
Zestaw pozwala zastąpić silnik elektryczny załączający blokadę tylnego mostu siłownikiem pneumatycznym sterowanym zaworem pneumatycznym lub elektrozaworem, rozwiązanie proste i niezawodne. Do zasilenia siłownika potrzebny jest kompresor do blokad ARB, lub kompresor zawieszenia który pompuje min. 5atm. Montaż polega na wykręceniu silniczka elektrycznego wymianie sworznia przesuwki blokady i przykręceniu siłownika rozprowadzeniu przewodów zasilających ( 6mm) można wykonać bez konieczności rozbierania mostu występuje w wersji z zaworem ręcznym (pneumatycznym) lub elektrozaworem umożliwiającym sterowanie włącznikiem elektrycznym (np. fabrycznym włącznikiem blokady). Może wymagać przełożenia drążka reakcyjnego pod główkę mostu.
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Przełożenie 4.88 Most Przedni Dana 30 HP Rough Country - Jeep Cherokee XJ 84-99
Przełożenie 4.10 Most Przedni Dana 30 HP Rough Country - Jeep Wrangler YJ 87-95
Blokada ARB - RD210 - Mitsubishi Pajero, Pinin / Hyundai Galloper I-II
TR212 Blokada RD212 tylna Galloper I i II Montero Pajero L200
Blokada ARB - RD135 - Nissan Patrol GQ Y60, GU Y61, Navara, D21, D22, Pathfinder R50, Terrano I/II Wagon



