

Wahacze górne tylne Regulowane Jeep Wranlger JL JK Metalcloak Duroflex



Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Wahacze MetalCloak JL Wrangler i JK Wrangler Jeep Duroflex™ stanowią jedną z naszych najlepszych innowacji w zakresie komponentów zawieszenia. Nasze opatentowane (mcpatents.com) przeguby Duroflex zostały zaprojektowane tak, aby pozostawały wyśrodkowane i wyrównane z ramą i osią, zapewniając najlepszą, długoterminową wydajność.
Cechy:
Formowane CNC rury stalowe 1 1/2" .187 DOM
Regulowane, kute, gwintowane końcówki
Wygięcia o wysokim prześwicie
Połączenia Duroflex™ wzmocnione kevlarem
Tłumienie drgań i samocentrowanie (najlepsza jakość jazdy)
68° maksymalnej artykulacji (typowe ramiona tylko 40°)
Bezobsługowe i łatwe w odbudowie
Ocynkowane złotem dla ochrony przed żywiołami
Zaprojektowany dla maksymalnego skoku w górę i w dół
Mocne rury DOM są starannie wykonane pod kątem prześwitu opony i trwałości. Regulowane gwintowane końcówki drążków są kute, co zapewnia o 37% wyższą wytrzymałość zmęczeniową w porównaniu z gorszymi częściami odlewanymi, ta DODATKOWA wytrzymałość na uderzenia skalne wytrzyma wszystko, co na nie rzucisz.
Wyposażone w przeguby/tuleje Duroflex™, jedyny wulkanizowany elastomer, samocentrujący przegub wzmocniony włóknem DuPont™ Kevlar® - zapewniający niesamowitą trwałość przy większej niewspółosiowości wahaczy i lepszym tłumieniu drgań niż cokolwiek innego dostępnego na rynku. Wyłącznie dla MetalCloak (zobacz szczegółowe informacje w głównej części).
"Komponenty" MetalCloak zostały potwierdzone certyfikatem bezpieczeństwa FMVSS w konfiguracji z 37-calowymi oponami, pełnym opancerzeniem nadwozia i podniesionym zawieszeniem.
Tuleje:
2x SS-1030-K
2x SS-6021-K
Opis
Zastosowania
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.