
REPLACEMENT HARDWARE - JL YETI XD™ TIE RODS & DRAG LINKS
STEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.
CECHY
ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD:
Łatwy montaż za pomocą śrub.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy.
KUTE W USA
PRZEGUBY KULOWE:
Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL.
Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
W pełni smarowalne.
KOŃCÓWKI DRAGLINK:
Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
RURA REGULACYJNA:
Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania.
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.