Trzy regulowane ustawienia sztywności drążka stabilizującego: środkowy otwór odpowiada fabrycznej sztywności, dalszy otwór zmiękcza drążek o około 10%, bliższy otwór usztywnia drążek o 10%.
Bezpieczne mocowanie ramion za pomocą dwóch śrub 12 mm zapewniających siłę mocowania 27 000 funtów, aby zapobiec poluzowaniu się wielowypustów drążka w miarę upływu czasu
Prosta instalacja za pomocą śrub, nie wymaga modyfikacji
Gumowe tuleje utrzymują fabryczny poziom hałasu i wibracji, zapewniając płynną i cichą jazdę
Regulowane podkładki dystansowe umożliwiają regulację szerokości stabilizatora w celu dostosowania do różnych rozmiarów opon i prześwitu nadkola
W zestawie:
Stabilizator ST tył
(2) Ramię stabilizatora
(2) Łącznik stabilizatora tył
Tuleje stabilizatora
Mocowania
Zestaw montażowy
Uwagi:
Kompatybilny ze wszystkimi modelami JL Wrangler z minimalnym liftem zawieszenia 1"
Kompatybilny ze wszystkimi silnikami
Wymaga kół z minimalnym backspacingiem 4,75 cala
Wymaga minimum 2" odbojów tył
Tylna oś Dana 35, w którą wyposażone są wersje Sport i Sahara, oprócz innych wkazówek montażowych, wymaga dodatkowo zastosowania dystansów kół TX1057000 (sprzedawane oddzielnie)
W zależności od konfiguracji może być konieczne przycięcie błotników