***UWAGA*** MINIMALNA WYSOKOŚĆ PODNOSZENIA 3-3,5" (I PRAWIDŁOWY ODBOJNIK) JEST WYMAGANA DLA GÓRNEGO MONTAŻU DRĄŻKA KIEROWNICZEGO. WYMAGANIA DOTYCZĄCE MINIMALNEJ WYSOKOŚCI RÓŻNIĄ SIĘ W ZALEŻNOŚCI OD PRODUCENTA LIFTU - W RAZIE WĄTPLIWOŚCI PROSIMY O KONTAKT. CZĘŚĆ #79017001 (WSPORNIK RELOKACJI DRĄŻKA KIEROWNICZEGO) JEST NIEZBĘDNA PODCZAS ODWRACANIA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO, ABY ZACHOWAĆ PRAWIDŁOWĄ RÓWNOLEGŁĄ GEOMETRIĘ DRĄŻKA KIEROWNICZEGO I DRĄŻKA KIEROWNICZEGO.
Zawieszenie YETI HD™ serii 26 zostało zaprojektowane od podstaw z niezwykłą dbałością o każdy element. YETI HD 26 z tłumikiem Griffin jest wysoce zaawansowanym rozwiązaniem do bezpośredniego przykręcenia do podniesionego Jeepa JK. Ta montowana na górze końcówka drążka kierowniczego i tłumik pomogą wyrównać geometrię układu kierowniczego Jeepa JK z ponad 3,5-calowym liftem i zmniejszą ostre sprzężenie zwrotne związane z seryjnym układem kierowniczym JK.
Ten zestaw górnego mocowania posiada nasz zgłoszony do opatentowania system REVERSE TAPER MOUNT ułatwiający instalację i nie wymaga modyfikacji fabrycznej zwrotnicy i śrub do fabrycznej zwrotnicy stożkowej i fabrycznej górnej końcówki cięgna.
CECHY
ZEWNĘTRZNY ZESPÓŁ CIĘGNA HAMULCA:
Łatwy montaż za pomocą śrub.
Powłoka E zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
Oczekujące na opatentowanie mocowanie "No Drill" Reverse Taper Mount umożliwia szybką i łatwą instalację bez konieczności wiercenia lub przerabiania zwrotnicy.
Zewnętrzne gwinty są pokryte powłoką e-coated dla zapewnienia trwałości i długoterminowej użyteczności.
Kute ze stali średniowęglowej 15v41 o wysokiej hartowności i poddane obróbce cieplnej w celu zwiększenia wytrzymałości na wyboczenia, uderzenia i zmęczenie materiału.
WYPRODUKOWANO W USA
PRZEGUB KULOWY:
Przegub kulowy 26 mm.
Szpilki kulowe ze stali stopowej o średniej zawartości węgla, formowane na zimno, zapewniają niewiarygodną wytrzymałość na uderzenia.
Sworznie kulowe są również poddawane indukcyjnej obróbce cieplnej, co znacznie poprawia ich wytrzymałość i wytrzymałość zmęczeniową, a także odporność na zużycie, zapewniając doskonałą trwałość w terenie.
Stalowe łożyska zapewniają wyjątkową odporność na zużycie i wytrzymałość przegubów kulowych.
Wysokiej jakości uszczelka w stylu OE zapewnia dłuższą żywotność przegubu kulowego.
Przegub kulowy można smarować, co zwiększa jego niezawodność.
GRIFFIN HD:
Redukuje ostre i negatywne sprzężenie zwrotne z kierownicą.
Łatwy montaż.
Zaprojektowany z myślą o odpowiednim odstępie od innych elementów podwozia w celu wyeliminowania zakłóceń.
E-powłoka zapewnia długotrwały wygląd w trudnych warunkach.
Opatentowana konstrukcja.
WYPRODUKOWANO W USA.
Zewnętrzna końcówka drążka kierowniczego pasuje do wszystkich modeli JK Wrangler 2007-2017 z kierownicą po lewej stronie, w tym Rubicon i Unlimited.
Produkty powiązane
Częste pytania
Zadaj pierwsze pytanie odnośnie tego produktu!