- Brak na stanie
Zawartość zestawu
Zestaw zawiera kompletny model samochodu RC Axial® SCX10 ™ III Jeep® JT Gladiator z zainstalowaną elektroniką: Dynamite silnik szczotkowy Tazer 540 35T, Spektrum szczotkowy regulator Firma 40A z 4k odbiornikiem, Spektrum serwo S614 MG WP 23T. 3-kanałowy nadajnik Spektrum DX3, 4 baterie AA do nadajnika. Zapasowe nakrycia głowy załogi, zapasowa komora akumulatora, zapasowy uchwyt cięgna przedniej osi. Klucz krzyżowy, elementy instalacji 2 biegowej przekładni.
Charakterystyka
Model samochodu Expedition RC Jeep JT Gladiator na podwoziu Axial SCX10 III. Realistycznie wyglądające podwozie z realistyczną osłoną skrzyni biegów, modelem silnika V8 i osiami portalowymi. Szare lub czerwone nadwozie i licencjonowane koła. Nadajnik Spektrum™ DX3, odbiornik/regulator Spektrum FIRMA™ SMART 40A jest gotowy, aby zapewnić Ci zalety innowacyjnej technologii Spektrum ™ Smart.
Przekładnia SCX10™ III Jeep® JT Gladiator jest wyposażona w funkcję DIG z trzecim kanałem, która umożliwia zablokowanie tylnej osi za pomocą polecenia z nadajnika dla napędu na przednie koła i mniejszego promienia skrętu. Alternatywnie możesz zamiast tego ustawić dwubiegową skrzynię biegów i wybrać między wysoką a niską prędkością. Jeśli chcesz korzystać zarówno z dwubiegowej transmisji, jak i funkcji DIG, po prostu dodaj kolejne serwo i radio z co najmniej czterema kanałami (takie jak 5-kanałowe Spektrum ™ DX5).
Podwozie SCXIII zawiera nadwozie Jeep® JT Gladiator, które obejmuje klatkę, osłonę maski, wycieraczki przedniej szyby, lusterka, klamki drzwi i inne formowane detale, a także szczegółowe oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne oświetlenie LED. Nowe, wyższe i szersze, oficjalnie licencjonowane opony Nitto Trail Grappler na 3-częściowych felgach beadlock, poprawiają realizm jazdy i lepszą przyczepność na różnych powierzchniach, skałach i terenach.
Dzięki ekskluzywnej technologii DSMR® nadajnika Spektrum™ DX3, urządzenie ma doskonały zasięg, szybką reakcję i wysoką odporność na zakłócenia. Użyj akumulatora Spektrum Smart LiPol, a poziom naładowania baterii możesz sprawdzić na wskaźniku napięcia nadajnika DX3.
Cechy SCX10 ™ III Jeep® JT Gladiator RTR
- 3-kanałowy nadajnik Spektrum ™ DX3 ™ DSMR
- Odbiornik / regulator Spektrum™ FIRMA™ SMART 40A
- Makieta silnika V8 i osłona skrzyni biegów chronią silnik i poprawiają jego wygląd
- Serwo kierunku ma moment obrotowy 15kg.cm i metalową przekładnię
- Obudowa może pomieścić standardowe akumulatory LiPol lub NiMH
- Ustawienie przekładni DIG umożliwia zablokowanie tylnej osi w celu uzyskania mniejszego promienia skrętu
- 2-biegowa skrzynia biegów do jazdy z dużą i małą prędkością
- Osie portalowe zwiększają prześwit i zmniejszają prędkość
- Regulowany rozstaw osi umożliwia każdemu wybór rozmiaru
- Wewnętrzne błotniki i boczne podłogi ukrywają elementy wewnętrzne, zwykle widoczne od strony podwozia
- Licencjonowane 3-częściowe felgi KMC Machete Beadlock umożliwiają wymianę opon bez klejenia
- Nowo licencjonowane opony Nitto Trail Grappler w nowym większym rozmiarze zwiększają prześwit i przyczepność
- Regulowane amortyzatory olejowe mają anodowane gwintowane korpusy, regulowany docisk sprężyny i korek emulsji ze śrubą
- Gotowe nadwozie Jeep® JT Gladiator wraz z wnętrzem
Makieta silnika V8
Wierny model silnika V8 ze skrzynią biegów celowo ukrywa i chroni silnik elektryczny, a jednocześnie uwydatnia realistyczny wygląd podwozia i zespołu silnikowego. Aby uzyskać maksymalną wytrzymałość, łoże silnika jest wykonane z aluminium.
Osie portalowe z przekładnią hipoidalną
Zaletą osi portalowych AR45 jest oczywiście większy prześwit, ale także korzystna redukcja momentu obrotowego na wale wyjściowym oraz zmniejszenie momentu obrotowego i obciążenia elementów napędowych.
Trzyczęściowy korpus
Nadwozie Jeep® JT Gladiator składa się z trzech części, co ułatwia montaż kokpitu, dostęp do akumulatora i elementów podwozia.
Bardzo szczegółowo wykończona leksanowa karoseria
Karoseria modelu samochodu jest dokładną repliką prawdziwego samochodu, więc spinki karoserii są schowane, aby nie zakłócać linii karoserii. Jeep® JT Gladiator ma szczegółowe wnętrze, kierownicę i sylwetkę kierowcy, wiele szczegółów na karoserii, takich jak przednia kratka, wloty powietrza w masce, wycieraczki, klamki drzwi, lusterka wsteczne, błotniki, zawiasy drzwi tylnych, oświetlenie samochodu z przeszkleniami, w tym kierunkowskazy itp.
Podwozie z błotnikami i dolnymi osłonami
Podwozie modelu składa się ze stalowych profili połączonych poprzeczkami, co tworzy bardzo sztywną konstrukcję odporną na skręcanie. Dzięki uniwersalnym uchwytom możesz wyposażyć model w dowolną elektronikę. Aby uniewidocznić elementy elektroniczne i przestrzeń wewnętrzną, podwozie jest wyposażone w błotniki i dolne osłony. Jednocześnie takie rozwiązanie minimalizuje wnikanie brudu w model.
Nowa półka akumulatora
W podwoziu SCX10-III akumulator znajduje się w pobliżu środka podwozia, co zapewnia lepsze wyważenie z silnikiem z przodu. Na bocznych szynach jest również miejsce na mniejsze akumulatory, które są potrzebne na inne akcesoria, takie jak oświetlenie, wyciągarka itp.
Olejowe aluminiowe amortyzatory
Amortyzatory z długim skokiem mają korpus wykonany z anodowanego aluminium, w sprężynach można regulować siłę docisku dla osiągnięcia optymalnego poziomu tłumienia (naprężenie wstępne sprężyn można dowolnie regulować za pomocą nakrętki na korpusie amortyzatora). Pokrywki mają otwór z śrubą dla kontroli stanu i wypełnienia oleju. Dzięki wielkości i objętości amortyzatora zapewniona jest ich funkcja z całym zakresie skoku.
Dwubiegowa skrzynia biegów z funkcją DIG
Model RC jest wyposażony w dwubiegową skrzynię biegów i funkcję DIG. Model jest wyposażony w 3-kanałową aparaturę RC. Funkcja DIG jest standardowo sterowana zdalnie przez serwomechanizm. Serwo na trzecim kanale można zamienić na skrzynię biegów, dzięki czemu masz do dyspozycji funkcję skrzyni dwubiegowej. Jeśli chcesz zdalnie sterować obiema funkcjami, konieczne jest dodanie 4-kanałowego zestawu RC DSMR / DSM2 i mikro serwo SX107 (z serwem jest specjalny wieloklin dla servo-savera).
Funkcja DIG
Aktywując tę funkcję, można zdalnie odłączać i podłączać tylną oś za pośrednictwem nadajnika. Tylna oś jest napędzana lub zablokowana, a koła się nie obracają. Zablokowanie tylnych kół radykalnie zmniejszy promień skrętu i sprawi, że model skręci prawie na miejscu. Docenisz również funkcję DIG na stromych zjazdach, która zmniejsza ryzyko przewrócenia się modelu.
Nierdzewne czopy kulowe
Axial w nowym podwoziu SCX10 III zastosował materiały wyższej jakoścido zachowania najwyższego standardu żywotności. Czopy kulowe na wszystkich zawiasach podwozia wykonane są ze stali nierdzewnej dla większej precyzji i sztywności podwozia.
Możliwości ustawienia geometrii
Axial® team kontynuuje pracę z optymalizacją ustawienia geometrii podwozia, które jest mocowane na czterech wahaczach. Wykorzystał doświadczenia z podwoziem SCX10 II i ulepszył geometrię zawieszenia osi portalowych, co pomogło w dalszym obniżaniu momentu skrętnego i jednocześnie umozliwiło regulację podwozia według własnego uznania.
Dłuższa rama podwozia
Zespół konstrukcyjny zwiększył rozstaw na 353mm poprzez dłuższe szyny ramy i drążki łączące podwozia, co pozwoliło Axial® na zaprojektowanie realistycznej makiety wozu Jeep® JT Gladiator.
Szczegółowe wnętrze z załogą
Dzięki przemyślanej konstrukcji podwozia karoseria ma stworzoną przestrzeń na kokpit z załogą. W tej przestrzeni znajdują się realistyczne figurki załogi, deska rozdzielcza i fotele
Licencjonowane 3-częściowe felgi beadlock
Oficjalnie licencjonowane felgi KMC XD Machete, które są słynne w świecie terenowym, są formowane w satynowym chromie i zawierają niesamowite makietowe detale. Ze względu na to, że chodzi o trójdzielne felgi, opony mogą być łatwo zamontowane, zdjęte i wymienione bez klejenia.
Mocowanie tylnej części karoserii
Demontaż karoserii został ułatwiony dzięki nowej konstrukcji tylnego zderzaka z otworami na sworznie karoserii.
Serwo przełożenia
Na trzecim kanale nadajnika DX3 można wykorzystać przełacznik do zmiany przełożenia serwa przekładni SX107 ze sterowaną funkcją DIG.
Odbiornik i regulator w jednym
Regulator i odbiornik są zintegrowane w jednej obudowie SPEKTRUM™ FIRMA™ SMART 40A. Dzięki zastosowanej najnowszej elektronice jest możliwość wykorzystać zalety telemetrii i ekskluzywnej technologii Spektrum™ Smart. Aby mieć przegląd o stanie akumulatora na wskaźniku poziomu napięcia w nadajniku, należy zainstalować akumulator LiPol Spektrum Smart.
Nadajnik RC Spektrum DX3 2.4GHz DSMR
Nowy nadajnik RC Spektrum DX3 ma 3 kanały i jest kompatybilny z systemem stabilizacji Spektrum AVC i telemetrią Spektrum Smart. Doskonały zasięg, super szybka odpowiedź i wysoka odporność na zakłócenia dzięki ekskluzywnej technologii Spektrum DSMR. Szybkie ustawienie potrzebnych parametrów.
- Dzięki technologii Smart nadajnik wskazuje stan naładowania akumulatorów napędowych w modelu
- Współpraca z systemem stabilizacji Spektrum AVC
- Możliwość ustawienia rewersów, wielkości wychyleń i funkcji 3 kanału
- Trymer kanału gazu i kierunku
- Dzięki ograniczeniu gazu można dzieciom ograniczyć maksymalną prędkość modelu
- Lekki i ergonomiczny
- Kierownica z piankową obręczą dla wygodnego trzymania
Technologia SMART
Inteligentna technologia Smart zapewnia, że cała elektronika modelu będzie płynnie współpracować. Oferuje informacje o stanie elementów elektroniki napędu, zwiększa zaufanie do jej możliwości i czyni cały system napędu prostym w użyciu. System Smart tworzy kompatybilny nadajnik Spektrum, odbiornik Smart, regulator Smart oraz akumulator Smart.
Produkty powiązane