Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl
    search

    Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT

    2 984,00 zł
    (zawiera VAT 23%)
    Cena nie uległa zmianie
    Cena nie uległa zmianie

    Ilość
    Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 3
    Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 3
    Dostępny

    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    STEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.
    CECHY
    ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD:
    Łatwy montaż za pomocą śrub.
    Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
    Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy.
    KUTE W USA
    PRZEGUBY KULOWE:
    Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL.
    Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
    Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
    Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
    Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
    W pełni smarowalne.
    KOŃCÓWKI DRAGLINK:
    Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
    Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność.
    Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
    Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
    Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
    Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
    RURA REGULACYJNA:

    Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
    Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
    Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
    Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. 

    Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl
    78075001

    Opis

    MARKA
    Jeep
    MODEL
    Wrangler JL 2 Drzwi
    Wrangler JL 4 Drzwi

    Pliki do pobrania

    Instrukcja

    Montażu drążka górnego SteerSmarts TEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera. CECHY ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD: Łatwy montaż za pomocą śrub. Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń. Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy. KUTE W USA PRZEGUBY KULOWE: Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL. Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń. Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie. Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych. Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją. W pełni smarowalne. KOŃCÓWKI DRAGLINK: Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach. Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia. Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach. RURA REGULACYJNA: Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia. Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek. Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe. Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. Przetłumaczono za pomocą www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

    Pliki do pobrania (4.19MB)

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next