- Korpus o średnicy 2" został wykonany z anodowanego aluminium 6061-T6
- Wewnętrzny tłok (IFP) oddziela komorę z olejem od komory z gazem dzięki czemu eliminuje zjawisko kawitacji
- Komponenty wykonane z anodowanego aluminium 6061-T6 obrabianego maszynowo
- Tłoczysko o średnicy 5/8"
- Stworzony na potrzeby motorsportu tłok o wysokim przepływie
- Potrójny system uszczelnienia
- Zaawansowany technologicznie olej JM92, zapewniający doskonałe osiągi niezależnie od temperatury
- Kauczukowe łożysko zwiększa możliwości pracy zawieszenia
Wymiary pojedynczego amortyzatora skrętu:
- Amortyzator rozprężony: 23.70"
- Amortyzator ściśnięty: 15.10"
- Skok: 8.60"
Mocowania:
- Górne mocowanie: oko
- Dolne mocowanie: oko
Uwagi:
- Konstrukcja typu end-to-end (od końca do końca)
- Nie pasuje do modeli z liftem zawieszenia 2" lub mniejszym
- Wymagane użycie co najmniej 1,5" (38 mm) przedłużenia odboju (bump stop extension)
- Może nie działać ze wszystkimi aftermarketowymi drążkami panharda — należy sprawdzić prześwit, wykonując pełne ugięcie zawieszenia. działa poprawnie z drążkami panharda marki BDS.