Znacznie poprawiona skuteczność hamowania, zdecydowanie wyższa niż przy użyciu fabrycznych hamulców
Równomierny rozkład sił hamowania na przód i tył, co ma szczególne znaczenie w samochodach z liftem
Potężne wentylowane tarcze o rozmiarze 14 x 1.25
Tarcze wykonane z trwałego żeliwa doskonale radzą sobie z absorpcją ciepła, co pozwala na stabilne i niezawodne hamowanie nawet w najbardziej wymagających warunkach offroadowych
Dzięki zastosowaniu technologii GEOMET na powierzchniach pozbawionych tarcia, tarcze są odporne na korozję, co zapewnia długą żywotność i niezawodność
Rozstaw śrub 5x5 (5x127)
Wysokiej jakości 4 tłoczkowe zaciski hamulcowe
Przedni tłoczek 2" i tylny tłoczek 1,375"
Tłoczki posiadają twardą anodowaną warstwę, co zwiększa odporność na zarysowania
Osłony zacisków wykonane z syntetycznego materiału EPDM chronią tłok przed zanieczyszczeniami
Powłoka zacisków z twardego chromu poprawia osiągi
Niezwykle łatwa i szybka instalacja
Konstrukcja klocków typu drop-in - nie ma potrzeby demontażu zacisków podczas wymiany klocków
W zestawie:
Nacinane tarcze hamulcowe przód
Zaciski hamulcowe przód
Nacinane tarcze hamulcowe tył
Zaciski hamulcowe tył
Klocki hamulcowe
Zestaw montażowy
Uwagi:
Wymaga dopasowania poprzez szablon
Wymaga minimalnej średnicy koła 17"
Wymaga backspacingu 4,75" lub mniejszego
W modelach JK zalecamy wymianę fabrycznej pompy hamulcowej i serwa na wydajniejsze ich wersje firmy Mopar
Pomimo iż hamulce pasują do wersji Wrangler JL Unlimited 392, nie współgrają z fabrycznymi kołami z beadlockiem - w modelach 392 wymagana jest wymiana kół na aftermarketowe