
Sprężyny śrubowe True Dual Rate™ do samochodów Jeep JL Wrangler i JT Gladiator Truck są wykonane z wysokowytrzymałego stopu stali chromowo-krzemowej, który przewyższa typowe sprężyny śrubowe na rynku wtórnym pod względem wydłużonej długości, jakości jazdy i długotrwałej trwałości. Sprężyny te zostały stworzone specjalnie dla aplikacji JL Wrangler i JT Gladiator.
Cechy obejmują:
Jedna z najdłuższych wolnych długości w branży
Pozostają w gniazdach cewek, nawet przy pełnym wychyleniu
Doskonała jakość jazdy
Doskonała stabilność na drodze i w terenie
Stała wysokość jazdy
Odporność na ugięcia
Pozwala na bezkonkurencyjną artykulację
Korekcja łuku cewki
Specyficzne izolatory silnika
Dolne przednie podkładki korekcyjne cewek
MetalCloak udoskonalił cewki o podwójnym skoku dla rynku Jeep i zapewnia stabilną artykulację w terenie, niesamowite prowadzenie na drodze i doskonałe możliwości przenoszenia ładunku. Nasze cewki True Dual Rate™ zapewniają podniesioną wysokość jazdy i poprawiają właściwości jezdne w stosunku do standardowych osiągów.
Przednie cewki True Dual Rate są dostarczane z przednimi dolnymi podkładkami korekcyjnymi MetalCloak. Ten polimerowy izolator zastępuje plastikową część OEM i koryguje łuk cewki, który może być spowodowany użyciem zużytych części. Pasuje do fabrycznego miejsca i jest szybkim ulepszeniem, aby dostroić Jeepa.
Termoutwardzalne elastomerowe podkładki górnego izolatora cewki MetalCloak zostały zaprojektowane z myślą o trwałości i przewadze nad częściami fabrycznymi. Podkładki są wykonane specjalnie dla cewek MetalCloak True Dual Rate i są specyficzne dla danego modelu.
"Komponenty" MetalCloak zostały potwierdzone certyfikatem bezpieczeństwa FMVSS w konfiguracji z 37-calowymi oponami, pełnym opancerzeniem nadwozia i podniesionym zawieszeniem.
Uwaga: Cewki True Dual Rate Coils zostały zaprojektowane tak, aby działały najlepiej z wahaczami Duroflex i amortyzatorami 6Pak lub RockSport.
Uwaga: MetalCloak nie zaleca malowania proszkowego cewek True Dual Rate. Proces wypalania podczas malowania proszkowego może w niektórych przypadkach powodować zmianę właściwości metalurgicznych cewek, co skutkuje utratą właściwości podnoszenia cewek. W związku z tym proces malowania proszkowego cewek unieważnia wszelkie gwarancje określone lub dorozumiane w odniesieniu do cewek.
Uwaga: Po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak zalecamy skorzystanie z usług specjalisty od zawieszenia czyli Nas :)



Zastosowania
Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Sprężyny progresywne Light/Medium przód Superior Engineering King Springs Lift 2"
Sprężyny Przednie Lift 30mm Superior Engineering - Mitsubishi L200 15-18
Sprężyny OME 2910 tylne - Pajero / Montero / Challenger (Pajero Sport)