Sworznie HD Jeep Wrangler JL JT Gladiator Metalcloak z Kasowaniem luzu
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Przeguby kulowe (sworznie) MetalCloak Baller Joints™ HD do Jeep JL Wrangler i JT Gladiator to JEDYNE przeguby kulowe, które są wykonane z najwyższej jakości materiałów i posiadają WSZYSTKIE najlepsze cechy zawarte w jednym pakiecie. To ostatni przegub kulowy, jakiego kiedykolwiek będziesz potrzebować. Górne i dolne łożysko obciążeniowe, w pełni uszczelnione, regulowane i wyprodukowane w USA.
Cechy:
Łożyska u góry i dołu
Pierścienie z hartowanej stali
Hartowane indukcyjnie chromowane
Tuleja kompozytowa dla obciążeń promieniowych (ruch z boku na bok)
W pełni uszczelniony górny i dolny O-ring
Kalamitki dla łatwego serwisowania/smarowania
Regulowane obciążenie wstępne dla górnych i dolnych połączeń
Klucz do pierścieni blokujących MetalCloak w zestawie
Górny i dolny przegub z możliwością odbudowy In-JEEP
Cynk złoty, cynk bezbarwny i czerwone wykończenie anodowane
Wyprodukowano w USA
MetalCloak wykorzystuje najlepsze cechy i łączy je z najwyższej jakości materiałami, aby stworzyć bezkonkurencyjny zestaw do wymiany przegubów kulowych; jest to jedyny przegub kulowy, który jest w pełni uszczelniony, wychwycony, regulowany, nadający się do odbudowy na Jeepie i wyprodukowany w USA. Wymień zużyte przeguby kulowe na najlepsze z możliwych.
Przeguby kulowe MetalCloak składają się z chromowanego wrzeciona i kuli z hartowaną indukcyjnie powierzchnią, która jest odporna na zużycie i zapewnia zmaksymalizowaną powierzchnię łożyska do rozkładania obciążeń siłowych; materiał ten zapewnia doskonałą zdolność pochłaniania energii bez pękania w porównaniu z gorszymi materiałami.
Kompozytowa tuleja łożyskowa ślizga się po wrzecionie w celu przenoszenia obciążeń udarowych i jest najbardziej odporna na odkształcenia. Zarówno kulka, jak i trzpień są nośne i wykorzystują wytrzymałość metal na metal, uchwyconą za pomocą pierścieni ze stali narzędziowej, które eliminują pamięć i są trwałe.
Zarówno górne, jak i dolne przeguby są regulowane pod kątem naprężenia wstępnego, mają zagłębione złącza Zerk do serwisowania i są uszczelnione wieloma gumowymi O-ringami Buna-N wraz z uszczelkami wycieraczek na wałach, aby utrzymać zanieczyszczenia na zewnątrz i smar w środku.
Aluminiowa nakrętka zabezpieczająca i gwint na górnej nasadce zabezpieczają przeguby, dzięki czemu nie ma możliwości wyciągnięcia przegubów z C.
Anodowane na czerwono aluminium z elementami pokrytymi srebrnym i złotym cynkiem podkreślają jakość i kunszt wykonania i z pewnością dadzą innym do zrozumienia, że cenisz sobie amerykańską jakość i najwyższą wydajność. Jedyne przeguby, które są uszczelnione, wychwytywane, regulowane i nadają się do odbudowy na Jeepie; ostatnie przeguby kulowe, jakich kiedykolwiek będziesz potrzebować.
Jak inne przeguby kulowe; tylko lepiej.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.