
Zestaw pozwala zastąpić silnik elektryczny załączający blokadę tylnego mostu siłownikiem pneumatycznym sterowanym zaworem pneumatycznym lub elektrozaworem, rozwiązanie proste i niezawodne. Do zasilenia siłownika potrzebny jest kompresor do blokad ARB, lub kompresor zawieszenia który pompuje min. 5atm. Montaż polega na wykręceniu silniczka elektrycznego wymianie sworznia przesuwki blokady i przykręceniu siłownika rozprowadzeniu przewodów zasilających ( 6mm) można wykonać bez konieczności rozbierania mostu występuje w wersji z zaworem ręcznym (pneumatycznym) lub elektrozaworem umożliwiającym sterowanie włącznikiem elektrycznym (np. fabrycznym włącznikiem blokady). Może wymagać przełożenia drążka reakcyjnego pod główkę mostu.
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
TRE kompresor do blokad oraz opon 150 PSI 65L/min CKMA12 GEN 3
Blokada ARB - RD117 - Dana 44 - Jeep Wrangler TJ, YJ, JK, CJ (5-8), Cherokee XJ, Grand Cherokee ZJ, WJ
Blokada ARB - RD82 - Ford F100, F150, F250 Pickup, Bronco, Explorer
Blokada ARB - RD93 - Jeep CJ (5-8), Wrangler YJ, TJ, Cherokee/Liberty XJ, KJ, KK, Grand Cherokee ZJ, WJ, WK, WH, Commander XK, X