

Sworznie HD Jeep Wrangler JL JT Gladiator Metalcloak z Kasowaniem luzu

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Przeguby kulowe (sworznie) MetalCloak Baller Joints™ HD do Jeep JL Wrangler i JT Gladiator to JEDYNE przeguby kulowe, które są wykonane z najwyższej jakości materiałów i posiadają WSZYSTKIE najlepsze cechy zawarte w jednym pakiecie. To ostatni przegub kulowy, jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Górne i dolne łożysko obciążeniowe, w pełni uszczelnione, regulowane i wyprodukowane w USA.
Cechy:
Łożyska u góry i dołu
Pierścienie z hartowanej stali
Hartowane indukcyjnie chromowane
Tuleja kompozytowa dla obciążeń promieniowych (ruch z boku na bok)
W pełni uszczelniony górny i dolny O-ring
Kalamitki dla łatwego serwisowania/smarowania
Regulowane obciążenie wstępne dla górnych i dolnych połączeń
Klucz do pierścieni blokujących MetalCloak w zestawie
Górny i dolny przegub z możliwością odbudowy In-JEEP
Cynk złoty, cynk bezbarwny i czerwone wykończenie anodowane
Wyprodukowano w USA
MetalCloak wykorzystuje najlepsze cechy i łączy je z najwyższej jakości materiałami, aby stworzyć bezkonkurencyjny zestaw do wymiany przegubów kulowych; jest to jedyny przegub kulowy, który jest w pełni uszczelniony, wychwycony, regulowany, nadający się do odbudowy na Jeepie i wyprodukowany w USA. Wymień zużyte przeguby kulowe na najlepsze z możliwych.
Przeguby kulowe MetalCloak składają się z chromowanego wrzeciona i kuli z hartowaną indukcyjnie powierzchnią, która jest odporna na zużycie i zapewnia zmaksymalizowaną powierzchnię łożyska do rozkładania obciążeń siłowych; materiał ten zapewnia doskonałą zdolność pochłaniania energii bez pękania w porównaniu z gorszymi materiałami.
Kompozytowa tuleja łożyskowa ślizga się po wrzecionie w celu przenoszenia obciążeń udarowych i jest najbardziej odporna na odkształcenia. Zarówno kulka, jak i trzpień są nośne i wykorzystują wytrzymałość metal na metal, uchwyconą za pomocą pierścieni ze stali narzędziowej, które eliminują pamięć i są trwałe.
Zarówno górne, jak i dolne przeguby są regulowane pod kątem naprężenia wstępnego, mają zagłębione złącza Zerk do serwisowania i są uszczelnione wieloma gumowymi O-ringami Buna-N wraz z uszczelkami wycieraczek na wałach, aby utrzymać zanieczyszczenia na zewnątrz i smar w środku.
Aluminiowa nakrętka zabezpieczająca i gwint na górnej nasadce zabezpieczają przeguby, dzięki czemu nie ma możliwości wyciągnięcia przegubów z C.
Anodowane na czerwono aluminium z elementami pokrytymi srebrnym i złotym cynkiem podkreślają jakość i kunszt wykonania i z pewnością dadzą innym do zrozumienia, że cenisz sobie amerykańską jakość i najwyższą wydajność. Jedyne przeguby, które są uszczelnione, wychwytywane, regulowane i nadają się do odbudowy na Jeepie; ostatnie przeguby kulowe, jakich kiedykolwiek będziesz potrzebować.
Jak inne przeguby kulowe; tylko lepiej.
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.