
DRĄŻEK PANHARDA regulowany SNA005 Jeep Grand Cherokess WJ
Wspornik relokacji tylnego drążka gąsienicy MetalCloak JL Wrangler 3.6L zmniejsza kąt drążka gąsienicy w uniesionych aplikacjach, zapewniając lepsze prowadzenie; zaprojektowany do masywnego ruchu w górę iw dół bez ingerencji w ramę. Do użytku z tylnym drążkiem gąsienicy MetalCloak.
Cechy obejmują:
Formowana CAD 1/4" walcowana na gorąco stalowa płyta
Łatwy do przykręcenia wspornik (bez spawania)
Zaprojektowany dla dużego skoku w górę i w dół
Brak ingerencji w ramę
Chromowana na złoto płyta cynkowa
Wyprodukowano w USA
Innowacyjna konstrukcja po prostu przykręca się na miejsce i koryguje geometrię drążka kierowniczego dla podniesionych Jeepów Wranglerów JL. 1/4" walcowana na gorąco stalowa płyta zapewnia wytrzymałość, aby utrzymać cię na torze. Podczas korzystania z regulowanego tylnego drążka kierowniczego MetalCloak można uzyskać wolny od zakłóceń skok w górę i w dół.
Do użytku z regulowanym tylnym drążkiem Durotrak MetalCloak JL.
Uwaga: Po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak zalecamy skorzystanie z usług specjalisty w zakresie regulacji zawieszenia.
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
2,5 cala jest optymalnym liftem który pozwoli włożyć większą oponę oraz pozwoli zachować komfort. Sprężyny od 3,5 cala posiadają już większą twardość dla zachowania wysokości samochodu. Twardość ta niestety nie pozwala uzyskać mimo dobrych amortyzatorów dużego komfortu.