- Precyzyjnie wykonany, oraz poddany procesowi anodowania korpus 2,5" z aluminium, odporny na korozję przez lata
- Wykończenie odporne na rdzę i działanie czynników zewnętrznych
- Zewnętrzny zbiornik z wewnętrznym tłokiem IPF pozwala oddzielić olej od gazu, zwiększając objętość amortyzatora
- Konstrukcja Mono-Tube z dodatkowym ruchomym tłokiem zapewnia doskonałą separację oleju od sprężonego pod wysokim ciśnieniem azotu
- Tuleje z kauczuku nitrylowego zapewniają cichą pracę amortyzatora
- Komponenty wykonane metodą CNC z aluminum 6061-T6
- Komponenty anodowane na czarno
- Chromowane tłoczysko 7/8" ze stali poddanej obróbce cieplnej
- Stworzony na potrzeby motorsportu tłok o wysokim przepływie oleju
- Niezawodny system potrójnego uszczelnienia: uszczelka główna, uszczelka tłoczyska, uszczelka zgarniacza
- Zaawansowany technologicznie olej JM92, zapewniający doskonałe osiągi niezależnie od temperatury
Wymiary:
- Amortyzator przód:
- Amortyzator rozprężony: 26.51"
- Amortyzator ściśnięty: 16.34"
- Skok: 10.17"
- Amortyzator tył:
- Amortyzator rozprężony: 28.60"
- Amortyzator ściśnięty: 17.43"
- Skok: 11.17"
Mocowania:
- Amortyzator przód:
- Górne mocowanie: oko
- Dolne mocowanie: oko
- Amortyzator tył:
- Górne mocowanie: oko
- Dolne mocowanie: oko
Uwagi:
- Zawiera mocowanie reservoiru
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Lift Kit Zawieszenia 3.5" Rough Country - Jeep Wrangler JL 4 Drzwi Rubicon
9 241,00 zł Cena
(zawiera VAT 23%)
Zestaw zawieszenia TeraFlex z amortyzatorami VSS 9550 Twin-Tube Lift 3,5"
6 606,00 zł Cena
(zawiera VAT 23%)
Zestaw zawieszenia BDS standardowa piasta z amortyzatorami NX2 Lift 4"
16 516,00 zł Cena
(zawiera VAT 23%)