STEER SMARTS™ z dumą prezentuje nasz najbardziej EKSTREMALNY układ kierowniczy z serii "YETI XD™" wyposażony w tłumik GRIFFIN XD™. Wykorzystaliśmy nasze 85-letnie doświadczenie w układach kierowniczych, aby opracować najmocniejszy i najtrwalszy układ kierowniczy, jaki kiedykolwiek zbudowano dla Wranglera.
YETI XD Bottom Mount Draglink to kompletny, przykręcany drążek kierowniczy. Dolne mocowanie YETI XD instaluje się w zaledwie kilka minut i przykręca do fabrycznego stożkowego otworu zwrotnicy i fabrycznego otworu wahacza.
CECHY
CIĘGNO YETI XD Z ZESPOŁEM GRYFU XD:
Łatwy montaż za pomocą śrub.
Tłumik Griffin XD zapewnia najwyższy poziom stabilności i osiągów na drodze i w terenie.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
WYPRODUKOWANO W USA
PRZEGUBY KULOWE:
Przeguby kulowe 30 mm 1 1/2 tony zaprojektowane specjalnie dla JK.
Śruby dwustronne ze stali stopowej o średniej zawartości węgla, wykonane na zimno, zapewniają niesamowitą wytrzymałość na uderzenia podczas ekstremalnych obciążeń.
Poddane obróbce cieplnej sworznie kulowe zapewniają najwyższą wytrzymałość zmęczeniową i doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelki zapewniają długą żywotność przegubów kulowych. Nasze najwyższej jakości uszczelki zostały poddane rygorystycznym testom w celu zminimalizowania wycieków między okresami serwisowania smaru, co znacznie poprawia niezawodność przegubów kulowych w porównaniu z konkurencją.
W pełni smarowalne.
KOŃCÓWKI DRAGLINK:
Powłoka proszkowa na powłoce E-coat zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zewnętrzne gwinty są powlekane elektronicznie w celu zapewnienia trwałości i długoterminowej użyteczności.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Kute ze stali średniowęglowej o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu uzyskania jeszcze większej wytrzymałości na wyboczenie, uderzenia i zmęczenie materiału.
Duże, walcowane gwinty 1 ¼ cala na końcówkach drążka kierowniczego i cięgła zapewniają znacznie większą wytrzymałość niż gwinty oryginalnego wyposażenia.
Unikalna technologia "Reverse Pin" zapobiega obracaniu się lub kołysaniu naszych cięgien. Technologia ta jest wbudowana w gniazdo, w przeciwieństwie do słabych zewnętrznych wsporników w niektórych konkurencyjnych łącznikach.
TŁUMIK GRIFFIN XD:
Redukuje ostre i negatywne sprzężenie zwrotne z kierownicą.
Regulator Draglink jest wykonany z rur stalowych 4130 Chromoly o dużej średnicy i grubości ścianki ¼ cala, co zapewnia maksymalną wytrzymałość na wyboczenia.
Zaciski regulatora zapewniają odpowiednią siłę zacisku przy użyciu konwencjonalnych narzędzi bez ryzyka poluzowania, jak w przypadku dużych nakrętek.
Zaprojektowane z gwintem prawo- i lewoskrętnym dla szybkiej i łatwej regulacji po zamontowaniu w pojeździe.
Powłoka antykorozyjna zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Wewnętrzne gwinty i rura są również powlekane powłoką elektroniczną, co zapewnia długotrwałą sprawność.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Opatentowana konstrukcja.
*Drążek pasuje do wszystkich modeli JK Wrangler 2007-2017 z kierownicą po lewej stronie, w tym Rubicon i Unlimited.
Uwaga: Zalecane są co najmniej 17-calowe koła. Koła 16" z maksymalnym rozstawem 4,5 mogą pasować, ale nie jest to gwarantowane.
**Jeepy wyposażone w fabryczne płyty poślizgowe Rubicon/Anniversary/Front będą musiały nieznacznie zmodyfikować płytę poślizgową, aby uzyskać prześwit z GriffinXD.
Produkty powiązane
Częste pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!