Zakres Usług: Geometria 4x4 Serwis Amortyzatorów Strojenie Amortyzatorów Diagnostyka komputerowa Mechanika Przeglądy Naprawy i modyfikacje mostów Naprawy i modyfikacje zawieszeń Diagnostyka i naprawa układów klimatyzacji Zabezpieczenia podwozi Konwersja Świateł USA do EU Wrangler JL JK | Specjalizujemy się w: Jeep Wrangler Toyota Hilux Toyota Land Cruiser Lexus Jeep Wrangler, XJ, ZJ, WJ, WK, WH Nissan Patrol, Terrano, Navara, Pathfinder Suzuki Samurai, Jimny, Vitara, Grand Vitara FORD Ranger, Raptor | Nasze Modyfikacje Ciekawsze projekty wrzucamy na naszego Facebooka - zapraszamy tam :) https://www.facebook.com/Szekla4x4 |
KONTAKT z Serwisem: email: serwis@szekla4x4.pl tel: 534 009 534 Rafałowska 10 04-992 Warszawa |
Zapraszamy na przegląd Jeep Wrangler jak i innych modeli samochodów. Oferujemy Przeglądy podstawowe jak wymiana oleju i rozszerzone | Stworzenie rozszerzonej listy podczas przeglądu co powinno się już wymienić. co niedługo może wymagać wymiany, sprawdzenia śrub zawieszenia, stanu płynów, klocków hamulcowych |
Geometria 4x4 - twój samochód nie jeździ prosto? kierownica dziwnie się zachowuje? Samochód dostaje shimmi lub Death wobble? Zapraszamy do nas na Geometrię - znajdziemy z jakiego powodu twój samochód się żle prowadzi! nie ważne czy jest to JEEP czy Toyota czy Nissan. Powodów może być wiele - z użyte sworznie, końcówki, swaybar, panhardy, wahacze | skrzywione elementy | mimo liftu ktoś ustawił geometrię według standardowych ustawień podanych w systemie.
Czym jest Death Wobble w Jeepie?
Death Wobble to zjawisko, które może wystąpić w pojazdach takich jak Jeep, szczególnie w modelach Wrangler. To gwałtowne drganie układu kierowniczego sprawia, że kierownica porusza się w sposób niekontrolowany, a koła zaczynają drgać z boku na bok. W momencie wystąpienia tego problemu, prowadzenie Wranglera staje się niezwykle trudne, a jedynym skutecznym sposobem na opanowanie sytuacji jest zmniejszenie prędkości lub całkowite zatrzymanie się. Death Wobble różni się od typowych wibracji spowodowanych niewyważonymi kołami, gdyż jest znacznie bardziej intensywne i nieprzyjemne.
Ten problem najczęściej występuje przy prędkościach powyżej 50 km/h, często po przejechaniu przez nierówności lub dziury w drodze. Chociaż najczęściej pojawia się przy większych prędkościach, może również wystąpić poniżej 50 km/h. Istnieje wiele mitów dotyczących Death Wobble, w tym przekonanie, że zjawisko to dotyczy tylko podniesionych Jeepów. W rzeczywistości każdy pojazd z sztywnym przednim mostem jest narażony na to ryzyko. Ulepszenia zawieszenia, takie jak zestawy podnoszące, mogą zwiększać prawdopodobieństwo wystąpienia tego problemu.
Nie można również wskazać konkretnych modeli Jeepa, które są bardziej podatne na Death Wobble. Problemu tego mogą doświadczać zarówno nowe, jak i starsze modele, w tym legendarne Willys. Jeśli napotkałeś ten kłopot, istnieje kilka strategii, które mogą pomóc w jego rozwiązaniu. Ważne jest, aby dokładnie sprawdzić układ zawieszenia, geometrię kół oraz inne elementy pojazdu, aby zidentyfikować przyczynę drgań i skutecznie je wyeliminować.
Więcej o Death Wobble Kliknij.