
Sprężyny Lovells zostały zaprojektowane jako wysokiej jakości alternatywa dla fabrycznego zawieszenia.
Znacznie zwiększają przyczepność i pewność prowadzenia zarówno na drodze jak i poza nią.
Proces produkcji sprężyn marki Lovells wykorzystuje najnowsze dostępne technologie – temperatura obróbki
stali jest elektronicznie i precyzyjnie kontrolowana na każdym etapie. Na zakończenie każda sprężyna jest
testowana oraz proszkowo malowana grubą warstwą farby.
Cechy:
– w zależności od modelu samochodu – zapewniają lift od 2 do 4 cali
- posiadają większą średnicę drutu w stosunku do fabrycznych sprężyn
- wytrzymują różne konfiguracje dodatkowego obciążenia, pozwalając na optymalny dobór twardości.
Przednie sprężyny:
Medium: 0-50 kg dodatkowego obciążenia (bez wyposażenia lub lekka wyciągarka w orginalnym zderzaku)
Heavy Duty: 51-100 kg dodatkowego obciążenia ( zderzak stalowy plus wyciągarka)
Tylne sprężyny:
Medium: 0-100 kg dodatkowego obciążenia pojazdu - lekkie wyposażenie dodatkowe, zbiornik gazu
Heavy Duty: 100-300 kg dodatkowego obciążenia - dodatkowy zderzak, uchwyt na koło, zabudowa szufladowa, namiot dachowy. W przypadku samochodu przeznaczonego na wyprawy należy zawsze wybierać tylne zawieszenie HD.
Gwarancja 5 lat bez limitu kilometrów.
Zastosowanie:
Land Rover Defender 110 od 92-> tylne sprężyny od 0-300 kg. dodatkowego wyposażenia
Land Rover Defender 130 od 94-99 tylne sprężyny od 0-300 kg. dodatkowego wyposażenia
Land Rover Defender TD5 od 99-> tylne sprężyny 0-200 kg. dodatkowego wyposażenia
Wysokość | 410 mm |
Średnica drutu | 22 mm |
Twardość | 495 |

Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Sprężyny tylne 2,5" Lift Jeep Wrangler JLU 4D Dual Rate
Sprężyny progresywne przód Superior Engineering King Springs Lift 2" Comfort KDSS
Wzmocnienie gniazd sprężyn Superior Engineering
Zestaw do Konwersji Tylnego Zawieszenia na Sprężyny Stage 1 Superior Engineering - Ford Ranger 15-on
Konwersja na wahacze Long Arm i sprężyny tył Clayton Pro Series