Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl
search

Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT

2 984,00 zł
(zawiera VAT 23%)
Cena nie uległa zmianie
Cena nie uległa zmianie

Ilość
Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 3
Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 3
Dostępny

Brak zapytań, zostaw pierwsze!
 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

STEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.
CECHY
ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD:
Łatwy montaż za pomocą śrub.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy.
KUTE W USA
PRZEGUBY KULOWE:
Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL.
Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
W pełni smarowalne.
KOŃCÓWKI DRAGLINK:
Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
RURA REGULACYJNA:

Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. 

Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl
78075001

Opis

MARKA
Jeep
MODEL
Wrangler JL 2 Drzwi
Wrangler JL 4 Drzwi

Pliki do pobrania

Instrukcja

Montażu drążka górnego SteerSmarts TEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera. CECHY ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD: Łatwy montaż za pomocą śrub. Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń. Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy. KUTE W USA PRZEGUBY KULOWE: Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL. Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń. Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie. Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych. Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją. W pełni smarowalne. KOŃCÓWKI DRAGLINK: Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach. Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia. Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach. RURA REGULACYJNA: Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia. Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek. Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe. Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. Przetłumaczono za pomocą www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

Pliki do pobrania (4.19MB)

Częste pytania

Pytanie dotyczące produktu

* Wymagane pola
(czytaj)

Komentarze

Na razie nie dodano żadnej recenzji.

Napisz swoją opinię

Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT

Napisz swoją opinię

16 innych produktów w tej samej kategorii: