
Łączniki stabilizatora rozpinane przód Rough Country Lift 4-6"
MetalCloak's Jeep JL Wrangler i JT Gladiator Truck Premium Front 11„ - 12” Sway Bar End Links przykręca się bezpośrednio do fabrycznych miejsc; pozwalają one na elektroniczne odłączenie przedniego drążka stabilizatora.
Cechy obejmują:
Pasuje do 2024+ JL Wranglerów i JT Gladiatorów
Wydłużona długość 11” - 12”
Wykonane ze stali 1 „OD x .25 DOM
Sferyczne końcówki drążków dla większej sztywności
Masywne sworznie montażowe 3/4”
Mocniejsze i bardziej stabilne niż standardowe łączniki końcowe
Możliwość regulacji w pojeździe
Zaprojektowany dla podnośników MetalCloak 3,5”
Zaprojektowany dla elektronicznego drążka stabilizatora
Wykończenie złoty cynk
Wszystkie wymagane elementy
Szybki i łatwy montaż
Wyprodukowano w USA
Odłączenie drążka stabilizatora podczas jazdy terenowej pozwala Jeepowi osiągnąć maksymalną artykulację, do której zostało zaprojektowane zawieszenie.
Wysokiej jakości łączniki końcowe są wykonane ze stali o ściance 1” x .25, co zapewnia mocniejsze i bardziej stabilne łączniki końcowe w porównaniu ze standardowymi łącznikami. Łączniki końcowe mają obrobione płaskie powierzchnie na klucz i są podwójnie regulowane, co ułatwia mikroregulację.
Końcówki drążków stabilizatora mają precyzyjnie szlifowane, chromowane na twardo kuliste końcówki drążków wykonane ze stali węglowej z samosmarującym bieżnikiem, który zapewnia większą sztywność i znacznie dłuższą żywotność w porównaniu z tulejami łączników końcowych.
Końcówki drążków kierowniczych MetalCloak premium są przykręcane i pasują bez konieczności cięcia. Łączniki przedniego drążka skrętnego zostały zaprojektowane do współpracy z 3,5-calowym zawieszeniem MetalCloak.
Uwaga: Do użytku z JL Wranglerami i JT Gladiatorami wyposażonymi w elektroniczne drążki stabilizatora.
Opis
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.