Nie wymaga modyfikacji układu napędowego oraz wydechowego
Zwiększa prześwit
Wyrównuje przód z tyłem
Precyzyjnie, laserowo wycięte podzespoły
Kompatybilny z 18" lub większymi felgami
Kute, jeszcze bardziej wytrzymałe bloki pod resory
Specyfikacja amortyzatorów:
10-stopniowe zawory zmienne
Amortyzator naładowany azotem pod wysokim ciśnieniem
Tłok 35 mm
Chromowane hartowane tłoczysko 18mm
Korpus amortyzatora 54 mm do szybszego odprowadzania ciepła
Wytrzymałość na rozciąganie 36 kN
Olej utrzymuje swoje właściwości nawet do -40° C
Uszczelnienie o zwiększonej wytrzymałości
Gumowe tuleje dla lepszej absorpcji drgań
Wykończone w kolorze srebrnym
W zestawie:
Przedłużone zwrotnice przód
Podkładki pod amortyzatory przód
Kołyska przód
Ograniczniki przód
Relokacja mocowania przewodów hamulcowych przód
Relokacja mostu przód
Mocowanie odbojów przód
Relokacja mocowania stabilizatora przód
Dolna płyta osłonowa przód
Kołyska tył
Kute bloki tył
Relokacja mocowania przewodów hamulcowych tył
(2) Amortyzator N3 Premium tył
Podkładki pod amortyzatory
U-bolty
Zestaw montażowy
Uwagi:
Nie pasuje do modeli TRD Pro Series
Nie pasuje do modeli Rock Warrior
Nie pasuje do modeli XSP-X
Wymagane 18" koła lub większe
W przypadku fabrycznych 18" kół lub większych należy użyć maksymalnie opon nie szerszych niż 11,5"
Może wymagać minimalnego cięcia i wiercenia
Może wymagać minimalnego przycięcia przy montażu 35" opon
W pojazdach wyposażonych w dwuczęściowy wał napędowy istnieje możliwość wystąpienia wibracji przy starcie, można to skorygować stosując Obniżenie podpory wału napędowego RC1776BOX1 (sprzedawane oddzielnie)