Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD) | Szekla4x4.pl
    search

    Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD)

    5 370,00 zł brutto
    (zawiera VAT 23%)
    4 365,85 zł netto
    Cena nie uległa zmianie
    Cena nie uległa zmianie

    Ilość
    Dostępne na zamówienie 5-30 dni

    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Zestaw bazowy konwersji przedniego mostu Dana 44 to znakomite ulepszenie, które pozwala przekształcić fabryczną obudowę CAD w konstrukcję z jednoczęściową osią, zapewniając większą wytrzymałość i trwałość Twojego Jeepa Wrangler JL Rubicon.

    Cechy produktu:

    • Przeznaczony do przednich mostów Dana 44 w Jeep Wrangler JL Rubicon
    • Wykonany z chromomolibdenowej stali 4340 o wysokiej wytrzymałości
    • Zawiera półosie po stronie kierowcy i pasażera
    • Przegub krzyżakowy Spicer U-Joint w pełni zmontowany z użyciem standardowych zabezpieczeń
    • Montaż typu „bolt-in”, bez potrzeby modyfikacji
    • Wykorzystuje duży przegub krzyżakowy Spicer z serii 5-7166X
    • Podwójna obróbka cieplna dla zwiększenia wytrzymałości i trwałości
    • W zestawie zaślepka (block off plate)
    • Ponad 50% większa wytrzymałość w porównaniu z częścią fabryczną

    Zestaw przedniego mostu Dana 44 przeznaczony jest do Wranglerów JL Rubicon i konwertuje obudowę CAD na jednoczęściowe rozwiązanie. Półosie wykonane są z chromomolibdenowej stali 4340 oraz poddane podwójnej obróbce cieplnej, co zapewnia im wyjątkową wytrzymałość i trwałość – dzięki temu półosie Carbon Off-road są o ponad 50% mocniejsze od fabrycznych!

    Półosie zostały zaprojektowane z dużymi przegubami krzyżakowymi Spicer z serii 5-7166X. Przeguby Spicer są wykonane z jednoczęściowego, kształtowanego na zimno korpusu, a ich czopy są hartowane dla zwiększenia wytrzymałości. Krzyżak jest precyzyjnie szlifowany i hartowany powierzchniowo, aby zapewnić trwałość, a wielowargowa uszczelka skutecznie zatrzymuje smar wewnątrz i chroni przed zanieczyszczeniami. Przeguby Spicer U-Joint są w pełni zmontowane, wyposażone w standardowe zabezpieczenia i gotowe do montażu.

    W zestawie znajdują się półosie po stronie kierowcy i pasażera oraz zaślepka (block off plate). Zaślepka zastępuje obudowę z widelcem uruchamianym podciśnieniowo, co pozwala na przekształcenie obudowy CAD (center axle disconnect) w jednoczęściową konstrukcję.

    Uwaga: Usunięcie systemu FAD może powodować drgania wału napędowego. Wymagany będzie programator (np. Tazer Mini) w celu usunięcia ostrzeżenia na desce rozdzielczej.

    Półosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD) | Szekla4x4.plPółosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD) | Szekla4x4.plPółosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD) | Szekla4x4.plPółosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD) | Szekla4x4.plPółosie przednie Carbon Dana 44 Rubicon 32 spline (konwersja FAD) | Szekla4x4.pl
    MCC0011

    Opis

    MARKA
    Jeep
    MODEL
    Wrangler JL 2 Drzwi
    Wrangler JL 4 Drzwi

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next