
Brak produktów w koszyku.
- Kontakt z nami534 600 534
- email usinfo@szekla4x4.pl
Zestaw pozwala zastąpić silnik elektryczny załączający blokadę tylnego mostu siłownikiem pneumatycznym sterowanym zaworem pneumatycznym lub elektrozaworem, rozwiązanie proste i niezawodne. Do zasilenia siłownika potrzebny jest kompresor do blokad ARB, lub kompresor zawieszenia który pompuje min. 5atm. Montaż polega na wykręceniu silniczka elektrycznego wymianie sworznia przesuwki blokady i przykręceniu siłownika rozprowadzeniu przewodów zasilających ( 6mm) można wykonać bez konieczności rozbierania mostu występuje w wersji z zaworem ręcznym (pneumatycznym) lub elektrozaworem umożliwiającym sterowanie włącznikiem elektrycznym (np. fabrycznym włącznikiem blokady). Może wymagać przełożenia drążka reakcyjnego pod główkę mostu.
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Elektr. blokada mostu HF ET136 Nissan Patrol przód, Terrano Y60 Y61
Blokada ARB - RD117 - Dana 44 - Jeep Wrangler TJ, YJ, JK, CJ (5-8), Cherokee XJ, Grand Cherokee ZJ, WJ
Blokada ARB - RD217 - Land Rover Discovery 3 i 4, Range Rover Sport
Blokada ARB - RD90 - Toyota Land Cruiser 90, 120, 150, HiLux, 4Runner, Tacoma, Tundra, Sequoia / Lexus GX
Przełożenia mostu tył 4.56 Chrysler 8.25" Revolution Gear
Blokada przednia elektryczna Suzuki Grand Vitara II TE308


