Podnosząc Cayenne/Touareg/Q7 Gen 1 o więcej niż 2,5 cala, najprawdopodobniej wprowadzisz więcej dodatniego pochylenia niż można wyregulować za pomocą górnych wahaczy OEM. Zaprojektowaliśmy je specjalnie w tym celu, a następnie wzmocniliśmy je rurami DOM, poliuretanowymi przegubami i regulowanym przegubem kulowym.
Przetestowaliśmy je intensywnie w ekstremalnych warunkach terenowych z zerowym wskaźnikiem awaryjności. Oprócz rozwiązywania problemów z wyrównaniem w podniesionych pojazdach, są one mocniejsze niż jednostki OEM, mają znacznie lepszą wydajność na drodze i poza nią oraz pozwalają na zwiększoną artykulację. Ze względu na charakter tulei sferycznych może wystąpić niewielka zauważalna różnica w sztywności zawieszenia w kabinie.
Regulowany przegub kulowy. Nasze górne wahacze rurowe V2 zostały zaprojektowane tak, aby wyzerować dodatnie pochylenie kół w pojazdach z liftem 3". Nasze regulowane górne wahacze zostały zaprojektowane tak, aby umożliwić jeszcze większą regulację - ustawione na całej długości, zapewnią prawie 3 stopnie ujemnego pochylenia kół przy podniesieniu o 3 cale. W pełni uszczelnione łożyska chronią przed wilgocią i zabrudzeniami i praktycznie nie wymagają serwisowania.
Tuleje poliuretanowe
Standardowe tuleje gumowe działają jak małe sprężyny w każdym punkcie obrotu zawieszenia, pozwalając na zmiany geometrii zawieszenia pod obciążeniem, które powodują niepożądane właściwości jezdne, takie jak drgania kierownicy, wiązanie, brak sprzężenia zwrotnego zawieszenia / układu kierowniczego oraz nieprzewidywalne zmiany pochylenia kół, kół zębatych i zbieżności.
Tuleje poliuretanowe zapewniają najlepsze osiągi na drodze i w terenie. Nie wiążą się ani nie wyginają pod obciążeniem, umożliwiając dodatkową artykulację i eliminując wszystkie problemy, z którymi borykają się tuleje gumowe.
Typ łożyska z uszczelnieniem sferycznym
Uszczelnione złącze zatrzymuje smar i wyklucza zanieczyszczenia.
Zmniejszona podatność i ugięcia w porównaniu z połączeniami gumowymi i poliuretanowymi
Większa trwałość w porównaniu z łożyskami sferycznymi i tulejami poliuretanowymi
Zwiększona kątowość w porównaniu do tulei gumowych i poliuretanowych
Precyzyjnie zaprojektowane, aby pasowały bezpośrednio do wielu popularnych zastosowań ulicznych/wyścigowych lub HD i terenowych
Kątowość do 45° dla wysokich wymagań w zakresie niewspółosiowości
Popularne rozmiary, których potrzebują konstruktorzy, producenci i kierowcy wyścigowi
Wysoce polerowane, bezprądowo niklowane wykończenie kulki maksymalizuje trwałość
W pełni uszczelnione łożysko chroni przed wilgocią i brudem i praktycznie nie wymaga serwisowania.
Uwaga: Jest to część zorientowana na wydajność. Tuleje poliuretanowe mogą wydawać niewielkie odgłosy skrzypienia. Jest to całkowicie normalne i nie należy się tym niepokoić. Można je serwisować, smarując tuleję przez wstępnie zainstalowaną smarowniczkę po każdej stronie
W samochodach z zawieszeniem pneumatycznym należy dostosować pręty czujnika poziomu do aplikacji i ponownie skalibrować automatycznie lub za pomocą dostępnego narzędzia skanującego.
Dopasowanie:
2002-2010 Porsche Cayenne
2002-2010 VW Touareg
2007-2015 Audi Q7