Solidna 1,5 w pełni kuta konstrukcja eliminuje nadmierne drgania
100% sztywniejszy niż fabryczny drążek dla lepszej stabilności układu kierowniczego
Regulacja za pomocą śruby rzymskiej dla prostej korekty zbieżności
Czarna powłoka epoksydowa zapewniająca doskonałą odporność na korozję
Zestaw drążka kierowniczego poprzecznego Heavy Duty Chromoly:
1-5/8„ x 0,275 ze stopu chromu 4140 poddanego obróbce cieplnej dla ekstremalnej wytrzymałości
66% mocniejszy i 75% sztywniejszy niż fabryczny drążek kierowniczy
Regulowana długość w zakresie 59-61" dla precyzyjnego dopasowania
Trójstopniowa powłoka proszkowa chroniąca przed promieniowaniem UV dla maksymalnej trwałości
Przeniesienie stabilizatora układu kierowniczego nad drążek kierowniczy dla dodatkowej ochrony
Jeden z przegubów drążka kierowniczego jest ograniczony do 2 stopni swobody, aby wyeliminować drgania i hałas, podczas gdy drugi przegub ma pełny zakres ruchu, aby umożliwić pełny skręt
Przeguby drążków kierowniczych posiadają kulę/trzpień z chromowanej stali 4140 i korpus ze stali węglowej 1045
Regulowane napięcie wstępne końcówki drążka zapewnia wytrzymałość przez długi czas - regulowane na samochodzie
Przegub jest wciskany w obudowę końcówki drążka i zabezpieczony pierścieniem zatrzaskowym
Smarowalne przeguby pokryte fosforanem magnezu
Końcówki drążków kierowniczych są pokryte wysokiej jakości czarną powłoką, która zapewnia doskonałą trwałość i odporność na korozję
Kompatybilny ze wszystkimi komponentami TeraFlex, w tym przednim kutym regulowanym drążkiem kierowniczym HD, układem hamulcowym delta, przednimi regulowanymi łącznikami drążka kierowniczego, przednim mostem Tera60 HD z 3,5-calowymi rurami, osłonami dyferencjałów HD, kołami Off-Road i stabilizatorami Falcon
Instalacja nie wymaga cięcia ani usuwania fabrycznych mocowań
W zestawie:
Kuty górny drążek kierowniczy Heavy Duty
Wzmocniony dolny drążek kierowniczy Chromoly Heavy Duty
Zestaw montażowy
Uwagi:
Aby uzyskać optymalny prześwit, należy używać kół o backspacingu 4,75 lub mniejszym
Dołączony wspornik relokacji stabilizatora układu kierowniczego nie jest kompatybilny ze stabilizatorami układu kierowniczego Falcon Nexus EF - wymaga zestawu zacisków drążka kierowniczego stabilizatora Falcon 1-5/8" (TX99-01-01-158)
Stabilizatory fabryczne i Falcon Nexus EF 2 wymagają co najmniej 2-calowego przedłużenia przedniego odbojnika/podkładki. Stabilizator Falcon Nexus EF 1.1 wymaga co najmniej 2,5-calowego przedłużenia przedniego odbojnika/podkładki amortyzatora