YETI XD™ TIE ROD ASSEMBLY - 2018+ JEEP WRANGLER JL/JT WRANGLER OR GLADIATOR RUBICON/MAX TOW/HIGH-ALTITUDE/4XE/MOJAVE/392
search
  • YETI XD™ TIE ROD ASSEMBLY - 2018+ JEEP WRANGLER JL/JT WRANGLER OR GLADIATOR RUBICON/MAX TOW/HIGH-ALTITUDE/4XE/MOJAVE/392
  • YETI XD™ TIE ROD ASSEMBLY - 2018+ JEEP WRANGLER JL/JT WRANGLER OR GLADIATOR RUBICON/MAX TOW/HIGH-ALTITUDE/4XE/MOJAVE/392

YETI XD™ TIE ROD ASSEMBLY - 2018+ JEEP WRANGLER JL/JT WRANGLER OR GLADIATOR RUBICON/MAX TOW/HIGH-ALTITUDE/4XE/MOJAVE/392

3 840,00 zł
( zawiera VAT 23%)
Ilość
Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 1
Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 1
Ostatnie sztuki w magazynie

Nie ma jeszcze żadnych zapytań, zostaw pierwsze!
 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

STEER SMARTS™ z dumą prezentuje nasz najbardziej ekstremalny układ kierowniczy "The YETI XD™ Series" dla Jeepa JL Wranglera. Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy łącznik, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.

Drążek kierowniczy YETI XD jest bezpośrednio przykręcany do każdego Jeepa JL Wrangler lub Gladiatora Rubicon/Max Tow/High-Altitude/4XE. YETI XD instaluje się w zaledwie kilka minut i nie ma potrzeby modyfikowania lub przerabiania Jeepa.

CECHY
ZESPÓŁ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO YETI XD:

Łatwy montaż za pomocą śrub.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
WYPRODUKOWANO W USA
PRZEGUBY KULOWE:

Przeguby kulowe 30 mm 2 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JL.
Śruby kulowe ze stali średniowęglowej z łbem walcowanym na zimno zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
Poddane indukcyjnej obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami smarowania, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
W pełni smarowalne.
KOŃCÓWKI DRĄŻKÓW KIEROWNICZYCH:

Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zewnętrzne gwinty są powlekane powłoką e-coat dla trwałości i długoterminowej użyteczności.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu drążka kierowniczego. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych połączeniach konkurencji.
RURA REGULACYJNA:

Regulator drążka kierowniczego jest wykonany z rurki ze stali chromoly 4130 o dużej średnicy i grubości ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
Wewnętrzne gwinty i rurki są również pokryte powłoką e-powłokową, co zapewnia długotrwałą łatwość serwisowania. 

78088001

Opis

MARKA
Jeep
MODEL
Wrangler JL 2 Drzwi
Wrangler JL 4 Drzwi

Częste pytania

Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!

Pytanie o produkcie

* Pola obowiązkowe
(przeczytaj)