
Zestaw pozwala zastąpić silnik elektryczny załączający blokadę tylnego mostu siłownikiem pneumatycznym sterowanym zaworem pneumatycznym lub elektrozaworem, rozwiązanie proste i niezawodne. Do zasilenia siłownika potrzebny jest kompresor do blokad ARB, lub kompresor zawieszenia który pompuje min. 5atm. Montaż polega na wykręceniu silniczka elektrycznego wymianie sworznia przesuwki blokady i przykręceniu siłownika rozprowadzeniu przewodów zasilających ( 6mm) można wykonać bez konieczności rozbierania mostu występuje w wersji z zaworem ręcznym (pneumatycznym) lub elektrozaworem umożliwiającym sterowanie włącznikiem elektrycznym (np. fabrycznym włącznikiem blokady). Może wymagać przełożenia drążka reakcyjnego pod główkę mostu.
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia daty montażu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Blokada ARB - RD102 - Jeep Wrangler YJ, TJ, CJ (5-8), Cherokee XJ, Grand Cherokee ZJ, WJ, Explorer
Przełożenie 4.88 Most Tylny Dana 35 Rough Country - Jeep Cherokee XJ 84-01
Blokada ARB - RD219 - Ford Ranger / Raptor
Blokada ARB - RD151 - Toyota Land Cruiser J200, Tundra, Sequoia / Lexus LX570
Przełożenia mostu tył 4.56 Chrysler 8.25" Revolution Gear
Blokada ARB - RD150 - Ford F100, F150 Pickup, Bronco, Expedition