Wzmocniona obudowa typu full-float przeznaczona do ekstremalnego użytkowania
Obudowa o średnicy 3,25" i grubości 0,5" zwiększa wytrzymałość, aby przeciwdziałać wyginaniu
Pasuje do kół z rozstawem śrub 8x6,5. Odległość mierzona od styku piasty z kołem do styku piasty z kołem po drugiej stronie wynosi 70"
W zestawie flansza wału napędowego pod wzmocniony krzyżak serii 1350
W zestawie półosie z wieloklinem 35 zębów
Wzmocnione łożyska zwiększają sztywność oraz redukują możliwość uszkodzenia przełożeń
Specjalna konstrukcja zwiększająca prześwit
Łożysko wałka ataku posiada zbiornik oleju
Ponadwymiarowe zewnętrzne łożysko wałka ataku świetnie radzi sobie ze zwiększonym momentem obrotowym i dużymi obciążeniami
Obudowa o dużej pojemności mieści maksymalną ilość oleju
Zainstalowane wewnętrzne uszczelniacze w moście
Obudowa z żeliwa sferoidalnego
Osłona dyferencjału z żeliwa sferoidalnego
Zintegrowane osłony dolnych wahaczy
Konstrukcja zapewniająca szybki przepływ oleju
Podniesione mocowanie drążka Panharda dla pojazdów z liftem zawieszenia
Potrójne lakierowanie proszkowe dla maksymalnej ochronny przed korozja i czynnikami UV
Uchwyt o grubości 1/4" wycięty laserowo CNC
Zainstalowane tuleje górnego wahacza
Odpowiedni kąt wałka ataku oraz podniesione mocowanie drążka Panharda dla pojazdów z liftem zawieszenia
Wywiercone otwory pod pasy ograniczające skok zawieszenia oraz dolne zabezpieczenie sprężyny
Kompatybilny z czujnikami ESP, ABS i prędkościomierza
Uwagi:
Wymaga nowych przełożeń mostu, zestawu montażowego przełożeń mostu, blokady lub kosza dyferencjału. W przypadku wątpliwości skontaktuj się z naszym działem sprzedaży.