STEER SMARTS™ z dumą prezentuje nasz najbardziej ekstremalny układ kierowniczy „The YETI XD™ Series” dla Jeepa JK Wranglera. Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.
Drążek kierowniczy YETI XD jest bezpośrednio przykręcany do każdego Jeepa JK Wrangler. Montaż YETI XD zajmuje tylko kilka minut i nie ma potrzeby modyfikowania lub przerabiania Jeepa.
ZESPÓŁ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO YETI XD:
Łatwy montaż za pomocą śrub.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
WYPRODUKOWANO W USA
PRZEGUBY KULOWE:
Przeguby kulowe 30 mm 2 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JK.
Szpilki kulowe ze stali średniowęglowej z łbem walcowanym na zimno zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami serwisowania smaru, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
W pełni smarowalne.
KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH:
Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat dla trwałości i długoterminowej użyteczności.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej dla jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie.
Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość w porównaniu z oryginalnymi gwintami.
Unikalna technologia „Reverse Pin” zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych połączeniach konkurencji.
TULEJA REGULATORA:
Tuleja regulacyjna drążka kierowniczego jest wykonana z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenie.
Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
Wewnętrzne gwinty i rurki są również pokryte powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania.
Produkty powiązane
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.