- Brak na stanie
Traxxas #82056-4 - TRX-4 Land Rover® Defender (1:10, 4WD, XL-5 HV)
Nowość od Traxxas - model trialowy/crawlingowy - TRX-4. Zupełnie nowy, zaprojektowany od podstaw, pełny innowacyjnych i ekscytujących rozwiązań. Wytrzymały, potężny i gotowy do jazdy w każdym terenie. Pod realistyczną, skalowaną repliką znajduje się podwozie o możliwościach i wytrzymałości prawdziwego samochodu gotowego na ekstremalne przeprawy Off-Road. Z nim czekają Cię całkiem nowe wyzwania i przygody. Mosty na zwolnicach ponadprzeciętnie zwiększyły prześwit modelu dzięki czemu dotychczas nieprzejezdna trasa stała się przysłowiową "bułką z masłem". Jeśli uwielbiasz trasy przeprawowe lub wspinaczki skalne, ten wszechstronny model jest właśnie dla Ciebie. To wszytko dzięki zdalnej blokadzie przedniego i tylnego dyferencjału, 2-stopniowej skrzyni biegów, wbudowanemu tempomatowi i hamulcowi "drag brake".
Nowy regulator posiada aż 5 różnych programów: tryb sportowy, wyścigowy, treningowy, przeprawowy, wspinaczkowy.
Specyfikacja ogólna modelu:
- długość: 58,6cm
- rozstaw kół: 24,85cm
- prześwit podwozia: 7,974cm
- waga: 3,372kg
- wysokość: 29,161cm
- rozstaw osi: 32,4cm
- maks. kąt podjazdu: 56.49°
- maks. kąt zjazdu: 41.67°
- maks. kąt przechyłu: 56.97°
- długość amortyzatora: 9cm
- rozmiar felg: 49mm x 26mm
- rozmiar opon: 118mm x 48mm
- hex koła: 12mm
- regulator obrotów: XL-5 HV (5 programów)
- silnik: 21-zwojowy (lewoskrętny)
- przekładnia główna: zdalna, 2-biegowa (bieg wysoki/niski)
- profil głównych zębatek: 32P
- dyferencjał ze zdalną blokadą: brak / przód / przód + tył
- konstrukcja: stalowa, "drabinowa" z nylonowymi elementami
- hamulec: elektryczny (silnikiem) z HHC (zapobiegający staczaniu się)
- napęd: 2 wały centralne, 4WD
- sterowanie: serwomechanizm mocowany na ramie
- serwomechanizm: wodoszczelny Traxxas #2075X z metalowymi zębatkami
- nadajnik: TQi 2,4GHz 4-kanałowy
- odbiornik: Traxxas #6533, 5CH, z gniazdami telemetrii i systemem TSM
- pojemnik na baterie: regulowany, 158,75mm x 47mm x 26/26mm
Nowością w tym modelu Traxxas jest tempomat - idealne rozwiązanie na długie przeprawy. Ustaw idealną prędkość i dostrajaj ją pokrętłem multi-funkcji by zwiększać lub zmniejszać obroty i sprecyzować prędkość eksploracji.
Specyfikacja silnika:
- typ: szczotkowy o wysokim momencie obrotowym
- rozmiar: klasa 550
- waga: 390g
- długość: 78mm (całkowita), 57mm (dł. puszki), średnica 38,9mm
- zwoje: 21, lewoskrętny
- napięcie: 16,8v
Specyfikacja regulatora obrotów:
- zasilanie: 6-7 celi NiMh, 2-3s LiPo
- wymiary: 1,23" x 2,18" x 1,04"
- waga: 74g
- dedykowany do silnika: 21-zwojowego, klasy 550
- rezystancja do przodu/tyłu: 0,004Ohms
- szczytowy prąd gazu/wstecznego: 100A
- prąd hamowania: 60A
- stały prąd: 18A
- napięcie BEC: 6,0v
- prąd BEC: 1A
- przewody: 14/26AWG
- tranzystory: MOSFET
- częstotliwość PWM (modulacja szerokości impulsu): 1700Hz
- LVD (wykrycie niskiego napięcia): tak, 2-stopniowe, z możliwością wyłączenia
- zabezpieczenie termiczne: tak
- 5 profili: 1. tryb sportowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, 2. tryb wyścigowy: 100% do przodu, 100% hamulca, BRAK wstecznego, 3. tryb treningowy: 50% do przodu, 100% hamulca, 50% wstecznego, 4. tryb przeprawowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, płynne regulowane neutrum, 5. tryb crawlingowy: 100% do przodu, 100% wstecznego, 100% hamulec na neutralu
- programowanie jednym przyciskiem w systemie Traxxas EZ-Set®
Traxxas TRX-4 posiada podwójną, zintegrowaną komorę na pakiet. Na dłuższe przeprawy bez trudu zmieścisz pakiet LiPo 3s (11,1v) 5000mAh, a nawet 7600mAh 3s. Dodatkowo pojemnik ten posiada dopasowane, zintegrowane miejsce na mniejsze pakiety modeli skali 1:16.
Główne cechy modelu:
- licencjonowana replika nadwozia Land Rover Defender
- karoseria wzbogacona we wspaniałe detale jak snork lub lusterka boczne
- funkcjonalna, wytrzymała klatka karoserii
- wytrzymałe błotniki (pełne nadkola)
- przedni zderzak z realistyczną atrapą wyciągarki i haku
- tylny zderzak z akcesoriami (narzędziami) i kołem zapasowym
- Przeprojektowany, nowy, wodoodporny regulator obrotów XL-5 HV: w pełni wodoodporny
- pięć profili: 1. tryb sportowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, 2. tryb wyścigowy: 100% do przodu, 100% hamulca, BRAK wstecznego, 3. tryb treningowy: 50% do przodu, 100% hamulca, 50% wstecznego, 4. tryb przeprawowy: 100% do przodu, 100% hamulca, 100% wstecznego, płynne regulowane neutrum, 5. tryb crawlingowy: 100% do przodu, 100% wstecznego, 100% hamulec na neutrum
- proste ustawienia jednym przyciskiem w systemie EZ-Set®
- wbudowany, wydajny radiator regulatora obrotów
- szeroki zakres napięcia zasilania: 6-7 celi NiMh, 2-3s LiPO (7,4v - 11,1v)
- dwu stopniowe zabezpieczenie napięcia pakietu (LVD)
2-biegowa skrzynia główna
Już nie musisz ręcznie przenosić swojego modelu - na wysokim biegu szybko pokonasz trasę na kolejny odcinek techniczny. Zdalnie z nadajnika zrzuć bieg i wróć do pokonywania kolejnych, najtrudniejszych terenów.
Zdalna blokada dyferencjałów (T-Lock)
Tradycyjne crawlery posiadają stałą blokadę dyferencjałów, odbywa się to jednak kosztem promienia i przyczepności na skręcie. Traxxas daje Ci możliwość wolnego wyboru by zablokować lub odblokować przedni i tylny dyferencjał na Twoje potrzeby. Wszystko zdalnie, prosto z nadajnika. Odblokuj dyferencjały i ciesz się większą kontrolną oraz płynnym i ciaśniejszym pokonywaniem zakrętów przy dużych prędkościach. Jeśli trasa zmieni się w techniczną, zablokuj przedni i tylny dyferencjał (lub tylko przedni) dla lepszego ciągu i przyczepności w ciężkim terenie. Technika ta była przez wiele lat testowana i sprawdzona we wspaniałym modelu Traxxas Summit. Praca blokad przekazywana jest poprzez wytrzymałe linki z oplotem. Dzięki użyciu linek wpływa to na konstrukcje podczas największych , ekstremalnych wychyłów zawieszenia.
Silnik:
- Mocny silnik Titan™ 21-zwojowy (lewoskrętny) z wbudowanym chłodzeniem, wentylacją
- precyzyjne ustawienia docisku zębatek
Utwardzana stal półosi
Utwardzana stal kuli / przegubów półosi zwiększa ich trwałość, wytrzymałość i pozwala na płynne, nieprzerwane dostarczanie mocy.
Mosty:
- mosty na zwolnicach zwiększające prześwit,
- stabilizujące moment obrotowy,
- poprawiają geometrię półosi i zmniejszają naprężenia wału.
Podwozie:
- stalowa konstrukcja grubości 1,5mm wyklucza wyginanie się modelu
- innowacyjny system ustawiania rozstawu osi (300mm/312mm/324mm/336mm)
- zmienna pozycja tylnego zawieszenia amortyzatora dla konfiguracji SWB/LWB (mały lub szeroki rozstaw osi)
- regulowane zderzaki (przesuwanie do przodu / do tyłu)
- linki z plecionką zintegrowane z ramą podwozia
Napęd:
- stały napęd na 4 koła
- wytrzymałe, 6mm, stalowe półosie
- wzmacniana stal elementów półosi
- zdalne (z nadajnika) blokowane stalowych przełożeń dyferencjału (blokada dyferencjału) przenoszona poprzez stalowe linki z plecionką
- stalowa obudowa przekładni głównej
Innowacyjne mocowanie pakietu:
- mocowanie pakietu zbudowane na trzpieniu z wbudowanym zaciskiem (bez użycia zbędnych spinek)
- budowa na trzpieniu pozwala na szybką regulowaną wysokość mocowania pakietu
- mocowanie zmieści nawet na najdłuższe pakiety
- dodatkowe, zintegrowane miejsce na mocowanie mniejszych pakietów skali 1:16 (na opcjonalny rzep)
Przekładnia:
- 2-biegowa (bieg wysoki/niski), regulowana zdalnie
- dwa wały centralne
- 2-tarczowe, bardziej precyzyjne sprzęgło cierne
- tradycyjnie budowa modułowa dla łatwego demontażu i szybkiego serwisu
Układ kierowniczy:
- mocowany do ramy podwozia cyfrowy, wodoodporny serwomechanizm Traxxas #2075X z metalowymi zębatkami
- niesamowity promień skrętu aż do 45°
- połączenie na sztywno (brak bezpiecznika serwomechanizmu)
Zawieszenie:
- przednie - na 3 popychaczach
- tylne: krzyżowe, 4 popychacze
- wytrzymałe końcówki popychaczy na stalowych kulach
- popychacze o średnicy 5mm z gwintem 4mm
Aluminiowe amortyzatory GTR:
- olejowe, zaprojektowane specjalnie dla nowego modelu TRX-4
- anodyzowane na srebrno
- gwintowanie ułatwiające szybką regulację skoku
- płynny skok łagodzący i ułatwiający pokonywanie najtrudniejszych przepraw
Koła i opony:
- opony 1.9" Canyon Trail z profilowanym wypełnieniem piankowym
- klejone do wytrzymałych czarnych obręczy
- miękka guma S1
- 12mm hex
Nadajnik:
- 4-kanałowy nadajnik TQi™ 2,4GHz
- gotowy na Bluetooth i użyciem aplikacji Traxxas Link (Android/Apple)
- 5-kanałowy odbiornik Traxxas #6533 gotowy na podłączenie czujników telemetrii i wbudowaną funkcją failsafe
- zapis ustawień do 30 modeli (odbiorników)
- funkcja tempomat - idealna na długie przeprawy
- ustawienia czułości gazu i skrętu (expo)
- ustawienia punktów krańcowych gazu i skrętu
- wysoka częstotliwość (13ms) i prawie zerowe opóźnienie oddające pełną kontrolę kierowcy
- uszczelniany uszczelką pojemnik odbiornika dla pełnej ochrony przed wilgocią
- uszczelniane łożyska
- dodatkowe narzędzia i klucze z powłoką nierdzewną
Model Traxxas #82056-4 TRX-4 - prawie gotowy do jazdy - wymaga wyposażenia w pakiet LiPo (2-3s) lub NiMh (5-7 celi), odpowiednią ładowarkę pakietu oraz 4 baterie "paluszki" do nadajnika.