YETI XD Jeep Wrangler JK JKU drążek kierowniczy montaż bez wiercenia z tłumikiem drgań
search
  • YETI XD Jeep Wrangler JK JKU drążek kierowniczy montaż bez wiercenia z tłumikiem drgań
  • YETI XD Jeep Wrangler JK JKU drążek kierowniczy montaż bez wiercenia z tłumikiem drgań

YETI XD Jeep Wrangler JK JKU drążek kierowniczy montaż bez wiercenia od góry zwrotnicy z tłumikiem drgań

4 241,00 zł
( zawiera VAT 23%)
Ilość
Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 1
Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 1
Ostatnie sztuki w magazynie

Nie ma jeszcze żadnych zapytań, zostaw pierwsze!
 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

***UWAGA*** MINIMALNA WYSOKOŚĆ LIFT 3-3,5" (I PRAWIDŁOWY ODBOJNIK) JEST WYMAGANA DLA GÓRNEGO DRĄŻKA KIEROWNICZEGO. WYMAGANIA DOTYCZĄCE MINIMALNEJ WYSOKOŚCI RÓŻNIĄ SIĘ W ZALEŻNOŚCI OD PRODUCENTA LIFTU - W RAZIE WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT. CZĘŚĆ #79017001 (WSPORNIK RELOKACJI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO) JEST NIEZBĘDNA PODCZAS ODWRACANIA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO, ABY ZACHOWAĆ PRAWIDŁOWĄ RÓWNOLEGŁĄ GEOMETRIĘ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO I DRĄŻKA KIEROWNICZEGO.


STEER SMARTS™ z dumą prezentuje nasz najbardziej ekstremalny układ kierowniczy z serii "YETI XD™" wyposażony w tłumik GRIFFIN XD™. Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.

YETI XD "No Drill" Top Mount Draglink to kompletne mocowanie śrubowe do zastosowań wymagających dużej siły skrętu, wyposażone w opatentowaną konstrukcję REVERSE TAPER MOUNT. YETI XD "No Drill" jest najszybszym i najłatwiejszym w montażu łącznikiem na rynku. Instalacja zajmuje zaledwie kilka minut i nie ma potrzeby modyfikowania lub zmiany standardowej zwrotnicy. Ten cięgno przykręca się do fabrycznego stożkowego otworu zwrotnicy i fabrycznego otworu ramienia pitmana.

CECHY

CIĘGNO YETI XD Z ZESPOŁEM GRYFU XD:
Łatwy montaż za pomocą śrub.
Tłumik Griffin XD zapewnia najwyższy poziom stabilności i osiągów na drodze i w terenie.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub przerabiania zwrotnicy.
WYPRODUKOWANO W USA
PRZEGUBY KULOWE:
Przeguby kulowe 30 mm 2 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JK.
Śruby dwustronne ze stali stopowej o średniej zawartości węgla obrabiane na zimno zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
Poddane obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami serwisowania smaru, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
W pełni smarowalne.
KOŃCÓWKI DRAGLINK:
Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zewnętrzne gwinty są powlekane elektronicznie w celu zapewnienia trwałości i długoterminowej użyteczności.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
TŁUMIK GRIFFIN XD:
Redukuje ostre i negatywne sprzężenie zwrotne z kierownicą.
Regulator Draglink jest produkowany z rur stalowych 4130 Chromoly o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
Powłoka antykorozyjna zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Wewnętrzne gwinty i rurka są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą użyteczność
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Opatentowana konstrukcja.
*Drążek pasuje do wszystkich modeli JK Wrangler 2007-2017 z kierownicą po lewej stronie, w tym Rubicon i Unlimited.

Uwaga: Zalecane są co najmniej 17-calowe koła. Koła 16" z maksymalnym rozstawem 4,5 mogą pasować, ale nie jest to gwarantowane.

**Jeepy wyposażone w fabryczne płyty poślizgowe Rubicon/Anniversary/Front będą musiały nieznacznie zmodyfikować płytę poślizgową, aby uzyskać prześwit z GriffinXD.

78071002

Opis

MARKA
Jeep
MODEL
Wrangler JK 2 Drzwi 07-18
Wrangler JK 4 Drzwi 07-18

Pliki do pobrania

78071002

Instrukcja montażu drążka kierowniczego Steer Smarts Wrangler JK

Pliki do pobrania (1.91MB)

Kliknij na miniaturę aby wczytać video

Częste pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)

16 innych produktów w tej samej kategorii: