
- Brak na stanie
Brak produktów w koszyku.
Zestaw zawiera kompletny model samochodu RC Axial® SCX10 ™ III Jeep® JT Gladiator z zainstalowaną elektroniką: Dynamite silnik szczotkowy Tazer 540 35T, Spektrum szczotkowy regulator Firma 40A z 4k odbiornikiem, Spektrum serwo S614 MG WP 23T. 3-kanałowy nadajnik Spektrum DX3, 4 baterie AA do nadajnika. Zapasowe nakrycia głowy załogi, zapasowa komora akumulatora, zapasowy uchwyt cięgna przedniej osi. Klucz krzyżowy, elementy instalacji 2 biegowej przekładni.
Model samochodu Expedition RC Jeep JT Gladiator na podwoziu Axial SCX10 III. Realistycznie wyglądające podwozie z realistyczną osłoną skrzyni biegów, modelem silnika V8 i osiami portalowymi. Szare lub czerwone nadwozie i licencjonowane koła. Nadajnik Spektrum™ DX3, odbiornik/regulator Spektrum FIRMA™ SMART 40A jest gotowy, aby zapewnić Ci zalety innowacyjnej technologii Spektrum ™ Smart.
Przekładnia SCX10™ III Jeep® JT Gladiator jest wyposażona w funkcję DIG z trzecim kanałem, która umożliwia zablokowanie tylnej osi za pomocą polecenia z nadajnika dla napędu na przednie koła i mniejszego promienia skrętu. Alternatywnie możesz zamiast tego ustawić dwubiegową skrzynię biegów i wybrać między wysoką a niską prędkością. Jeśli chcesz korzystać zarówno z dwubiegowej transmisji, jak i funkcji DIG, po prostu dodaj kolejne serwo i radio z co najmniej czterema kanałami (takie jak 5-kanałowe Spektrum ™ DX5).
Podwozie SCXIII zawiera nadwozie Jeep® JT Gladiator, które obejmuje klatkę, osłonę maski, wycieraczki przedniej szyby, lusterka, klamki drzwi i inne formowane detale, a także szczegółowe oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne oświetlenie LED. Nowe, wyższe i szersze, oficjalnie licencjonowane opony Nitto Trail Grappler na 3-częściowych felgach beadlock, poprawiają realizm jazdy i lepszą przyczepność na różnych powierzchniach, skałach i terenach.
Dzięki ekskluzywnej technologii DSMR® nadajnika Spektrum™ DX3, urządzenie ma doskonały zasięg, szybką reakcję i wysoką odporność na zakłócenia. Użyj akumulatora Spektrum Smart LiPol, a poziom naładowania baterii możesz sprawdzić na wskaźniku napięcia nadajnika DX3.
Wierny model silnika V8 ze skrzynią biegów celowo ukrywa i chroni silnik elektryczny, a jednocześnie uwydatnia realistyczny wygląd podwozia i zespołu silnikowego. Aby uzyskać maksymalną wytrzymałość, łoże silnika jest wykonane z aluminium.
Zaletą osi portalowych AR45 jest oczywiście większy prześwit, ale także korzystna redukcja momentu obrotowego na wale wyjściowym oraz zmniejszenie momentu obrotowego i obciążenia elementów napędowych.
Nadwozie Jeep® JT Gladiator składa się z trzech części, co ułatwia montaż kokpitu, dostęp do akumulatora i elementów podwozia.
Karoseria modelu samochodu jest dokładną repliką prawdziwego samochodu, więc spinki karoserii są schowane, aby nie zakłócać linii karoserii. Jeep® JT Gladiator ma szczegółowe wnętrze, kierownicę i sylwetkę kierowcy, wiele szczegółów na karoserii, takich jak przednia kratka, wloty powietrza w masce, wycieraczki, klamki drzwi, lusterka wsteczne, błotniki, zawiasy drzwi tylnych, oświetlenie samochodu z przeszkleniami, w tym kierunkowskazy itp.
Podwozie modelu składa się ze stalowych profili połączonych poprzeczkami, co tworzy bardzo sztywną konstrukcję odporną na skręcanie. Dzięki uniwersalnym uchwytom możesz wyposażyć model w dowolną elektronikę. Aby uniewidocznić elementy elektroniczne i przestrzeń wewnętrzną, podwozie jest wyposażone w błotniki i dolne osłony. Jednocześnie takie rozwiązanie minimalizuje wnikanie brudu w model.
W podwoziu SCX10-III akumulator znajduje się w pobliżu środka podwozia, co zapewnia lepsze wyważenie z silnikiem z przodu. Na bocznych szynach jest również miejsce na mniejsze akumulatory, które są potrzebne na inne akcesoria, takie jak oświetlenie, wyciągarka itp.
Amortyzatory z długim skokiem mają korpus wykonany z anodowanego aluminium, w sprężynach można regulować siłę docisku dla osiągnięcia optymalnego poziomu tłumienia (naprężenie wstępne sprężyn można dowolnie regulować za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora). Pokrywki mają otwór z śrubą dla kontroli stanu i wypełnienia oleju. Dzięki wielkości i objętości amortyzatora zapewniona jest ich funkcja z całym zakresie skoku.
Model RC jest wyposażony w dwubiegową skrzynię biegów i funkcję DIG. Model jest wyposażony w 3-kanałową aparaturę RC. Funkcja DIG jest standardowo sterowana zdalnie przez serwomechanizm. Serwo na trzecim kanale można zamienić na skrzynię biegów, dzięki czemu masz do dyspozycji funkcję skrzyni dwubiegowej. Jeśli chcesz zdalnie sterować obiema funkcjami, konieczne jest dodanie 4-kanałowego zestawu RC DSMR / DSM2 i mikro serwo SX107 (z serwem jest specjalny wieloklin dla servo-savera).
Aktywując tę funkcję, można zdalnie odłączać i podłączać tylną oś za pośrednictwem nadajnika. Tylna oś jest napędzana lub zablokowana, a koła się nie obracają. Zablokowanie tylnych kół radykalnie zmniejszy promień skrętu i sprawi, że model skręci prawie na miejscu. Docenisz również funkcję DIG na stromych zjazdach, która zmniejsza ryzyko przewrócenia się modelu.
Axial w nowym podwoziu SCX10 III zastosował materiały wyższej jakoścido zachowania najwyższego standardu żywotności. Czopy kulowe na wszystkich zawiasach podwozia wykonane są ze stali nierdzewnej dla większej precyzji i sztywności podwozia.
Axial® team kontynuuje pracę z optymalizacją ustawienia geometrii podwozia, które jest mocowane na czterech wahaczach. Wykorzystał doświadczenia z podwoziem SCX10 II i ulepszył geometrię zawieszenia osi portalowych, co pomogło w dalszym obniżaniu momentu skrętnego i jednocześnie umozliwiło regulację podwozia według własnego uznania.
Zespół konstrukcyjny zwiększył rozstaw na 353mm poprzez dłuższe szyny ramy i drążki łączące podwozia, co pozwoliło Axial® na zaprojektowanie realistycznej makiety wozu Jeep® JT Gladiator.
Dzięki przemyślanej konstrukcji podwozia karoseria ma stworzoną przestrzeń na kokpit z załogą. W tej przestrzeni znajdują się realistyczne figurki załogi, deska rozdzielcza i fotele
Oficjalnie licencjonowane felgi KMC XD Machete, które są słynne w świecie terenowym, są formowane w satynowym chromie i zawierają niesamowite makietowe detale. Ze względu na to, że chodzi o trójdzielne felgi, opony mogą być łatwo zamontowane, zdjęte i wymienione bez klejenia.
Demontaż karoserii został ułatwiony dzięki nowej konstrukcji tylnego zderzaka z otworami na sworznie karoserii.
Na trzecim kanale nadajnika DX3 można wykorzystać przełacznik do zmiany przełożenia serwa przekładni SX107 ze sterowaną funkcją DIG.
Regulator i odbiornik są zintegrowane w jednej obudowie SPEKTRUM™ FIRMA™ SMART 40A. Dzięki zastosowanej najnowszej elektronice jest możliwość wykorzystać zalety telemetrii i ekskluzywnej technologii Spektrum™ Smart. Aby mieć przegląd o stanie akumulatora na wskaźniku poziomu napięcia w nadajniku, należy zainstalować akumulator LiPol Spektrum Smart.
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
Inteligentna technologia Smart zapewnia, że cała elektronika modelu będzie płynnie współpracować. Oferuje informacje o stanie elementów elektroniki napędu, zwiększa zaufanie do jej możliwości i czyni cały system napędu prostym w użyciu. System Smart tworzy kompatybilny nadajnik Spektrum, odbiornik Smart, regulator Smart oraz akumulator Smart.
Produkty powiązane