Bezszwowa konstrukcja - spawane łączenie tulei z tłokiem dla zwiększenia wytrzymałości
Wytrzymała osłona przeciwpyłowa – zapobiega przedostawaniu się kurzu i innych zanieczyszczeń do wewnętrznego cylindra
Wypełnione gazem – redukują drgania i zapewniają lepsze tłumienie
Chromowany tłok – precyzyjnie chromowany tłok dla zwiększonej wytrzymałości
Utwardzana powłoka – dla zwiększonej ochrony przed rdzą
4-stopniowe pokrętło redukcji drgań – wykonane z wysokiej jakości anodowanego aluminium
Wielowarstwowa, wytrzymała warstwa ochronna - zapobiega wyciekom oleju i przedostawaniu się brudu do wewnętrznego cylindra, co zapewnia maksymalną trwałość
Zewnętrzny rezerwuar – 57mm konstrukcja cylindra dostosowana do ciężkich warunków offroadowych
Tłok z warstwą teflonową – 35mm tłok dla maksymalnego komfortu jazdy i precyzyjnego, płynnego ruchu
Specjalnie zaprojektowany zawór – zwiększa komfort jazdy i kontrolę tłumienia nierówności
Konstrukcja Twintube – zapewnia dodatkową ochronę i zapobiega wgnieceniom wewnętrznych elementów