Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)
  • Brak na stanie
search

Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)

999,00 zł brutto
(zawiera VAT 23%)
812,20 zł netto
Cena nie uległa zmianie
Cena nie uległa zmianie
Ilość
Brak na stanie

Brak zapytań, zostaw pierwsze!
 

Polityka bezpieczeństwa

 

Zasady dostawy

 

Zasady zwrotu

Ogrzewanie postojowe, nagrzewnica diesel + bluetooth Hcalory HC-A02 (szara)

Przygotuj się na chłodniejsze dni i zapewnij sobie niezawodne źródło ciepła. Nagrzewnica Diesel Hcalory HC-A02 idealnie sprawdzi się na przykład podczas podróży – pozwoli Ci się ogrzać na postoju i ułatwi usuwanie szronu z szyb pojazdu. Została wyposażona w 5-litrowy zbiornik na paliwo i wyróżnia się niskim spalaniem na poziomie około 0,1-0,35 l/h. Dzięki temu wystarczy Ci na długi czas! Urządzenie cechuje się szeroką kompatybilnością, możesz też obsługiwać je za pomocą aplikacji. Ma także wbudowany ekran LCD.

 

Postaw na uniwersalne rozwiązania

Nagrzewnica jest kompatybilna z wieloma pojazdami 12 V / 24 V i wyróżnia się stosunkowo niewielkim rozmiarem. To oznacza, że idealnie nada się na przykład do ogrzewania vanów, samochodów osobowych, kamperów a nawet ciężarówek. Pozwoli Ci również szybko pozbyć się szronu z szyb. Z powodzeniem wykorzystasz ją także podczas postoju. Co więcej, dzięki regulowanej mocy 5-8 kW z łatwością dostosujesz jej działanie do swoich potrzeb. Możesz też regulować temperaturę w zakresie 8-36°C.

 

Niezawodne działanie

Nagrzewnica HC-A02 wykorzystuje technologię ulatniania. To oznacza, że paliwo jest podgrzewane i odparowywane do gazu przez ceramiczną świecę zapłonową. Na uwagę zasługuje także szybki zapłon urządzenia. Produkt cechuje się również stosunkowo niskim spalaniem, które sięga około 0,1-0,35 l/h. Dzięki temu może zapewnić długi czas pracy! Zbiornik na paliwo ma pojemność 5 l – to wystarczająco dużo, aby pozwolić Ci się ogrzać podczas postoju lub rozmrozić szyby.

 

Bezpieczeństwo użytkowania

Projektując nagrzewnicę HC-A02, zadbano również o bezpieczeństwo. Urządzenie zostało zabezpieczone przed zwarciem i przegrzaniem, otrzymało także inteligentny system kontroli. Ponadto może stabilnie utrzymywać moc na odpowiednim poziomie. Produkt jest przy tym przyjazny dla środowiska – charakteryzuje go niska emisja spalin, dzięki czemu do powietrza przedostaje się znacznie mniej zanieczyszczeń.

 

Przyjazny użytkownikom

Obsługa urządzenia nie sprawi Ci żadnego problemu. Nagrzewnica jest bardzo prosta w montażu i demontażu, została też wyposażona w wyświetlacz LCD, który pozwoli Ci wygodnie sprawdzać najważniejsze informacje dotyczące jej pracy. W zestawie znajdziesz też pilota, za pomocą którego wygodnie ją obsłużysz. Zasięg zdalnego sterowania wynosi do 100 m! Urządzenie ma także uchwyty ułatwiające jego przenoszenie, a także specjalnie zaprojektowane nóżki, dzięki którym stabilnie ustawisz je na wybranej płaskiej powierzchni.

Inteligentna praca

Istnieje również możliwość wygodnego sterowania nagrzewnicą za pomocą aplikacji – produkt łączy się ze smartfonem przez Bluetooth. Możesz też zautomatyzować jego działanie i cieszyć się optymalną temperaturą niemal w każdej sytuacji! Ustaw urządzenie w taki sposób, aby samoistnie rozpoczynało pracę, gdy temperatura spadnie poniżej ustalonej wartości, a kończyło ją, gdy już nagrzeje przestrzeń do określonego poziomu.

W zestawie

  • Nagrzewnica Diesel
  • Pilot zdalnego sterowania
  • Tłumik
  • Filtr powietrza
  • Płytka mocująca
  • Rura wydechowa
  • Rura wlotowa
  • Rura wylotowa
  • Zestaw śrub
  • Instrukcja obsługi

Specyfikacja:

ProducentHcalory
ModelHC-A02
KolorSzary
RodzajNagrzewnica Diesel
SterowaniePilot, aplikacja
Pojemność zbiornika na paliwo5 l
Moc znamionowa5-8 KW
Napięcie znamionowe12 V 24 V (uniwersalne)
Zużycie paliwa0,1-0,35 l/h
Zasięg zdalnego sterowaniaDo 100 m
Temperatura pracy radiatoraOd -40°C do 50°C
Temperatura pracy pompy olejuOd -40°C do 40°C
MateriałPlastik + włókno węglowe
Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)Ogrzewanie postojowe nagrzewnica HCALORY HC-A02, 8 kW, Diesel, Bluetooth (szare)
HCALORY
HC-A02

Częste pytania

Pytanie dotyczące produktu

* Wymagane pola
(czytaj)

Tak – w ogromnej większości przypadków tak, o ile samochód ma możliwość montażu dwóch belek poprzecznych lub platformy/bagażnika dachowego. Najczęstsze konfiguracje:

  • Belki na relingi (np. systemy typu Thule, Yakima itp.).

  • Płaska platforma dachowa (rack).

  • Klasyczny bagażnik z ramką – gdy bagażnik jest szerszy niż podstawa namiotu, warto dołożyć dodatkową belkę w linii górnej ramki, aby podstawa namiotu nie „opadała” do środka i mogła swobodnie się otwierać.

Dobrze, aby między belką/platformą a poszyciem dachu było kilka centymetrów luzu – tak, by dało się wygodnie wsunąć dłoń i klucz, dokręcając obejmy mocujące.

Marka i typ nadwozia mają mniejsze znaczenie niż możliwość bezpiecznego osadzenia dwóch solidnych punktów podparcia. Namioty montujemy na autach miejskich, SUV-ach, terenówkach, busach, a nawet kamperach.

Minimalny rozstaw to ok. połowa długości podstawy namiotu:

  • 140 cm → min. 70 cm

  • 160 cm → min. 80 cm

  • 190 cm → min. 95 cm

Podłoga jest usztywniona szynami, więc w razie potrzeby możliwe są odstępstwa, ale zawsze należy kierować się instrukcją producenta.

  • Krótka – wejście mniej zadaszone, drabinka poza przedsionkiem.

  • Long – wejście mocniej osłonięte, drabinka wewnątrz przedsionka.

Powierzchnia do spania w obu wariantach jest taka sama.

Zmierz wysokość od ziemi do górnej płaszczyzny belki/bagażnika:

  • Do 2,1 m → drabinka 2,3 m

  • Powyżej 2,1 m → drabinka 2,6 m

Podaj model auta, wysokość do punktu mocowania i rodzaj belek – dobierzemy odpowiedni namiot i akcesoria oraz zaoferujemy montaż w Szekla4x4. 

Dane kontaktowe:

info@szekla4x4.pl

534 600 534


1. Montując dodatkową warstwę materiału jako ścianę wewnętrzną (dostępne u producentów), można podnieść odczuwalną temperaturę we wnętrzu nawet o 10 °C

2. Koc termiczny taki z 6zł z apteki zdecydowanie pomoże nam sie ogrzać awaryjnie

3. Elektryczny koc lub elektryczna mata pod USB lub zapalniczkę mają niski pobór prądu a zapewniają naprawdę fajne ciepło.

4. Ogrzewanie postojowe | Webasto te orygianlne jak i innych firm jak Hcalory czy Barracuda na ropę i prąd - od nich można poprowadzić rurę z ciepłem prosto do namiotu. 

5. Ciepły śpiwór, należy wybrać taki który spełnia parametry izolacji termicznej określone eurpejską normą EN 13537

PytanieTwarda obudowaMiękki pokrowiec
Czas rozkładania i składania?Bardzo szybki – często kilkadziesiąt sekund (mechanizmy gazowe).Trzeba zdjąć pokrowiec i rozłożyć stelaż – kilka lub kilkanaście minut.
Trwałość i odporność?Mocna skorupa (tworzywo/aluminium/włókno); lepsza ochrona przed warunkami.Materiał bardziej narażony na uszkodzenia i pogodę.
Aerodynamika i spalanie paliwa?Niższy profil, mniejszy opór powietrza.Wyższy profil, większy opór, możliwe wyższe spalanie.
Cena i waga?Zwykle droższy i cięższy; wymaga solidnego bagażnika.Tańszy i lżejszy; łatwiejszy montaż/demontaż.
Przestrzeń wewnętrzna?Często bardziej kompaktowy w środku.Zazwyczaj większa przestrzeń, wygodny dla kilku osób.

Każdy zakupiony u nas namiot jak najbardziej zamontujemy u nas w serwisie - ważne by przed ustalić sposób i możliwości mntażu namiotu w tym celu prosimy o kontakt

email: info@szekla4x4.pl

telefon: 534 600 534 i wybrać 3 jeśli zajęte wybrać 1 

Przyczyny kondensacji pary wodnej w namiocie dachowym

P: Dlaczego w namiocie dachowym pojawia się para wodna?
O: Gdy ciepłe, wilgotne powietrze wewnątrz namiotu styka się z chłodnymi ściankami, dochodzi do kondensacji. Im większa różnica temperatur, tym więcej pary się skrapla.

P: Jakie czynniki zewnętrzne zwiększają kondensację?
O: Wysoka wilgotność powietrza, np. podczas deszczu lub mgły, sprzyja gromadzeniu się wilgoci, która następnie osadza się wewnątrz namiotu.

P: W jaki sposób słaba wentylacja wpływa na powstawanie pary?
O: Brak odpowiedniego przepływu powietrza zatrzymuje wilgoć w środku, co powoduje powstawanie kropel wody na ściankach. Dobra wentylacja zmniejsza ten efekt.

P: Jak ograniczyć skraplanie się pary wodnej w namiocie?

  • Używaj maty antykondensacyjnej pod materacem – działa jako bariera termiczna i pochłania wilgoć.

  • Zapewnij odpowiednią wentylację – zostaw uchylone wywietrzniki, nawet w chłodne dni.

  • W wilgotnych warunkach rozważ przenośny osuszacz powietrza.

 

P: Co to jest nośność dynamiczna i statyczna dachu?
O:

  • Nośność dynamiczna – maksymalny ciężar, jaki dach może unieść podczas jazdy.

  • Nośność statyczna – ciężar, który dach wytrzymuje, gdy auto stoi, często znacznie większy dzięki wsparciu drabinki lub podpór namiotu.

P: Skąd sprawdzić nośność dachu?
O: Wartości znajdziesz w instrukcji pojazdu. Gdy brak w instrukcji – zapytaj producenta lub dealera.

P: Co należy wziąć pod uwagę przy montażu namiotu?
O: Całkowita waga zestawu (namiot + stelaż + sprzęt wewnątrz) nie może przekroczyć nośności dynamicznej dachu oraz belek bagażnika. Czli wszystko co jest na dachu podczas jazdy. 

Obawy? często słyszymy że dach ma dynamicznej tylko 100kg to jak uniesie 4 osoby, tak jak powyżej Dynamiczny dotyczy się obciazeń podczas jazdy tylko i wyłącznie. 

Gdy sezon biwakowy dobiega końca, warto odpowiednio przygotować namiot dachowy do przechowywania, aby przedłużyć jego żywotność. Najważniejsze jest jego dokładne wysuszenie i przewietrzenie – pozwoli to usunąć wilgoć z tkaniny i elementów konstrukcyjnych, chroniąc przed pleśnią, nieprzyjemnym zapachem i degradacją materiału.

Jak przechowywać?
Namiot można magazynować w pozycji poziomej, pionowej lub podwieszony pod sufitem (np. w garażu). Sama orientacja przechowywania nie jest kluczowa – istotne jest, aby produkt nie miał styczności z wilgotnym lub surowym betonem, który może sprzyjać gromadzeniu się wilgoci i pogorszeniu stanu technicznego.

Warunki w pomieszczeniu
Optymalne jest miejsce o dodatniej, stabilnej temperaturze i niskiej wilgotności powietrza. Dzięki temu namiot pozostanie w idealnym stanie i będzie gotowy do kolejnego sezonu bez dodatkowych zabiegów konserwacyjnych.

Namiot - fabryki opuszcza linię produkcyjną już odpowiednio zabezpieczony – tkanina jest pokryta warstwami ochronnymi, które skutecznie chronią przed wodą, wiatrem i innymi czynnikami pogodowymi. Oznacza to, że nowy namiot nie wymaga dodatkowej impregnacji przed pierwszym użyciem.

Z czasem jednak, na skutek intensywnego użytkowania, działanie powłoki hydrofobowej może się stopniowo osłabiać. Dlatego warto co jakiś czas kontrolować stan materiału i w razie zauważenia spadku wodoodporności przeprowadzić ponowną impregnację. Takie działanie pozwoli utrzymać maksymalną ochronę przed wilgocią i znacząco wydłuży żywotność namiotu.

  • Przestrzeń pod podłogą – W modelu Missisipi II pod podłogą umieszczono praktyczny siatkowy organizer, idealny do przechowywania drobnych akcesoriów. Hudson nie jest wyposażony w taki element.

  • Oświetlenie wewnętrzne – Missisipi II pozwala regulować intensywność światła wewnątrz namiotu, co zwiększa komfort po zmroku. Hudson oferuje jedynie standardowe oświetlenie z opcją włączenia lub wyłączenia.

  • Dodatkowe wywietrzniki – W szczytowych częściach Missisipi II umieszczono po dwa dodatkowe otwory wentylacyjne z każdej strony, co poprawia cyrkulację powietrza. W modelu Hudson takie wywietrzniki nie występują.

  • Okna boczne – Missisipi II ma większe boczne okiennice, dzięki czemu wnętrze jest jaśniejsze i lepiej wentylowane w porównaniu z Hudsonem.

  • Sylwetka namiotu – Konstrukcja Missisipi II jest lekko zaokrąglona, co poprawia opływ powietrza i ułatwia spływanie wody. Hudson zachowuje bardziej tradycyjny, prostoliniowy kształt.

  • Okno nad drabinką – W Missisipi II zadaszenie nad wejściem wyposażono w dodatkowe okno, wpuszczające więcej światła. W Hudsonie tego elementu nie ma.

  • Sposób mocowania wspornika – W Missisipi II wspornik zadaszenia mocuje się na rzepy do górnej części konstrukcji, co usprawnia przygotowanie do transportu. Hudson stosuje system wsuwania wspornika pomiędzy materiał namiotu.

  • Pokrowiec – Missisipi II posiada pokrowiec z paskami kompresyjnymi, który po rozłożeniu namiotu można zwinąć i schować pod podłogę. W Hudsonie takiej opcji nie przewidziano.

  • Przestrzeń na drobiazgi pod podłogą – W modelu Kolorado II pod podłogą zamontowano praktyczny siatkowy organizer, w którym można wygodnie przechowywać mniejsze akcesoria. W namiocie Ohio takiego rozwiązania nie przewidziano.

  • System oświetlenia – Kolorado II oferuje możliwość płynnej regulacji jasności światła wewnętrznego, co pozwala dopasować je do warunków i nastroju. W Ohio zastosowano prosty system włącz/wyłącz, bez opcji zmiany natężenia.

  • Dodatkowa wentylacja – Na szczycie Kolorado II umieszczono po dwa dodatkowe otwory wentylacyjne z każdej strony, co znacząco usprawnia cyrkulację powietrza. Model Ohio nie ma takich wywietrzników.

  • Okna boczne – W Kolorado II boczne okiennice są wyraźnie większe niż w Ohio, dzięki czemu wnętrze namiotu jest jaśniejsze i lepiej przewietrzane.

  • Sylwetka namiotu – Kolorado II wyróżnia się bardziej opływowym, zaokrąglonym kształtem, który poprawia aerodynamikę i ułatwia odprowadzanie wody. Ohio ma prostszą, bardziej kanciastą konstrukcję.

  • Pokrowiec ochronny – Model Kolorado II wyposażono w pokrowiec z paskami kompresyjnymi, który po rozłożeniu namiotu można zwinąć i schować pod podłogę. Ohio nie ma tej funkcji.

Day & Night to zaawansowana, wielowarstwowa tkanina techniczna zaprojektowana z myślą o komforcie użytkowników namiotów dachowych. Jej specjalna struktura skutecznie blokuje nawet do 100% promieni słonecznych, co znacząco ogranicza nagrzewanie się wnętrza w ciągu dnia.

Dzięki temu materiał nie tylko chroni przed nadmiernym światłem, ale także gwarantuje pełną prywatność – nawet w warunkach intensywnego nasłonecznienia. To idealne rozwiązanie, gdy zależy nam na ciszy, spokoju i odizolowaniu od otoczenia.

Tkanina Day & Night świetnie sprawdza się w gorące, letnie dni oraz o świcie, kiedy wschodzące słońce mogłoby zakłócić sen. Pozwala dłużej cieszyć się odpoczynkiem i zapewnia optymalne warunki do relaksu.

Do pielęgnacji namiotu najlepiej używać miękkiej gąbki lub szmatki oraz letniej wody z dodatkiem łagodnego środka myjącego, np. delikatnego płynu do naczyń.

Zdecydowanie warto unikać myjek ciśnieniowych – zbyt mocny strumień wody może naruszyć strukturę materiału, osłabić szwy czy zmyć warstwę impregnatu. Czyszczenie powinno odbywać się ostrożnie i bez nadmiernego tarcia, aby zachować wytrzymałość oraz właściwości ochronne tkaniny.

Jeśli pojawi się pleśń na namiocie polecamy środek do jej usuwania:

https://szekla4x4.pl/oleje-smary-lakiery/preparat-przeciw-plesni-i-grzybom-yachticon-500ml

Tak, każdy namiot w standardzie posiada piankowy materac zaprojektowany tak, aby zapewnić wygodny sen nawet w czasie długich wypraw. Wykonany z wysokiej jakości pianki o średniej twardości, dobrze dopasowuje się do kształtu ciała i oferuje stabilne podparcie podczas odpoczynku.

Jedną z praktycznych zalet jest to, że materac może pozostać wewnątrz namiotu po jego złożeniu. Dzięki temu oszczędzasz czas przy rozstawianiu i składaniu oraz zyskujesz więcej miejsca w bagażu. Wszystkie materace są wyposażone w zdejmowane pokrowce, które można prać, co ułatwia utrzymanie higieny i świeżości.

by zwiększyć ochronę namiotu dachowego, warto rozważyć zastosowanie nakrętek antykradzieżowych. Takie rozwiązanie jest szczególnie przydatne podczas postoju w miejscach publicznych lub na otwartych przestrzeniach, gdy sprzęt pozostaje bez nadzoru.

Jeżeli planowana jest dłuższa przerwa w użytkowaniu namiotu lub aktualnie nie jest on potrzebny, najlepszym sposobem będzie jego demontaż i przechowywanie w zamkniętym, bezpiecznym miejscu. Dzięki temu nie tylko minimalizuje się ryzyko kradzieży, ale także chroni konstrukcję przed wpływem pogody i przedwczesnym zużyciem.

Dobór właściwego zabezpieczenia zależy od warunków, w jakich korzysta się z namiotu, częstotliwości jego używania oraz indywidualnych oczekiwań użytkownika.

Tak, istnieje możliwość pozostawienia namiotu na dachu pojazdu na stałe, szczególnie w cieplejszych miesiącach, gdy jest często używany.

Jeżeli jednak planujesz dłuższą przerwę w korzystaniu z namiotu – zwłaszcza zimą – lepszym rozwiązaniem będzie jego zdjęcie i przechowywanie w suchym, dobrze wentylowanym miejscu.

Taki sposób postępowania pozwoli uniknąć uszkodzeń wynikających z działania trudnych warunków pogodowych, takich jak mróz, śnieg, nadmierna wilgoć czy sól drogowa. Dodatkowo odciążenie dachu może wpłynąć korzystnie na spalanie paliwa oraz ogólny stan pojazdu.

Dla zachowania bezpieczeństwa zaleca się, aby podczas jazdy z zamontowanym namiotem dachowym nie przekraczać prędkości 120 km/h.

Przekroczenie tej wartości może negatywnie wpłynąć na stabilność auta, zwiększyć spalanie paliwa oraz natężenie hałasu. Dodatkowo, silny opór powietrza przy dużych prędkościach może prowadzić do uszkodzeń konstrukcji namiotu.

Warto pamiętać, że odpowiednia prędkość to jeden z kluczowych czynników zapewniających komfortową i bezpieczną podróż, szczególnie przy przewożeniu dodatkowego ładunku na dachu pojazdu.

Tak, montaż namiotu dachowego na pickupie jest możliwy, o ile wykorzysta się odpowiednie belki dachowe lub dedykowaną platformę dostosowaną do konstrukcji i nośności pojazdu.

Warto jednak pamiętać o kluczowej zasadzie: namiotu nie wolno instalować w sposób łączący kabinę kierowcy z przestrzenią ładunkową. W pickupach te dwa elementy nadwozia pracują niezależnie – podczas jazdy, zwłaszcza po nierównym terenie, mogą się względem siebie przemieszczać. Sztywne połączenie obu części przez namiot grozi powstaniem znacznych naprężeń, co może prowadzić do uszkodzenia nie tylko samej konstrukcji namiotu, ale również belek montażowych, mocowań, a nawet elementów karoserii.

7 innych produktów w tej samej kategorii:

Prev Next