Kompletna stuprocentowa blokada odpowiednik RD116 wraz wraz z włącznikami, elektrozaworem, łożyskami, przewodem pneumatycznym.
Włączana i wyłączana pneumatycznie, sterowana przyciskiem z kabiny kierowcy.
Pneumatyczna 100% blokada mechanizmu różnicowego.
Pasuje do samochodów;
Jeep AMC Cherokee, Grand Wagoneer -przedni most (1974-93r)
Jeep J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho - przedni most (1971-88r)
Jeep J20, Medium Truck, J30, Heavy Truck - przedni most (1970-88r)
Ford F100/150 Pickup, E100/150 Van, Bronco - przedni most (1982-96)
Ford F250 Pickup, E250 Van - przedni most (1983-96)
Jeep CJ(5, 6, 7, 8), Wrangler YJ, TJ, Cherokee XJ, Wagoneer XJ, Grand Cherokee ZJ, WJ - tylny most
Jeep AMC Cherokee, Grand Wagoneer - tylny most
Jeep J10, Light Truck, FC150, 170, Honcho - tylny most (1970-88)
Ford F100/150 Pickup, E100/150 Van, Bronco -tylny most (1977-79)
SsangYong Musso, Rexton, Korando - od 1996r - aua o przełożeniach 4.55
*blokada nie jest kompatybilna z modelem Jeep Wrangler JK Rubicon
Średnica półosi: 33,3 mm (1,31")
Ilość zębów wieloklinu: 30
Do prawidłowej pracy potrzebny jest kompresor powietrza.
O TRE 4x4:
W 1988 inżynierowie TRE 4x4 rozpoczęli produkcję układów napędowych dla wiodących światowych marek motoryzacyjnych. TRE 4x4 od zawsze są entuzjastami OFF ROAD. Pierwsze blokady powstały przy współpracy z Toyotą. Razem opracowali TRE 4x4 Air Locking Differential.
Rozpoczęła się produkcja blokad do takich marek jak Toyota, Jeep, Nissan, Land Rover, Suzuki i wielu innych. TRE 4x4 są sprzedawane na całym świecie.
Produkty powiązane