
Wspornik tylnego drążka kierowniczego MetalCloak Gladiator spłaszcza kąt drążka kierowniczego w podniesionym Jeepie JT, zapewniając lepsze prowadzenie. Mocna stal o grubości 1/4 cala zapewnia trwałość w ekstremalnych warunkach drogowych i terenowych.
Cechy obejmują:
Formowana CAD 1/4" walcowana na gorąco stalowa płyta
Łatwy do przykręcenia wspornik (bez spawania)
Zaprojektowany dla dużego skoku w górę i w dół
Brak ingerencji w ramę
Chromowana na złoto płyta cynkowa
Cały wymagany osprzęt
Wyprodukowano w USA
Popraw właściwości jezdne swojego podniesionego Gladiatora poprzez wypoziomowanie drążka kierowniczego z tyłu JT Gladiator za pomocą wspornika tylnego drążka kierowniczego MetalCloak.
Im bliżej poziomu znajduje się drążek kierowniczy, tym lepsze właściwości jezdne będzie miał Twój JT. Kątowy drążek kierowniczy przesuwa oś bardziej w jedną stronę podczas kompresji zawieszenia; płaski drążek dzieli różnicę i pozwala osi być bardziej wyśrodkowaną względem Jeepa przez cały cykl zawieszenia.
Wspornik pionowy jest wykonany ze stali 1/4", jest w pełni zespawany, a następnie wykończony naszym charakterystycznym złotym cynkiem, jest to łatwy do przykręcenia element i fantastyczne ulepszenie obsługi podniesionego JT. W komplecie znajduje się cały potrzebny osprzęt i jest produkowany w USA.
Uwaga: Po zamontowaniu zawieszenia MetalCloak zalecamy skorzystanie z usług specjalisty od zawieszenia.




Częste pytania
Pytanie dotyczące produktu
TAK, zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu
tel. 534 600 534 proszę wybrać nr 3
emal: info@szekla4x4.pl
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Mocowanie drążka Panharda tył Rubicon Express Lift 3-5,5"
Drążek Panharda regulowany tył heavy duty TeraFex Lift 0-6"
Drążek Panharda regulowany tył Clayton Off Road Lift 0-6"
Drążek Panharda kuty regulowany przód Rough Country Lift 0-4''
Relokacja mocowania drążka Panharda tył Teraflex Lift 3-6"
Relokacja mocowania drążka Panharda przód Rough Country Lift 4-6"
Drążek Panharda regulowany tył Clayton Off Road Lift 0-5