
TSR – Wspomaganie skrętu typu Through Shaft Ram do Jeep JL i JT – KOMPATYBILNE Z PRZEDNIĄ OSIĄ M210 WIDE D44
NIEKOMPATYBILNE Z WĄSKĄ OSIĄ PRZEDNIĄ W MODELU SPORT, SAHARA ORAZ WERSJACH NON-XR WILLYS
Porozmawiajmy o wydajności – WIELKOŚĆ MA ZNACZENIE!
System Apex Through Shaft Ram wykorzystuje odpowiednią średnicę tłoka i korpusu, by zapewnić optymalną wydajność we współpracy z fabrycznym układem elektrycznego wspomagania kierownicy wzmocnionym przez Apex. Oznacza to, że fabryczny system kierowniczy nadąża za zapotrzebowaniem na płyn w układzie TSR, ponieważ został zaprojektowany tak, aby idealnie współpracować z fabrycznym układem kierowniczym w modelach JL i JT. Eliminuje to opóźnienie i ospałość działania, które często występują w tradycyjnych systemach ram assist.
Wcześniej typowym problemem była powolna reakcja układu kierowniczego, ponieważ większość siłowników była po prostu zbyt duża, a fabryczny system nie nadążał z dostarczaniem odpowiedniej ilości płynu hydraulicznego.
Dlaczego zastosowano technologię Through Shaft, a nie tradycyjny siłownik?
Technologia Through Shaft zapewnia równomierne wspomaganie zarówno przy pchaniu, jak i ciągnięciu tłoka, a zasilana jest przez fabryczne przekładnie kierownicze.
Dodatkowo, TSR działa jak stabilizator kierownicy „na sterydach” – oferując znacznie większą precyzję prowadzenia zarówno na drodze, jak i w terenie.
Tradycyjne siłowniki nie zapewniają takiej dokładności. Co więcej – przy technologii TSR nie trzeba kompensować przemieszczenia tłoka i płynu wewnątrz korpusu siłownika, co eliminuje potrzebę stosowania dużych zbiorników wyrównawczych. W tradycyjnych siłownikach są one niezbędne właśnie z powodu przemieszczenia tłoka.
Czy TSR jest kompatybilny z zestawem APEX Steering Boost?
Tak! TSR jest w pełni kompatybilny z zestawem Apex Boost Kit, a ich połączenie znacznie zwiększa siłę wspomagania układu kierowniczego – nawet przy oponach do 40 cali.
Jeśli chcesz maksymalnie wykorzystać potencjał układu kierowniczego, zalecamy montaż zestawu Boost Kit wraz z systemem TSR.
Czy muszę zainstalować Boost Kit, aby używać Through Shaft Ram?
Nie!
Jednym z założeń konstrukcyjnych TSR było nie tylko zwiększenie możliwości terenowych, ale także poprawa komfortu prowadzenia Jeepa JL i JT na co dzień.
TSR znacząco poprawia precyzję kierowania i eliminuje „luzy” często odczuwalne podczas jazdy drogowej.
Jeśli korzystasz z opon 35 cali lub mniejszych – możesz zainstalować TSR zarówno z zestawem Boost Kit, jak i bez niego.
Nawet bez dodatkowego wspomagania TSR poprawia prowadzenie Jeepa na drodze i w terenie.
CECHY I KORZYŚCI:
- TSR dodaje wspomaganie do fabrycznego układu kierowniczego – umożliwia łatwe skręcanie nawet dużych opon off-roadowych, także z zablokowanymi mostami
- Działa lepiej niż tradycyjny stabilizator – nie tylko stawia opór, ale aktywnie wspomaga sterowanie
- Redukuje sprzężenie zwrotne w układzie kierowniczym
- Anodyzowany twardo (hard coat anodized)
- Tłok hartowany i chromowany
- Uszczelnione tuleje
- Tuleja antywibracyjna (antiflop)
- Uchwyt montażowy blisko zwrotnicy – minimalizuje ugięcie drążka kierowniczego i zwiększa precyzję sterowania
- Odwracalna końcówka korpusu – pasuje do różnych typów osi
- Starannie zaprojektowane prowadzenie przewodów – dla optymalnej elastyczności i funkcjonalności
- Zaprojektowany do współpracy z zestawem APEX Steering Boost
UWAGI:
- W PRZYPADKU MONTAŻU NA WZMOCNIONYCH MOSTACH (TRUSSED AXLES) – wymagane własne mocowania po stronie osi (nie są to zestawy plug-and-play)
- Wymaga portowania (modyfikacji) fabrycznej przekładni kierowniczej
- Kompatybilny z aftermarketowymi portowanymi przekładniami kierowniczymi (mogą być potrzebne dodatkowe złączki i adaptery – szczegóły w instrukcji montażu)
- Kompatybilny z zestawem APEX Steering Boost Kit
- Kompatybilny z drążkami i końcówkami kierowniczymi Apex Chassis oraz RPM Steering 2.5 Ton
- Kompatybilny z przekładniami kierowniczymi aluminiowymi i stalowymi





Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Amortyzator skrętu drgań Rough Country HD - Jeep Wrangler JK
Podwójny amortyzator skrętu Rough Country N3 Premium Lift 2-8"
Mocowanie amortyzatora skrętu HD do drążka kierowniczego Nissan Patrol GU4 2005-2011
Amortyzator Skrętu 2.0 King Shocks Wrangler JL JLU
Zestaw do relokacji mocowania amortyzatora skrętu Clayton Off Road
Relokacja mocowania dolnego amortyzatorów przód Wranlger JK
Amortyzator skrętu FOX Factory Race 2.0 Reservoir Regulowany ATS