
Zestaw amortyzatorów TeraFlex Falcon Series SP2 3.3 Fast Adjust Piggyback Lift 0-1,5" Benzyna

0> <0 id="thumb_video_1340" data-video-id="i4lH3KAl5xY" data-video-player="youtube" data-provider="youtube" data-video-title="Video: a" data-video-id-pv="1" data-video-url="https://www.youtube.com/embed/i4lH3KAl5xY?rel=0&controls=1&autoplay=0&" class="pv-thumb thumb-container video_link " >
0>Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
TEN AMORTYZATOR NIE POSIADA REGULACJI
Amortyzatory zbiornikowe RockSport Black zostały indywidualnie zaprojektowane, starannie dopracowane i precyzyjnie wyprodukowane wewnętrznie przez zespół MetalCloak.
Cechy produktu:
Amortyzatory zbiornikowe RockSport Black zostały zaprojektowane specjalnie do współpracy ze sprężynami True Dual-Rate firmy MetalCloak. Zastosowane zaworowanie digresywne zapewnia optymalną pracę przy niskich i wysokich prędkościach tłumienia.
Wykonane z aluminium o średnicy 2,5” i grubości ścianki 3/16”, amortyzatory mają dużą pojemność wewnętrzną na płyn, co gwarantuje skuteczne chłodzenie i wytrzymałość – zarówno w warunkach drogowych, jak i terenowych.
Zbiornik zewnętrzny połączony jest z amortyzatorem wężem hydraulicznym w stalowym oplocie, wyściełanym syntetycznie, wytrzymującym ciśnienie robocze do 3000 psi, ze zoptymalizowanymi kanałami przepływowymi, które zapewniają niezakłócony przepływ oleju.
Nowatorski układ zaworowy z parabolicznym stosowaniem podkładek (zgłoszenie patentowe nr 63/743,954) zapewnia kompaktową i uproszczoną konstrukcję, eliminując problemy typowe dla konwencjonalnych metod i umożliwiając osiągnięcie dokładnych parametrów pracy.
Kompletny projekt umożliwia maksymalne wykorzystanie długości tłoczyska i oferuje większy skok niż jakikolwiek inny amortyzator monotubowy o podobnych rozmiarach – nawet wewnętrzne części końcówek zostały przetoczone w celu zwiększenia skoku.
Proces twardego anodowania Typ III (Mil-Spec) zastosowany na tłoku amortyzatora chroni go przed zużyciem spowodowanym szybkim przepływem cieczy, co przekłada się na długą żywotność komponentu.
Tłoczyska 7/8” są pokryte twardym chromem i hartowane indukcyjnie do twardości powyżej 60 w skali Rockwella (C), przewyższając większość konkurencyjnych rozwiązań pod względem trwałości. Zapewniają maksymalną ochronę przed uderzeniami kamieni i umożliwiają płynną pracę uszczelek.
Potrójny zestaw uszczelnień zapobiega wyciekom oleju i wnikaniu zanieczyszczeń. Zdejmowana osłona końcowa (Bump Cap) chroni zestaw uszczelniający przy pełnym dobiciu i umożliwia dostęp do serwisu.
Amortyzator montowany jest za pomocą wbudowanych przesuniętych uchwytów, które umożliwiają większy skok zawieszenia przy zachowaniu fabrycznego dopasowania OE.
Amortyzatory RockSport Black są dostarczane z uchwytem zbiornika wykonanym z blachy o grubości 1/8”, ciętej laserowo i pokrytej złotym cynkiem.
W zestawie znajduje się również dolne mocowanie amortyzatora w wykończeniu złotym cynkiem, zaprojektowane tak, aby przesunąć punkt montażu dalej od ramy Jeepa, zwiększając prześwit i chroniąc sam amortyzator. Mocowanie to wykonane jest ze stali walcowanej na gorąco o grubości 3/16”, ciętej laserowo i formowanej CNC dla idealnego dopasowania.
Uwaga: Amortyzatory RockSport Black to duże amortyzatory długoskokowe o średnicy 2,5”. Są bezpośrednio dopasowane do modeli JL Wrangler i JT Gladiator z odpowiednimi uchwytami. Wszystkie amortyzatory o średnicy 2,5” wymagają indywidualnego podejścia przy dopasowaniu – może być konieczne zastosowanie dodatkowych odbojów, felg z odpowiednim offsetem, zapewnienie prześwitu przy zaciskach hamulcowych itd. W razie wątpliwości – skontaktuj się z nami.












Opis
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.