Namiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARY
    search

    Namiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARY

    5 000,00 zł brutto
    (zawiera VAT 23%)
    4 065,04 zł netto
    Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 4 800,00 zł brutto
    Najniższa cena tego produktu w ciągu ostatnich 30 dni przed obniżką wynosiła 4 800,00 zł brutto

    Ilość
    Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 1
    Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 1
    Ostatnie sztuki w magazynie

    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Namiot Dachowy Kolorado 140 SZARYKOLORADO.png

     

     

    Materiał OXFORD 420D 280g

    Zastosowany Materiał: OXFORD 420D 280 gramowa mieszanka poliestru i bawełny powlekana poliuretanem o wodoodporności 3000 mm (dla porównania typowa wodoodporność plecaka wynosi 1000 mm). Tkanina jest znacznie grubsza i twardsza niż w typowym namiocie. Materiał dodatkowo wspomaga utrzymanie ciepła we wnętrzu.

     

    Wejście I Okna

    Okiennice namiotu umożliwiają całkowite jego zamknięcie, zapewniając tym samym prywatność. Każdy otwór w namiocie wyposażony jest w moskitierę na zamku błyskawicznym. Okiennice można przekształcić w markizę zacieniającą za pomocą dołączonych podpórek okiennych.

     

    Materac

    Każdy namiot Wild Camp wyposażony jest w materac piankowy. Poszycie materaca jest połączeniem dwóch różnych materiałów. Z jednej strony materiał delikatny i przyjemny w dotyku natomiast z drugiej strony zastosowaliśmy materiał zabezpieczający przed wilgocią. Poszycie jest rozpinane za pomocą zamka błyskawicznego.
    Materiał wierzchni materaca nadaje się do prania.
    Grubość materaca 7 cm

     

    honey_2-jpg_1.png

    Podłoga

    Podłoga posiada podniesioną odporność na wszelkiego rodzaju uderzenia.

    Podczas noclegu na dachu samochodu namiot nie przylega do ziemi, dzięki czemu jest on znacznie cieplejszym miejscem do snu niż namiot klasyczny. Dołożyliśmy wszelkich starań, by dodatkowo odizolować i zapewnić komfort spania niezależnie od panujących warunków atmosferycznych. 

     

     

     

     


    Drabinka

    Namiot wyposażony jest w aluminiową, lekką drabinkę teleskopową o długości całkowitej 230 cm. Drabinka oprócz funkcji wejścia do namiotu, pełni także rolę podparcia namiotu i jest kluczowym elementem podczas rozkładania/składania.

    W ofercie posiadamy dłuższe drabinki (260 cm) do samochodów bardzo wysokich oraz krótsze do samochodów osobowych o długości  200 cm. System teleskopów pozwala dopasować drabinkę do wysokości auta i panujących warunków w miejscu biwakowania.

    Namioty dachowe Wild Camp można zamontować na większości dachów samochodowych od osobowych po typowe samochody do "zadań specjalnych" w ciężkim terenie.

     

     

     

    Pokrowiec Ochronny

    Pokrowiec (koloru czarnego), zapewnia ochronę namiotu podczas jego transportu. Gruby, wodoszczelny, wytrzymały a przy tym wszystkim łatwy w montażu. Zapinany z trzech stron za pomocą zamka błyskawicznego. Dodatkowym zabezpieczeniem złożonego namiotu, są dwa pasy kompresyjne spinane klamrą.

     

    Torba Na Obuwie

    Do każdego namiotu dokładany jest pokrowiec na buty. Pokrowiec wsuwany w krawędź podstawy namiotu (tuż obok mocowania drabinki). W górnej części pokrowca znajduje się kedra, natomiast dolna część zbudowana jest z siateczki zapewniającej cyrkulację powietrza i odpływ wody gdy nasze obuwie przemokło.

    Oświetlenie Led

    W centralnej części "sufitu" namiotu znajdują się zasilane Power Bankiem Ledy (USB).

     

    Rozkładanie Naszego Namiotu To Kilka Kroków:

    1. Zdjęcie pokrowca,
    2. Rozłożenie teleskopowej drabinki (znajdującej się pod pokrowcem),
    3. Drabinka działa na zasadzie dźwigni. Jednym pociągnięciem do dołu, rozkładamy namiot.
    4. Montaż wsporników okiennych.

     

     

     

    Zestaw składa się z:

    - namiotu,
    - zestawu  montażowego (do dachu samochodu),
    - instrukcji w języku polskim,
    - pokrowca zabezpieczającego namiot podczas transportu,
    - zestaw wsporników do zadaszeń okiennych,
    - 2 linek wraz ze śledziami do dodatkowego naciągu namiotu,
    - drabinki teleskopowej,
    - organizera na obuwie,

     

     



      
    Gwarancja 24 miesięcy producenta! - Namiotów Dachowych WildCamp

    Nasze Produkty Podlegają Ścisłemu Nadzorowi Produkcji,
    Co Daje Pewność I Niezawodność W Pracy
    Oraz Najwyższą Jakość Wykonania!

    Namiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARYNamiot Dachowy Wild Camp Kolorado II 140 SZARY
    KII140GREY

    Opis

    Otwieranie namiotu
    na bok
    Pokrywa namiotu
    miękka
    Ilość osób w namiocie
    2 osobowy

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    Tak – w ogromnej większości przypadków tak, o ile samochód ma możliwość montażu dwóch belek poprzecznych lub platformy/bagażnika dachowego. Najczęstsze konfiguracje:

    • Belki na relingi (np. systemy typu Thule, Yakima itp.).

    • Płaska platforma dachowa (rack).

    • Klasyczny bagażnik z ramką – gdy bagażnik jest szerszy niż podstawa namiotu, warto dołożyć dodatkową belkę w linii górnej ramki, aby podstawa namiotu nie „opadała” do środka i mogła swobodnie się otwierać.

    Dobrze, aby między belką/platformą a poszyciem dachu było kilka centymetrów luzu – tak, by dało się wygodnie wsunąć dłoń i klucz, dokręcając obejmy mocujące.

    Marka i typ nadwozia mają mniejsze znaczenie niż możliwość bezpiecznego osadzenia dwóch solidnych punktów podparcia. Namioty montujemy na autach miejskich, SUV-ach, terenówkach, busach, a nawet kamperach.

    Namiot montuje się przy pomocy czterech obejm mocujących szyny w podstawie namiotu do belek bagażnika. Maksymalna szerokość belki to zwykle około 78 mm (warto sprawdzić specyfikację modelu). Dwie belki i cztery punkty montażu są wystarczające do stabilnego użytkowania.

    Czasem można dokupić inne systemy mocowań dedykowane pod model bagażnika np. Rhino Rack, Rival, Frontrunner mogą mieć swoje dedykowane systemy nad którymi warto się zastanowić.

    Minimalny rozstaw to ok. połowa długości podstawy namiotu:

    • 140 cm → min. 70 cm

    • 160 cm → min. 80 cm

    • 190 cm → min. 95 cm

    Podłoga jest usztywniona szynami, więc w razie potrzeby możliwe są odstępstwa, ale zawsze należy kierować się instrukcją producenta.

    • Krótka – wejście mniej zadaszone, drabinka poza przedsionkiem.

    • Long – wejście mocniej osłonięte, drabinka wewnątrz przedsionka.

    Powierzchnia do spania w obu wariantach jest taka sama.

    Zmierz wysokość od ziemi do górnej płaszczyzny belki/bagażnika:

    • Do 2,1 m → drabinka 2,3 m

    • Powyżej 2,1 m → drabinka 2,6 m

    Podaj model auta, wysokość do punktu mocowania i rodzaj belek – dobierzemy odpowiedni namiot i akcesoria oraz zaoferujemy montaż w Szekla4x4. 

    Dane kontaktowe:

    info@szekla4x4.pl

    534 600 534


    1. Montując dodatkową warstwę materiału jako ścianę wewnętrzną (dostępne u producentów), można podnieść odczuwalną temperaturę we wnętrzu nawet o 10 °C

    2. Koc termiczny taki z 6zł z apteki zdecydowanie pomoże nam sie ogrzać awaryjnie

    3. Elektryczny koc lub elektryczna mata pod USB lub zapalniczkę mają niski pobór prądu a zapewniają naprawdę fajne ciepło.

    4. Ogrzewanie postojowe | Webasto te orygianlne jak i innych firm jak Hcalory czy Barracuda na ropę i prąd - od nich można poprowadzić rurę z ciepłem prosto do namiotu. 

    5. Ciepły śpiwór, należy wybrać taki który spełnia parametry izolacji termicznej określone eurpejską normą EN 13537

    PytanieTwarda obudowaMiękki pokrowiec
    Czas rozkładania i składania?Bardzo szybki – często kilkadziesiąt sekund (mechanizmy gazowe).Trzeba zdjąć pokrowiec i rozłożyć stelaż – kilka lub kilkanaście minut.
    Trwałość i odporność?Mocna skorupa (tworzywo/aluminium/włókno); lepsza ochrona przed warunkami.Materiał bardziej narażony na uszkodzenia i pogodę.
    Aerodynamika i spalanie paliwa?Niższy profil, mniejszy opór powietrza.Wyższy profil, większy opór, możliwe wyższe spalanie.
    Cena i waga?Zwykle droższy i cięższy; wymaga solidnego bagażnika.Tańszy i lżejszy; łatwiejszy montaż/demontaż.
    Przestrzeń wewnętrzna?Często bardziej kompaktowy w środku.Zazwyczaj większa przestrzeń, wygodny dla kilku osób.

    Każdy zakupiony u nas namiot jak najbardziej zamontujemy u nas w serwisie - ważne by przed ustalić sposób i możliwości mntażu namiotu w tym celu prosimy o kontakt

    email: info@szekla4x4.pl

    telefon: 534 600 534 i wybrać 3 jeśli zajęte wybrać 1 

    Przyczyny kondensacji pary wodnej w namiocie dachowym

    P: Dlaczego w namiocie dachowym pojawia się para wodna?
    O: Gdy ciepłe, wilgotne powietrze wewnątrz namiotu styka się z chłodnymi ściankami, dochodzi do kondensacji. Im większa różnica temperatur, tym więcej pary się skrapla.

    P: Jakie czynniki zewnętrzne zwiększają kondensację?
    O: Wysoka wilgotność powietrza, np. podczas deszczu lub mgły, sprzyja gromadzeniu się wilgoci, która następnie osadza się wewnątrz namiotu.

    P: W jaki sposób słaba wentylacja wpływa na powstawanie pary?
    O: Brak odpowiedniego przepływu powietrza zatrzymuje wilgoć w środku, co powoduje powstawanie kropel wody na ściankach. Dobra wentylacja zmniejsza ten efekt.

    P: Jak ograniczyć skraplanie się pary wodnej w namiocie?

    • Używaj maty antykondensacyjnej pod materacem – działa jako bariera termiczna i pochłania wilgoć.

    • Zapewnij odpowiednią wentylację – zostaw uchylone wywietrzniki, nawet w chłodne dni.

    • W wilgotnych warunkach rozważ przenośny osuszacz powietrza.

     

    P: Co to jest nośność dynamiczna i statyczna dachu?
    O:

    • Nośność dynamiczna – maksymalny ciężar, jaki dach może unieść podczas jazdy.

    • Nośność statyczna – ciężar, który dach wytrzymuje, gdy auto stoi, często znacznie większy dzięki wsparciu drabinki lub podpór namiotu.

    P: Skąd sprawdzić nośność dachu?
    O: Wartości znajdziesz w instrukcji pojazdu. Gdy brak w instrukcji – zapytaj producenta lub dealera.

    P: Co należy wziąć pod uwagę przy montażu namiotu?
    O: Całkowita waga zestawu (namiot + stelaż + sprzęt wewnątrz) nie może przekroczyć nośności dynamicznej dachu oraz belek bagażnika. Czli wszystko co jest na dachu podczas jazdy. 

    Obawy? często słyszymy że dach ma dynamicznej tylko 100kg to jak uniesie 4 osoby, tak jak powyżej Dynamiczny dotyczy się obciazeń podczas jazdy tylko i wyłącznie. 

    Gdy sezon biwakowy dobiega końca, warto odpowiednio przygotować namiot dachowy do przechowywania, aby przedłużyć jego żywotność. Najważniejsze jest jego dokładne wysuszenie i przewietrzenie – pozwoli to usunąć wilgoć z tkaniny i elementów konstrukcyjnych, chroniąc przed pleśnią, nieprzyjemnym zapachem i degradacją materiału.

    Jak przechowywać?
    Namiot można magazynować w pozycji poziomej, pionowej lub podwieszony pod sufitem (np. w garażu). Sama orientacja przechowywania nie jest kluczowa – istotne jest, aby produkt nie miał styczności z wilgotnym lub surowym betonem, który może sprzyjać gromadzeniu się wilgoci i pogorszeniu stanu technicznego.

    Warunki w pomieszczeniu
    Optymalne jest miejsce o dodatniej, stabilnej temperaturze i niskiej wilgotności powietrza. Dzięki temu namiot pozostanie w idealnym stanie i będzie gotowy do kolejnego sezonu bez dodatkowych zabiegów konserwacyjnych.

    Namiot - fabryki opuszcza linię produkcyjną już odpowiednio zabezpieczony – tkanina jest pokryta warstwami ochronnymi, które skutecznie chronią przed wodą, wiatrem i innymi czynnikami pogodowymi. Oznacza to, że nowy namiot nie wymaga dodatkowej impregnacji przed pierwszym użyciem.

    Z czasem jednak, na skutek intensywnego użytkowania, działanie powłoki hydrofobowej może się stopniowo osłabiać. Dlatego warto co jakiś czas kontrolować stan materiału i w razie zauważenia spadku wodoodporności przeprowadzić ponowną impregnację. Takie działanie pozwoli utrzymać maksymalną ochronę przed wilgocią i znacząco wydłuży żywotność namiotu.

    • Przestrzeń pod podłogą – W modelu Missisipi II pod podłogą umieszczono praktyczny siatkowy organizer, idealny do przechowywania drobnych akcesoriów. Hudson nie jest wyposażony w taki element.

    • Oświetlenie wewnętrzne – Missisipi II pozwala regulować intensywność światła wewnątrz namiotu, co zwiększa komfort po zmroku. Hudson oferuje jedynie standardowe oświetlenie z opcją włączenia lub wyłączenia.

    • Dodatkowe wywietrzniki – W szczytowych częściach Missisipi II umieszczono po dwa dodatkowe otwory wentylacyjne z każdej strony, co poprawia cyrkulację powietrza. W modelu Hudson takie wywietrzniki nie występują.

    • Okna boczne – Missisipi II ma większe boczne okiennice, dzięki czemu wnętrze jest jaśniejsze i lepiej wentylowane w porównaniu z Hudsonem.

    • Sylwetka namiotu – Konstrukcja Missisipi II jest lekko zaokrąglona, co poprawia opływ powietrza i ułatwia spływanie wody. Hudson zachowuje bardziej tradycyjny, prostoliniowy kształt.

    • Okno nad drabinką – W Missisipi II zadaszenie nad wejściem wyposażono w dodatkowe okno, wpuszczające więcej światła. W Hudsonie tego elementu nie ma.

    • Sposób mocowania wspornika – W Missisipi II wspornik zadaszenia mocuje się na rzepy do górnej części konstrukcji, co usprawnia przygotowanie do transportu. Hudson stosuje system wsuwania wspornika pomiędzy materiał namiotu.

    • Pokrowiec – Missisipi II posiada pokrowiec z paskami kompresyjnymi, który po rozłożeniu namiotu można zwinąć i schować pod podłogę. W Hudsonie takiej opcji nie przewidziano.

    • Przestrzeń na drobiazgi pod podłogą – W modelu Kolorado II pod podłogą zamontowano praktyczny siatkowy organizer, w którym można wygodnie przechowywać mniejsze akcesoria. W namiocie Ohio takiego rozwiązania nie przewidziano.

    • System oświetlenia – Kolorado II oferuje możliwość płynnej regulacji jasności światła wewnętrznego, co pozwala dopasować je do warunków i nastroju. W Ohio zastosowano prosty system włącz/wyłącz, bez opcji zmiany natężenia.

    • Dodatkowa wentylacja – Na szczycie Kolorado II umieszczono po dwa dodatkowe otwory wentylacyjne z każdej strony, co znacząco usprawnia cyrkulację powietrza. Model Ohio nie ma takich wywietrzników.

    • Okna boczne – W Kolorado II boczne okiennice są wyraźnie większe niż w Ohio, dzięki czemu wnętrze namiotu jest jaśniejsze i lepiej przewietrzane.

    • Sylwetka namiotu – Kolorado II wyróżnia się bardziej opływowym, zaokrąglonym kształtem, który poprawia aerodynamikę i ułatwia odprowadzanie wody. Ohio ma prostszą, bardziej kanciastą konstrukcję.

    • Pokrowiec ochronny – Model Kolorado II wyposażono w pokrowiec z paskami kompresyjnymi, który po rozłożeniu namiotu można zwinąć i schować pod podłogę. Ohio nie ma tej funkcji.

    Day & Night to zaawansowana, wielowarstwowa tkanina techniczna zaprojektowana z myślą o komforcie użytkowników namiotów dachowych. Jej specjalna struktura skutecznie blokuje nawet do 100% promieni słonecznych, co znacząco ogranicza nagrzewanie się wnętrza w ciągu dnia.

    Dzięki temu materiał nie tylko chroni przed nadmiernym światłem, ale także gwarantuje pełną prywatność – nawet w warunkach intensywnego nasłonecznienia. To idealne rozwiązanie, gdy zależy nam na ciszy, spokoju i odizolowaniu od otoczenia.

    Tkanina Day & Night świetnie sprawdza się w gorące, letnie dni oraz o świcie, kiedy wschodzące słońce mogłoby zakłócić sen. Pozwala dłużej cieszyć się odpoczynkiem i zapewnia optymalne warunki do relaksu.

    Do pielęgnacji namiotu najlepiej używać miękkiej gąbki lub szmatki oraz letniej wody z dodatkiem łagodnego środka myjącego, np. delikatnego płynu do naczyń.

    Zdecydowanie warto unikać myjek ciśnieniowych – zbyt mocny strumień wody może naruszyć strukturę materiału, osłabić szwy czy zmyć warstwę impregnatu. Czyszczenie powinno odbywać się ostrożnie i bez nadmiernego tarcia, aby zachować wytrzymałość oraz właściwości ochronne tkaniny.

    Jeśli pojawi się pleśń na namiocie polecamy środek do jej usuwania:

    https://szekla4x4.pl/oleje-smary-lakiery/preparat-przeciw-plesni-i-grzybom-yachticon-500ml

    Tak, każdy namiot w standardzie posiada piankowy materac zaprojektowany tak, aby zapewnić wygodny sen nawet w czasie długich wypraw. Wykonany z wysokiej jakości pianki o średniej twardości, dobrze dopasowuje się do kształtu ciała i oferuje stabilne podparcie podczas odpoczynku.

    Jedną z praktycznych zalet jest to, że materac może pozostać wewnątrz namiotu po jego złożeniu. Dzięki temu oszczędzasz czas przy rozstawianiu i składaniu oraz zyskujesz więcej miejsca w bagażu. Wszystkie materace są wyposażone w zdejmowane pokrowce, które można prać, co ułatwia utrzymanie higieny i świeżości.

    by zwiększyć ochronę namiotu dachowego, warto rozważyć zastosowanie nakrętek antykradzieżowych. Takie rozwiązanie jest szczególnie przydatne podczas postoju w miejscach publicznych lub na otwartych przestrzeniach, gdy sprzęt pozostaje bez nadzoru.

    Jeżeli planowana jest dłuższa przerwa w użytkowaniu namiotu lub aktualnie nie jest on potrzebny, najlepszym sposobem będzie jego demontaż i przechowywanie w zamkniętym, bezpiecznym miejscu. Dzięki temu nie tylko minimalizuje się ryzyko kradzieży, ale także chroni konstrukcję przed wpływem pogody i przedwczesnym zużyciem.

    Dobór właściwego zabezpieczenia zależy od warunków, w jakich korzysta się z namiotu, częstotliwości jego używania oraz indywidualnych oczekiwań użytkownika.

    Tak, istnieje możliwość pozostawienia namiotu na dachu pojazdu na stałe, szczególnie w cieplejszych miesiącach, gdy jest często używany.

    Jeżeli jednak planujesz dłuższą przerwę w korzystaniu z namiotu – zwłaszcza zimą – lepszym rozwiązaniem będzie jego zdjęcie i przechowywanie w suchym, dobrze wentylowanym miejscu.

    Taki sposób postępowania pozwoli uniknąć uszkodzeń wynikających z działania trudnych warunków pogodowych, takich jak mróz, śnieg, nadmierna wilgoć czy sól drogowa. Dodatkowo odciążenie dachu może wpłynąć korzystnie na spalanie paliwa oraz ogólny stan pojazdu.

    Dla zachowania bezpieczeństwa zaleca się, aby podczas jazdy z zamontowanym namiotem dachowym nie przekraczać prędkości 120 km/h.

    Przekroczenie tej wartości może negatywnie wpłynąć na stabilność auta, zwiększyć spalanie paliwa oraz natężenie hałasu. Dodatkowo, silny opór powietrza przy dużych prędkościach może prowadzić do uszkodzeń konstrukcji namiotu.

    Warto pamiętać, że odpowiednia prędkość to jeden z kluczowych czynników zapewniających komfortową i bezpieczną podróż, szczególnie przy przewożeniu dodatkowego ładunku na dachu pojazdu.

    Tak, montaż namiotu dachowego na pickupie jest możliwy, o ile wykorzysta się odpowiednie belki dachowe lub dedykowaną platformę dostosowaną do konstrukcji i nośności pojazdu.

    Warto jednak pamiętać o kluczowej zasadzie: namiotu nie wolno instalować w sposób łączący kabinę kierowcy z przestrzenią ładunkową. W pickupach te dwa elementy nadwozia pracują niezależnie – podczas jazdy, zwłaszcza po nierównym terenie, mogą się względem siebie przemieszczać. Sztywne połączenie obu części przez namiot grozi powstaniem znacznych naprężeń, co może prowadzić do uszkodzenia nie tylko samej konstrukcji namiotu, ale również belek montażowych, mocowań, a nawet elementów karoserii.

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next