- Brak na stanie
***UWAGA*** MINIMALNA WYSOKOŚĆ LIFT 3-3,5" (I PRAWIDŁOWY ODBOJNIK) JEST WYMAGANA DLA GÓRNEGO DRĄŻKA KIEROWNICZEGO. WYMAGANIA DOTYCZĄCE MINIMALNEJ WYSOKOŚCI RÓŻNIĄ SIĘ W ZALEŻNOŚCI OD PRODUCENTA LIFTU - W RAZIE WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT. CZĘŚĆ #79017001 (WSPORNIK RELOKACJI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO) JEST NIEZBĘDNA PODCZAS ODWRACANIA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO, ABY ZACHOWAĆ PRAWIDŁOWĄ RÓWNOLEGŁĄ GEOMETRIĘ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO I DRĄŻKA KIEROWNICZEGO.
STEER SMARTS™ z dumą prezentuje nasz najbardziej ekstremalny układ kierowniczy z serii "YETI XD™" wyposażony w tłumik GRIFFIN XD™. Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.
YETI XD "No Drill" Top Mount Draglink to kompletne mocowanie śrubowe do zastosowań wymagających dużej siły skrętu, wyposażone w opatentowaną konstrukcję REVERSE TAPER MOUNT. YETI XD "No Drill" jest najszybszym i najłatwiejszym w montażu łącznikiem na rynku. Instalacja zajmuje zaledwie kilka minut i nie ma potrzeby modyfikowania lub zmiany standardowej zwrotnicy. Ten cięgno przykręca się do fabrycznego stożkowego otworu zwrotnicy i fabrycznego otworu ramienia pitmana.
CECHY
CIĘGNO YETI XD Z ZESPOŁEM GRYFU XD:
Łatwy montaż za pomocą śrub.
Tłumik Griffin XD zapewnia najwyższy poziom stabilności i osiągów na drodze i w terenie.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub przerabiania zwrotnicy.
WYPRODUKOWANO W USA
PRZEGUBY KULOWE:
Przeguby kulowe 30 mm 2 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JK.
Śruby dwustronne ze stali stopowej o średniej zawartości węgla obrabiane na zimno zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
Poddane obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami serwisowania smaru, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
W pełni smarowalne.
KOŃCÓWKI DRAGLINK:
Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zewnętrzne gwinty są powlekane elektronicznie w celu zapewnienia trwałości i długoterminowej użyteczności.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
TŁUMIK GRIFFIN XD:
Redukuje ostre i negatywne sprzężenie zwrotne z kierownicą.
Regulator Draglink jest produkowany z rur stalowych 4130 Chromoly o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
Powłoka antykorozyjna zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Wewnętrzne gwinty i rurka są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą użyteczność
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Opatentowana konstrukcja.
*Drążek pasuje do wszystkich modeli JK Wrangler 2007-2017 z kierownicą po lewej stronie, w tym Rubicon i Unlimited.
Uwaga: Zalecane są co najmniej 17-calowe koła. Koła 16" z maksymalnym rozstawem 4,5 mogą pasować, ale nie jest to gwarantowane.
**Jeepy wyposażone w fabryczne płyty poślizgowe Rubicon/Anniversary/Front będą musiały nieznacznie zmodyfikować płytę poślizgową, aby uzyskać prześwit z GriffinXD.
Częste pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!