) – wymagane własne mocowania po stronie osi (nie są to zestawy plug-and-play)
    • Wymaga portowania (modyfikacji) fabrycznej przekładni kierowniczej
    • Kompatybilny z aftermarketowymi portowanymi przekładniami kierowniczymi (mogą być potrzebne dodatkowe złączki i adaptery – szczegóły w instrukcji montażu)
    • Kompatybilny z zestawem APEX Steering Boost Kit
    • Kompatybilny z drążkami i końcówkami kierowniczymi Apex Chassis oraz RPM Steering 2.5 Ton
    • Kompatybilny z przekładniami kierowniczymi aluminiowymi i stalowymi
    TSR Apex Hydrualiczny amortyzator skrętu | Szekla4x4.plTSR Apex Hydrualiczny amortyzator skrętu | Szekla4x4.plTSR Apex Hydrualiczny amortyzator skrętu | Szekla4x4.plTSR Apex Hydrualiczny amortyzator skrętu | Szekla4x4.plTSR Apex Hydrualiczny amortyzator skrętu | Szekla4x4.pl
    X02-10-001

    Opis

    MARKA
    Jeep
    MODEL
    GLADIATOR JT
    Wrangler JL 2 Drzwi
    Wrangler JL 4 Drzwi

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next