

Zestaw regulowanego tylnego drążka kierowniczego MetalCloak JL Wrangler Solid Chromoly Long-Travel został zaprojektowany z myślą o maksymalnym skoku w górę i w dół i wykorzystuje 2-częściowe przeguby MetalCloak Durotrak (mcpatents.com). Przeznaczony do użytku z liftami od 3,5„ do 5,5”.
Cechy obejmują:
1,25-calowy chromowany drążek zapewniający najwyższą wytrzymałość
Czyści fabryczny wydech i pokrywę dyferencjału
Regulowana długość
Opatentowane tuleje Durotrak - Metalcloak
Łatwy do przykręcenia wspornik (bez spawania)
Brak ingerencji w ramę
Regulowany tylny drążek kierowniczy Durotrak™ z litego chromu
Tylny wspornik drążka 1/4”
Ochrona złotą płytką cynkową
Montaż w 100% za pomocą śrub
Wyprodukowano w USA
System ten można łatwo przykręcić, aby skorygować kąt drążka kierowniczego w podniesionych Jeepach. Solidny chromowany drążek kierowniczy jest wytrzymały i regulowany, dzięki czemu oś może być umieszczona w precyzyjnym miejscu, aby zmaksymalizować osiągi. Zaprojektowany do jazdy w górę i w dół, aby usunąć wydech i nieoryginalne osie i osłony dyferencjału.
2-częściowa tuleja Durotrak zapewnia najlepszą NVH oraz 360 stopni obrotu, aby wyeliminować możliwość zakleszczenia.
Przykręcany wspornik tylnego drążka kierowniczego MetalCloak jest wykonany z mocnej 1/4-calowej blachy stalowej walcowanej na gorąco i został zaprojektowany przez CAD w celu idealnego dopasowania. Jest to NAJLEPSZY i jedyny przykręcany system drążków o długim skoku z opatentowanymi przegubami Durotrak dostępny dla Twojego JL.
„Komponenty” MetalCloak zostały potwierdzone certyfikatem bezpieczeństwa FMVSS w konfiguracji z 37-calowymi oponami, pełnym opancerzeniem nadwozia i podniesionym zawieszeniem.
Uwaga: Po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak zalecamy skorzystanie z usług specjalisty od zawieszenia.
Opis
Zastosowania
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.