Kompletny zestaw półosi most przód Dana 30 Rough Country
Brak produktów w koszyku.
- Kontakt z nami534 600 534
- email usinfo@szekla4x4.pl
Zestaw bazowy konwersji przedniego mostu Dana 44 to znakomite ulepszenie, które pozwala przekształcić fabryczną obudowę CAD w konstrukcję z jednoczęściową osią, zapewniając większą wytrzymałość i trwałość Twojego Jeepa Wrangler JL Rubicon.
Cechy produktu:
- Przeznaczony do przednich mostów Dana 44 w Jeep Wrangler JL Rubicon
- Wykonany z chromomolibdenowej stali 4340 o wysokiej wytrzymałości
- Zawiera półosie po stronie kierowcy i pasażera
- Przegub krzyżakowy Spicer U-Joint w pełni zmontowany z użyciem standardowych zabezpieczeń
- Montaż typu „bolt-in”, bez potrzeby modyfikacji
- Wykorzystuje duży przegub krzyżakowy Spicer z serii 5-7166X
- Podwójna obróbka cieplna dla zwiększenia wytrzymałości i trwałości
- W zestawie zaślepka (block off plate)
- Ponad 50% większa wytrzymałość w porównaniu z częścią fabryczną
Zestaw przedniego mostu Dana 44 przeznaczony jest do Wranglerów JL Rubicon i konwertuje obudowę CAD na jednoczęściowe rozwiązanie. Półosie wykonane są z chromomolibdenowej stali 4340 oraz poddane podwójnej obróbce cieplnej, co zapewnia im wyjątkową wytrzymałość i trwałość – dzięki temu półosie Carbon Off-road są o ponad 50% mocniejsze od fabrycznych!
Półosie zostały zaprojektowane z dużymi przegubami krzyżakowymi Spicer z serii 5-7166X. Przeguby Spicer są wykonane z jednoczęściowego, kształtowanego na zimno korpusu, a ich czopy są hartowane dla zwiększenia wytrzymałości. Krzyżak jest precyzyjnie szlifowany i hartowany powierzchniowo, aby zapewnić trwałość, a wielowargowa uszczelka skutecznie zatrzymuje smar wewnątrz i chroni przed zanieczyszczeniami. Przeguby Spicer U-Joint są w pełni zmontowane, wyposażone w standardowe zabezpieczenia i gotowe do montażu.
W zestawie znajdują się półosie po stronie kierowcy i pasażera oraz zaślepka (block off plate). Zaślepka zastępuje obudowę z widelcem uruchamianym podciśnieniowo, co pozwala na przekształcenie obudowy CAD (center axle disconnect) w jednoczęściową konstrukcję.
Uwaga: Usunięcie systemu FAD może powodować drgania wału napędowego. Wymagany będzie programator (np. Tazer Mini) w celu usunięcia ostrzeżenia na desce rozdzielczej.
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Kompletny zestaw półosi most przód Dana 30 Rough Country
Kompletna półoś most przód strona pasażera Dana44/Tera44 TeraFlex Rubicon
Kompletna półoś most przód strona kierowcy Dana44/Tera44 TeraFlex Rubicon
Komplet Półosi RCV JL RUBICON wersja EU CVJ44-JL-FAD-EXP
Kompletna półoś most przód strona pasażera Dana30/Tera30 TeraFlex
Kompletny zestaw półosi most przód Dana30/Tera30 TeraFlex
Półosie Carbon Dana 44 przednie Jeep Wrangler JK (30 spline)
Półosie tylne Sahara Sport D44 30 spline Jeep Wrangler JK Carbon Non Rubicon
Kompletny zestaw półosi most przód Dana30 Rough Country
Łożysko igiełkowe Koyo półosi / piasty Nissan Patrol GR Y60 Y61 K160, K260
Kompletna półoś most przód strona kierowcy Tera44 TeraFlex
PROMX PÓŁOŚ NAPĘDOWA POLARIS SPORTSMAN 400 13-17, 450 13-18, 500 13, 570 13-18, 800 13-15 PRZÓD LEWA / PRAWA








