Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT
    search

    Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak

    959,00 zł
    (zawiera VAT 23%)
    Cena nie uległa zmianie
    Cena nie uległa zmianie
    Ilość
    Magazyn wysyłkowy - dostępnych jest: 5
    Sklep stacjonarny - dostępnych jest: 5
    Dostępny

    <0 id="thumb_video_766" data-video-id="_604wR-9lf4" data-video-player="youtube" data-provider="youtube" data-video-title="Video: e" data-video-id-pv="1" data-video-url="https://www.youtube.com/embed/_604wR-9lf4?rel=0&controls=1&autoplay=0&" class="pv-thumb thumb-container video_link " > Video: e
    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Dodatkowe wzmocnienie przekładni.

    Usztywnienie wału Sector do Jeep JL Wrangler i JT Gladiator 2018-2023 zapewnia dodatkową wytrzymałość, aby chronić przed uszkodzeniem elementów układu kierowniczego i ramy.

    Cechy obejmują:
    Pasuje do 2018-2023 JL Wrangler i JT Gladiator
    Wykonane z blachy stalowej 3/8"
    Chromowana, grawerowana laserowo nakrętka wału sektorowego
    Tuleja z brązu osadzona w oleju pod wysokim obciążeniem
    Bezobsługowy (samosmarujący)
    100% kontakt z łożyskiem
    Rozdziela obciążenia na ramę i przednią belkę poprzeczną
    Projekt CAD
    Cięcie laserowe
    Wyprodukowano w USA
    Wsparta na istotnym wale sektorowym w JL lub JT, ta podpora zapewnia dodatkową ochronę komponentów układu kierowniczego dzięki grubej stali formowanej 3/8 ". Wspornik wału sektorowego został zaprojektowany przez CAD, wycięty laserowo i przymocowany do poprzeczki, zamiast dodawać dodatkową siłę do już naprężonej sekcji ramy, do której mocowany jest drążek kierowniczy.

    Montaż na belce poprzecznej pozwala rozdzielić obciążenia od samej ramy Jeepa i uzyskać wsparcie ze strony wytrzymałości belki poprzecznej.

    Zamontowanie wspornika po przeciwnej stronie niż skrzynia kierownicza zapobiega odciąganiu skrzyni od ramy i odciąża śruby skrzyni kierowniczej oraz zmniejsza niepożądane naprężenia na ramie.

    Tuleja z brązu osadzona w oleju o wysokim obciążeniu nie ma punktów zużycia na swojej powierzchni i zapewnia 100% kontaktu bez problemów występujących w gorszych usztywnieniach wykorzystujących łożyska igiełkowe. Tuleja z brązu zapewnia wyższą nośność niż porównywalne łożyska igiełkowe (3500 funtów w porównaniu do 3100 funtów dynamicznego obciążenia promieniowego), jest całkowicie bezobsługowa i zapewnia długotrwałą wydajność.

    Usztywnienie jest pokryte naszym charakterystycznym złotym chromianem cynku dla długotrwałego wykończenia i jest produkowane tutaj w USA.

    Uwaga: Zalecamy, aby po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak specjalista od zawieszenia wyrównał Twojego Jeepa.

    Uwaga: Nie jest kompatybilny z modelami 2024.

    Uwaga: Usztywnienie wału sektorowego może wymagać dodatkowego odbojnika dla lepszego prześwitu drążka kierowniczego. 2-calowy odbojnik to minimum

    Uwaga: Usztywnienie wału napędowego NIE działa z Jeepem o fabrycznej wysokości.

    Uwaga: Usztywnienie wału Sector NIE działa z zestawem do przerzucania drążka kierowniczego.

    Wzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JTWzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JTWzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JTWzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JTWzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT MetacloakWzmocnienie przekładni kierowniczej Wrangler JL JLU JT Metacloak
    MC7690

    Opis

    MARKA
    Jeep
    MODEL
    Wrangler JL 2 Drzwi
    Wrangler JL 4 Drzwi
    Wrangler JL 4XE

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

    Prev Next

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next