Montaż osłon RIVAL do Toyota FJ Cruiser – profesjonalna ochrona podwozia w Szekla 4x4
Montaż wyciągarki Ford Ranger Raptor - płyta - wyciągarka - Radar

Montaż wyciągarki Ford Ranger Raptor - płyta - wyciągarka - Radar

  (0)
Montaż wyciągarki Toyota Land Cruiser 120

Ford Ranger Raptor z pazurem – montaż płyt pod wyciągarki i wyciągarek WARN VR EVO 12-S

Nie ma mowy o poważnym off-roadzie bez porządnej wyciągarki. A jeśli do tego mówimy o Fordzie Ranger Raptor – bestii wśród pickupów – to wybór sprzętu musi być równie bezkompromisowy, jak sam pojazd. W Szekla4x4.pl nie idziemy na kompromisy. Dlatego w najnowszym projekcie zainstalowaliśmy zestaw wyciągarek WARN VR EVO 12-S na dedykowanych płytach montażowych w dwóch Fordach Ranger Raptor – efekt? Potężny wygląd i jeszcze większe możliwości terenowe.

Dlaczego WARN VR EVO 12-S?

WARN to absolutna legenda w świecie off-roadu. Model VR EVO 12-S to połączenie siły, niezawodności i nowoczesnej technologii. Wyciągarka o uciągu 5443 kg, z syntetyczną liną, zapewnia nie tylko bezpieczeństwo i szybkość działania, ale też niższą wagę całego zestawu. W teren – szczególnie w grząski piasek, błoto czy podjazdy – to wybór, który ratuje niejedną wyprawę.

Model wyciągarki VR EVO 12-S to również:

  • silnik o niskim poborze prądu na przekaźnika Albright
  • szczelna obudowa z certyfikatem IP68,
  • bezprzewodowe i przewodowe sterowanie w zestawie,
  • i design, który idealnie komponuje się z agresywnym frontem Raptora.

Montaż – bez kompromisów

Montaż przeprowadziliśmy z wykorzystaniem dedykowanych płyt montażowych – konstrukcyjnie dopasowanych do Forda Rangera. Dzięki temu całość integruje się perfekcyjnie z przednim pasem, nie kolidując z fabrycznymi elementami, a jednocześnie zapewniając dostęp do serwisu i łatwą obsługę wyciągarki.

W naszym warsztacie wszystko odbywa się zgodnie z zasadą: najpierw solidność, potem estetyka. Dlatego montaż poprzedziła dokładna analiza układu chłodzenia i prowadzenia przewodów, a sam proces wymagał precyzji i cierpliwości – zwłaszcza że mówimy o dwóch Raptorach jednocześnie.

Na zdjęciach zobaczycie, jak wygląda cały proces – od przygotowania elementów, przez osadzanie płyt, aż po finalne mocowanie wyciągarki i dopięcie haka z linką syntetyczną. Efekt końcowy? Raptor wygląda, jakby zjechał prosto z planu filmu akcji – gotowy na każdą przeszkodę.

Dwa Raptory, dwie osobowości

Choć oba Fordy wyglądają podobnie, to właściciele mieli nieco inne podejścia. Jeden z nich postawił na klasyczną czerwoną taśmę WARN – kontrastujący akcent, który od razu przyciąga wzrok. Drugi wybrał bardziej stonowany wygląd – bez zbędnych ozdobników, czysta siła i funkcjonalność.

To pokazuje, jak indywidualnie można podejść do zabudowy – nawet korzystając z tego samego sprzętu, można stworzyć coś unikalnego i dopasowanego do stylu kierowcy.

Pozostaje tylko dobranie haka może?

Co dalej?

Ten montaż to tylko jeden z wielu przykładów, jak możemy odmienić Twoje auto terenowe. Jeśli jeździsz Fordem Rangerem – niezależnie czy to Raptor, czy standardowa wersja – mamy rozwiązania dopasowane do każdego scenariusza. Od płyt pod wyciągarki, przez osłony, po kompletne zabudowy paki.

Zajrzyj do naszej oferty, umów się na montaż lub po prostu pogadaj z nami o tym, co można ulepszyć w Twoim aucie. W Szekla4x4.pl robimy to z pasji – i widać to na każdej śrubie.

Koszt montażu to 3500zł
Koszt płyty to: 1569.99
Koszt wyciągarki Warn VR Evo 12s: 5200

Komentarze (0)
z 0