
Ulepsz swój układ hamulcowy za pomocą tylnych przewodów hamulcowych Superior Engineering do Twojej Toyoty
Chcesz poprawić układ hamulcowy swojej Toyoty Prado 120, aby uzyskać lepsze osiągi i bezpieczeństwo? Tylne przewody hamulcowe Superior Engineering zostały zaprojektowane specjalnie dla Twojej terenówki. Przewód w oplocie z Teflonu PTFE jest kompatybilny ze wszystkimi płynami hamulcowymi, zapewniając maksymalną niezawodność. Oplot ze stali nierdzewnej jest odporny na korozję i wysokie temperatury oraz zapewnia ochronę przed ścieraniem. Jedną z największych zalet węża w oplocie jest to, że nie rozszerza się on pod wpływem wysokiego ciśnienia lub temperatury. Oznacza to, że układ hamulcowy będzie utrzymywał stałe ciśnienie w przewodzie, co skutkuje mocniejszym i bardziej wydajnym hamowaniem. Zauważysz znaczne zmniejszenie "miękkości" pedału hamulca i ogólną poprawę siły hamowania Twojego pojazdu. W rzeczywistości, bardziej wydajny układ hamulcowy może nawet spowodować skrócenie drogi hamowania podczas nagłego hamowania.
Specyfikacja:
- Przewody hamulcowe w oplocie na tylną oś
- Przewód z Teflonu PTFE® kompatybilny z wszystkimi płynami hamulcowymi i hydraulicznymi
- Odporny na korozję i temperaturę oplot ze stali nierdzewnej chroniący przed ścieraniem
- Utrzymuje stałe ciśnienie w przewodzie hamulcowym, zapewniając pewniejsze i bardziej wydajne działanie układu hamulcowego
- Zmniejsza uczucie "miękkiego" pedału
- Może pomóc osiągnąć krótszą drogę hamowania podczas nagłego zatrzymania
- Sprzedawane w parach
Uwagi:
Przewody hamulcowe w oplocie odpowiednie do układów hamulcowych samochodów z systemem ABS

Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Gumowy przewód hamulcowy tył Superior Engineering non-ABS Lift 3"
Gumowe przewody hamulcowe tył Superior Engineering ABS Lift 3"
Zestaw klocków hamulcowych seria YELLOWSTUFF EBC Brakes DP41888R przód Wrangler JL
DP63101 - Zestaw klocków hamulcowych seria GREENSTUFF Tylne Wrangler JL 328mm tarcze
Przewód hamulcowy przód 4-5" Superior Engineering Non-ABS