- DSC - regulator wolnej i szybkiej kompresji
- Korpus o średnicy 3" został wykonany z anodowanego aluminium 6061-T6
- Tłok IPF w rezerwuarze oddziela olej od gazu pod wysokim ciśnieniem
- Komponenty wykonane z anodowanego aluminium 6061-T6 obrabianego maszynowo
- Chromowane tłoczysko 7/8" ze stali poddanej obróbce cieplnej
- Stworzony na potrzeby motorsportu tłok o wysokim przepływie
- Potrójny system uszczelnienia
- Zaawansowany technologicznie olej JM92, zapewniający doskonałe osiągi niezależnie od temperatury
- Technologia Internal Bypass oferująca zawsze optymalną siłę tłumienia
Wymiary:
- Amortyzator przód:
- Amortyzator rozprężony: 27.69"
- Amortyzator ściśnięty: 16.98"
- Skok: 10.71"
- Amortyzator tył:
- Amortyzator rozprężony: 28.34"
- Amortyzator ściśnięty: 18.93"
- Skok: 9.41"
Mocowania:
- Amortyzator przód:
- Górne mocowanie: oko
- Dolne mocowanie: oko
- Amortyzator tył:
- Górne mocowanie: oko
- Dolne mocowanie: oko
Uwagi:
- Zawiera mocowanie reservoiru
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii:
4,5" Long Arm Lift Kit RUBICON EXPRESS - Jeep Wrangler JK 4 drzwi
28 849,00 zł Cena
(zawiera VAT 23%)
5,5" Long Arm 4 Link Lift Kit RUBICON EXPRESS - Jeep Wrangler JK 4 drzwi
28 921,00 zł Cena
(zawiera VAT 23%)
Extreme-Duty Long Arm 4-Link Kit, Coil-over, Odboje RUBICON EXPRESS - Jeep Wrangler JK
63 397,00 zł Cena
(zawiera VAT 23%)