Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl
    search

    Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT

    2 984,00 zł brutto
    (zawiera VAT 23%)
    2 426,02 zł netto
    Cena nie uległa zmianie
    Cena nie uległa zmianie

    Ilość
    Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 2
    Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 2
    Dostępny

    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Ten produkt nie ma jeszcze opinii

    STEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.
    CECHY
    ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD:
    Łatwy montaż za pomocą śrub.
    Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
    Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy.
    KUTE W USA
    PRZEGUBY KULOWE:
    Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL.
    Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
    Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
    Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
    Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
    W pełni smarowalne.
    KOŃCÓWKI DRAGLINK:
    Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
    Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność.
    Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
    Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
    Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
    Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
    RURA REGULACYJNA:

    Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
    Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
    Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
    Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. 

    Yeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.plYeti XD górny drążek kierowniczy Jeep Wrangler JL JT | Szekla4x4.pl
    78075001

    Opis

    MARKA
    Jeep
    MODEL
    Wrangler JL 2 Drzwi
    Wrangler JL 4 Drzwi
    Wrangler JL 4XE

    Pliki do pobrania

    Instrukcja

    Montażu drążka górnego SteerSmarts TEER SMARTS™ z dumą prezentuje najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy do Jeepa JL Wranglera, "The YETI XD™ Series". Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera. CECHY ZESPÓŁ CIĘGNA YETI XD: Łatwy montaż za pomocą śrub. Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń. Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub zmiany zwrotnicy. KUTE W USA PRZEGUBY KULOWE: Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL. Kute na zimno sworznie kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń. Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie. Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych. Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją. W pełni smarowalne. KOŃCÓWKI DRAGLINK: Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach. Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat, co zapewnia trwałość i długotrwałą użyteczność. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału. Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia. Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach. RURA REGULACYJNA: Regulator Draglink jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia. Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek. Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe. Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. Przetłumaczono za pomocą www.DeepL.com/Translator (wersja darmowa)

    Pliki do pobrania (4.19MB)

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu

    tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3

    emal: info@szekla4x4.pl

    2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu. 

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next