Amortyzator gazowy przód FOX Performance Elite 2.5 Reservoir Regulowany DSC Lift 2,5-4"
Amortyzator gazowy przód FOX Performance Elite 2.5 Reservoir Regulowany DSC Lift 2,5-4"
Amortyzator gazowy tył FOX Performance Elite 2.5 Reservoir Regulowany DSC Lift 2,5-4"
Amortyzator skrętu drążek 1-5/8" FOX Factory Race 2.0 Reservoir Regulowany ATS Jeep Wrangler JK
YETI XD Jeep Wrangler JK JKU drążek kierowniczy montaż bez wiercenia od góry zwrotnicy z tłumikiem drgań
Drążek kierowniczy dolny wzmocniony SteerSmarts Wrangler JK
Relokacja mocowania Panharda przód i mocowania amortyzatora skrętu.
Dolne przednie regulowane wahacze Wrangler JK JKU Metalcloak 0-6"
Wahacze regulowane górne przednie Wrangler JK JKU 0-6"
Dolne tylne regulowane wahacze Jeep Wrangler JL JK Metalcloak Duroflex
Wahacze górne tylne Regulowane Jeep Wranlger JL JK Metalcloak Duroflex
Zestaw relokacji przednich wahaczy Jeep Wranlger JK JKU 2,5" 3,5" 4,5"
Relokacja mocowania wahaczy tylnych Wrangler JL JK DB3 2,5 3,5 4,5"
Dystans wydechu do Liftu Jeep Wrangler JK JKU
Łączniki stabilizatora tylne Wrangler JK JKU MEtalcloak
Relokacja tylnego Panharda Wrangler JK JKU Metalcloak
Regulowany Panhard tylny Wrangler JK Metalcloak 0-6"
Panhard przedni Wrangler JK JKU Metalcloak 0-6"
METALCLOAK Jeep Wrangler JK zestaw korygujący geometrię tylnej spreżyny
Sprężyny tylne Wrangler JKU 3,5 Lift Metalcloak
Przednie sprężyny Wrangler JKU 3,5" Metalcloak
Przedłużane przewody hamulcowe w oplocie 26,5" Jeep Wrangler JK
Relokacja mocowania dolnego amortyzatorów przód Wranlger JK
Odboje Bump stopy progresywne Wrangler JK/JL od Metalcloak
Odboje przednie Bump-stop uniwersalne Jeep Wrangler JK JL JT TJ LJ
Odboje regulowane tylne Jeep Wrangler JK JL JT Gladiator Metalcloak
Zestaw wzmocnionych śrub zawieszenia Jeep Wrangler JK JKU
Wzmocnienie mocowania drążka panharda i przekładni kierowniczej Wrangler JK JKU YETI XD Steer Smarts

Jeep Wrangler JK – LIFT 3.5” – Maksymalna poprawa prowadzenia!
Jeep Wrangler JK – LIFT 3.5” – Maksymalna poprawa prowadzenia!
MISJA
Naszym celem było znaczące ulepszenie prowadzenia Jeepa Wranglera – zarówno w trudnym terenie, jak i podczas codziennej jazdy po asfalcie. Jeep Wrangler to legenda off-roadu, ale jego fabryczne zawieszenie ma swoje ograniczenia, zwłaszcza jeśli chcesz w pełni wykorzystać potencjał tego pojazdu. Dlatego zdecydowaliśmy się na gruntowną modernizację zawieszenia i układu kierowniczego!
EFEKT?
Po wykonaniu pełnego liftu zawieszenia na wysokość 3.5” uzyskaliśmy rewelacyjne rezultaty: ✅ Znacznie lepsze prowadzenie Wranglera – zarówno w codziennym użytkowaniu, jak i w terenie. Auto jest stabilniejsze i bardziej przewidywalne! ✅ Poprawiona precyzja prowadzenia – brak luzów, sztywność układu kierowniczego, co przekłada się na lepszą kontrolę nad pojazdem. ✅ Zwiększony komfort jazdy – mimo wyższego liftu, Jeep prowadzi się płynniej, a zawieszenie efektywnie tłumi nierówności. ✅ Oczywiście – większe możliwości terenowe! – lepszy prześwit, większe skoki zawieszenia i lepsza trakcja sprawiają, że Wrangler pokona jeszcze trudniejsze przeszkody.
❌ Minusy? Jedyny problem to… brak wyzwań! Po tej modernizacji, trasy, które wcześniej były trudne, teraz stają się wręcz banalne! ?
CO ZROBILIŚMY?
Aby osiągnąć ten efekt, zainstalowaliśmy wysokiej klasy komponenty i precyzyjnie dobraliśmy elementy zawieszenia oraz układu kierowniczego. Oto kluczowe zmiany:
✅ Regulowane wahacze i panhardy Metalcloak – znacząca poprawa geometrii zawieszenia, lepsza stabilność i komfort jazdy.
✅ Relokacja wahaczy – zmieniliśmy kąt pracy wahaczy, co poprawia trakcję, stabilność i prowadzenie pojazdu, a jednocześnie obniża środek ciężkości.
✅ Zmiana łączników stabilizatora – lepsza praca stabilizatora poprawiająca stabilność na zakrętach. ✅ Przedłużenie wydechu – wszystko zostało dopasowane tak, aby działało bez zarzutu, niezależnie od warunków jazdy!
✅ Relokacja amortyzatorów – poprawiliśmy ich ustawienie, by maksymalnie zoptymalizować ich pracę. ✅ Wzmocnienie panharda – większa sztywność układu prowadzenia, eliminacja luzów i zwiększona precyzja jazdy.
Wisienka na torcie?
✅ Amortyzatory Performance ELITE 2.5” – najwyższa jakość i ogromne możliwości regulacji! Teraz kierowca może dostosować ustawienia zawieszenia do swojego stylu jazdy – zarówno na asfalcie, jak i w terenie.
⚙️ Układ kierowniczy na najwyższym poziomie!
Poza zawieszeniem, zadbaliśmy również o układ kierowniczy, co ma kluczowe znaczenie dla stabilności i pewności prowadzenia: ✅ Amortyzator Factory Race od FOX – eliminuje drgania kierownicy i poprawia kontrolę nad pojazdem. ✅ Górny drążek SteerSmarts z tłumikiem drgań – zwiększona precyzja i sztywność układu kierowniczego. ✅ Wzmocniony dolny drążek SteerSmarts – zwiększona trwałość i stabilność podczas jazdy w trudnym terenie.
Dzięki tym modyfikacjom, Wrangler trzyma się drogi jak przyklejony – nawet przy dużych prędkościach i na nierównym terenie! ?
Gotowy na nowy poziom jazdy? Jeśli masz doświadczenia z liftami, podziel się nimi w komentarzach! Chętnie poznamy Twoją opinię! ??
#JeepWrangler #OffRoad #WranglerLife #Szekla4x4




















