Sprężyny OME tylne 3338 – Toyota Land Cruiser Prado 250 (2024- )
Nr katalogowy: 3338
Tylne sprężyny OME 3338 to wysokiej jakości element zawieszenia zaprojektowany specjalnie do Toyota Land Cruiser Prado 250. Zostały stworzone z myślą o pojazdach użytkowanych w terenie, samochodach wyprawowych oraz autach z dodatkowym obciążeniem, gdzie seryjne sprężyny nie zapewniają odpowiedniej nośności i stabilności.
Sprężyny pochodzą z oferty renomowanej marki Old Man Emu, znanej z projektowania zawieszeń dostosowanych do realnych warunków off-roadowych i długodystansowych wypraw.
Najważniejsze cechy sprężyn OME 3338
- Dedykowane do Prado 250 (2024-)
Precyzyjnie zaprojektowane pod tylną oś tego modelu, gwarantują idealne dopasowanie i prawidłową pracę zawieszenia. - Wysokiej jakości stal sprężynowa
Wykonane z nowoczesnej mikrostopowej stali, odpornej na zmęczenie materiału, odkształcenia i korozję. - Zwiększona nośność tylnej osi
Zapewniają stabilną pracę zawieszenia przy dodatkowym obciążeniu, takim jak zabudowy wyprawowe, bagaż, zbiorniki wody czy sprzęt off-road. - Lepsza kontrola i stabilność pojazdu
Ograniczają nadmierne uginanie tylnej części auta i poprawiają prowadzenie zarówno na drodze, jak i w terenie. - Dopasowana charakterystyka pracy
Zapewniają płynną, przewidywalną pracę zawieszenia na nierównościach, zwiększając komfort jazdy i bezpieczeństwo.
Zastosowanie
Sprężyny OME 3338 przeznaczone są do montażu na tylnej osi Toyota Land Cruiser Prado 250 (od 2024 roku). Idealnie sprawdzą się w pojazdach:
- użytkowanych w off-roadzie i terenie,
- przygotowanych do overlandingu i wypraw,
- z dodatkowym, stałym lub zmiennym obciążeniem,
- wymagających poprawy stabilności i nośności zawieszenia.
Dlaczego warto wybrać sprężyny OME 3338?
- poprawa nośności i kontroli tylnej osi,
- wysoka trwałość i odporność na trudne warunki,
- zawieszenie dostosowane do realnego użytkowania terenowego,
- idealne uzupełnienie zawieszenia wyprawowego i off-road,
- sprawdzone rozwiązanie marki premium.
Sprężyny OME 3338 to solidny wybór dla właścicieli Prado 250, którzy chcą zbudować niezawodne tylne zawieszenie, gotowe na ciężką pracę w terenie, długie wyprawy i codzienne użytkowanie z dodatkowym obciążeniem.