Bezszwowa konstrukcja - spawane łączenie tulei z tłokiem dla zwiększenia wytrzymałości
Wytrzymała osłona przeciwpyłowa – zapobiega przedostawaniu się kurzu i innych zanieczyszczeń do wewnętrznego cylindra
Wypełnione gazem – redukują drgania i zapewniają lepsze tłumienie
Chromowany tłok – precyzyjnie chromowany tłok dla zwiększonej wytrzymałości
Utwardzana powłoka – dla zwiększonej ochrony przed rdzą
4-stopniowe pokrętło redukcji drgań – wykonane z wysokiej jakości anodowanego aluminium
Wielowarstwowa, wytrzymała warstwa ochronna - zapobiega wyciekom oleju i przedostawaniu się brudu do wewnętrznego cylindra, co zapewnia maksymalną trwałość
Zewnętrzny rezerwuar – 57mm konstrukcja cylindra dostosowana do ciężkich warunków offroadowych
Tłok z warstwą teflonową – 35mm tłok dla maksymalnego komfortu jazdy i precyzyjnego, płynnego ruchu
Specjalnie zaprojektowany zawór – zwiększa komfort jazdy i kontrolę tłumienia nierówności
Konstrukcja Twintube – zapewnia dodatkową ochronę i zapobiega wgnieceniom wewnętrznych elementów
Zawór kompresyjny – precyzyjna kontrola oleju
W zestawie:
Sprężyny przód
Amortyzatory przód
Sprężyny progresywne tył
Amortyzatory tył
Obciążenie:
Przód: 50mm przy obciążeniu 0-50kg
Tył: 40mm przy obciążeniu 0-100kg
Uwagi:
W przypadku modeli Navara 18-22 przed zakupem należy zweryfikować dopasowanie liftu.