

Łączniki tylnego stabilizatora Wrangler JLU do liftu

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
łączniki i dystanse tylnego stabilizatora Wrangler JL JLU
Zestaw MetalCloak JL Rear Sway Bar Spacer & Offset Link Kit. Zwiększ prześwit dla amortyzatorów takich jak amortyzatory RockSport lub innych amortyzatorów dostępnych na rynku wtórnym. Uzyskaj dodatkowy prześwit potrzebny do maksymalnej artykulacji.
Cechy obejmują:
Wydłużona długość 12,25"
Przesunięte łączniki końcowe utrzymujące tuleje równolegle do obudowy
Zaprojektowany dla 3,5-calowego liftu MetalCloak
Dopasowanie i wykończenie jakości OE
Łączniki drążka kierowniczego wykończone złotym chromianem cynku
Polimerowe rozpórki amortyzatorów
Wszystkie potrzebne elementy
Łatwy montaż
Dzięki dodatkowemu przegubowi zawieszenia MetalCloak, te elementy dystansowe i łączniki są potrzebne do zwiększenia prześwitu, aby tylny drążek skrętny był prawidłowo wyregulowany i nie stykał się z ramą Jeepa.
Podczas podnoszenia Jeepa łączniki drążka skrętnego muszą zwiększyć swoją długość, aby drążek skrętny był prawidłowo wyregulowany. MetalCloak's Offset Sway Bar Links są wydłużone do 12,25" i zostały zaprojektowane z przesunięciem, aby utrzymać tuleje i sworznie równolegle do ich obudowy, gdy Jeep siedzi nieugięty.
Łączniki końcowe drążka skrętnego są przykręcane bezpośrednio do fabrycznych miejsc, nie wymagają cięcia ani modyfikacji i są wykończone charakterystycznym dla MetalCloak złotym cynkiem, aby chronić je przed żywiołami i zachować ich dobry wygląd.
Elementy dystansowe tylnego drążka stabilizatora zostały zaprojektowane tak, aby przesunąć tylny drążek o 3/4" niżej, zapewniając niezbędny prześwit umożliwiający swobodny ruch drążka stabilizatora oraz dodatkowy skok i artykulację zawieszenia MetalCloak. Elementy dystansowe są wykonane z czarnego polimeru o wymiarach 4" x 3/4" x 2" i są łatwe w montażu.
Zastosowania
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.