Wzmocnienie tylnej klapy Jeep Wrangler JL| wzmocnienie mocowania koła | Szekla4x4.pl
    search

    Wzmocnienie tylnej klapy Jeep Wrangler JL| wzmocnienie mocowania koła

    6 356,00 zł brutto
    (zawiera VAT 23%)
    5 167,48 zł netto
    Cena nie uległa zmianie
    Cena nie uległa zmianie
    Ilość
    Dostępne na zamówienie 5-30 dni

    Brak zapytań, zostaw pierwsze!
     

    Polityka bezpieczeństwa

     

    Zasady dostawy

     

    Zasady zwrotu

    Ten produkt nie ma jeszcze opinii

    Dlaczego montaż do nadwozia? Bo to proste!
    Łatwe w instalacji, łatwe w regulacji, łatwe w użytkowaniu.

    Opracowany i zgłoszony do opatentowania system SportGate to kompletny zestaw do montażu powiększonego koła zapasowego na Jeepie JL — z zachowaniem wygody „łatwego otwierania” za pomocą fabrycznego uchwytu klapy.

    Mocowania pod fabryczną kamerę cofania są wbudowane, a cała konstrukcja pozwala zachować prawidłowe działanie tylnego odpowietrznika klapy, zgodnie z założeniami producenta.

    Wzmocnione zawiasy z frezowanego aluminium

    Wykonane z wytrzymałego aluminium 6061-T6, zawiasy Heavy Duty SportGate Tire Carrier to konstrukcja zaprojektowana jako bezpośrednie, wysokowydajne zastępstwo fabrycznych zawiasów. Precyzyjnie frezowane i anodowane na twardy czarny kolor, zapewniają maksymalną odporność na zużycie i korozję, nawet w najtrudniejszych warunkach terenowych.

    Każdy zawias jest ozdobiony laserowo grawerowanym logo „M” marki MetalCloak. Zaprojektowane z myślą o zwiększonym obciążeniu wynikającym z montażu powiększonych kół zapasowych, zawiasy te gwarantują niezrównaną sztywność i stabilność w off-roadzie, a jednocześnie perfekcyjnie współpracują z systemem SportGate Tire Carrier.

    Hinge Bridge — wewnętrzne wzmocnienie zawiasów

    Złocono-cynkowany, 3/8-calowy mostek zawiasów to kluczowy element konstrukcyjny systemu MetalCloak Heavy Duty SportGate Tire Carrier. Jego zadaniem jest wzmocnienie oraz połączenie dwóch zawiasów z frezowanego aluminium od wewnętrznej strony karoserii Jeepa.

    Mostek wykonany jest z wytrzymałej stali i zabezpieczony trwałą powłoką gold zinc, zapewniającą doskonałą odporność na korozję. Montowany jest w fabryczne otwory mocowania zawiasów — bez konieczności wiercenia.

    Łącząc górny i dolny zawias, Hinge Bridge równomiernie rozkłada obciążenie od koła zapasowego na całą strukturę klapy i nadwozia, minimalizując naprężenia i zapobiegając uszkodzeniom w dłuższej perspektywie. To dodatkowa wytrzymałość, sztywność i pewność działania dla Twojego systemu SportGate.

    Tuleje z brązu

    Kołnierzowe tuleje ślizgowe z brązu, zastosowane w frezowanych zawiasach systemu MetalCloak SportGate Tire Carrier, zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej trwałości i płynnej pracy przez długie lata. Precyzyjnie dopasowane do konstrukcji wzmocnionych zawiasów, zapewniają niskotarciowy punkt obrotu odporny na zużycie.

    Kołnierzowa budowa stabilnie utrzymuje tuleję w obudowie zawiasu, eliminując ryzyko przesunięć podczas użytkowania, natomiast samosmarujący materiał z brązu gwarantuje niezawodność działania przy minimalnych wymaganiach serwisowych.

    Animation of the SportGate Tire Carrier tire mount moving up and down showing the accommodation of various tire heights and tire back spacing

    W pełni regulowany uchwyt koła zapasowego

    Precyzyjnie wycinane laserowo uchwyty ze stali o grubości 3/16" wzmacniają konstrukcję klapy bagażnika i tworzą mocowanie, które można regulować w górę lub w dół — w zależności od wysokości montowanego koła.

    Najważniejsze cechy:

    • Konstrukcja z laserowo ciętej stali 3/16"
    • Regulowana płyta montażowa koła zapasowego (wysokość / szerokość)
    • Zintegrowane mocowanie pod fabryczną kamerę cofania
    • Kompatybilność z kołami do 40 cali
    • Regulowana szerokość pod felgi z niestandardowym backspacingiem
    • Maksymalne obciążenie: 130 lbs (ok. 59 kg)

    Powiększone koło? Żaden problem!

    System SportGate zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby bezpiecznie zamontować powiększone koło zapasowe na Jeepie JL Wrangler — z zachowaniem wygody „łatwego otwierania” za pomocą fabrycznego uchwytu klapy bagażnika.

    Rear view of a red Jeep with a spare tire animating on and off mounted on the back with a California license plate.

    Opcje montażu trzeciego światła stop

    Fabryczny uchwyt trzeciego światła stop

    Zachowaj czysty, fabryczny wygląd nawet przy montażu większego koła zapasowego dzięki uchwytowi MetalCloak 3rd Brake Light Mount. Uchwyt wykorzystuje oryginalne światło stop Twojego Jeepa i przenosi je na regulowany, wykonany z 1/8" stali element, który współpracuje z systemem SportGate Tire Carrier.

    Uchwyt pełni również funkcję dwuzadaniową — stanowi idealne miejsce do montażu anteny CB, masztu z flagą (Sand Flag) lub dodatkowego światła akcesoryjnego.

    Uchwyt tablicy rejestracyjnej i trzeciego światła stop

    Zestaw Relocation Bracket z trzecim światłem stop wyposażony jest w jasne światło LED pełniące funkcję tylnego światła hamowania oraz dodatkową diodę LED do podświetlania tablicy rejestracyjnej. To prosty i skuteczny sposób na przeniesienie tablicy na środek koła zapasowego.

    Co znajduje się w zestawie?

    • Uchwyt SportGate Tire Mount
    • Regulowany uchwyt koła zapasowego
    • Zawiasy z frezowanego aluminium (Billet Hinges)
    • Uchwyt regulacji backspacingu
    • Mocowanie kamery cofania
    • Komplet niezbędnych śrub i akcesoriów montażowych

    MetalCloak SportGate Tire Carrier – Wzmocniony system mocowania koła zapasowego do Jeepa JL Wrangler

    SportGate to kompletny, zaprojektowany i zgłoszony do opatentowania system wspornika koła zapasowego, który umożliwia pewny i stabilny montaż powiększonego koła na Jeepie JL Wrangler — z zachowaniem wygody „łatwego otwierania” dzięki fabrycznemu uchwytowi klapy bagażnika. Konstrukcja oferuje ogromną wytrzymałość, precyzję wykonania i pełną regulację dopasowaną do dużych kół off-roadowych.


    Najważniejsze cechy:

    • Laserowo cięta płyta wzmacniająca zawiasy (3/8" Steel Bridge Plate)
    • Wzmocnione zawiasy z frezowanego aluminium 6061-T6 z tulejami z brązu
    • Powiększone śruby osi zawiasów zwiększające trwałość
    • Regulowana (wysokość i szerokość) płyta mocowania koła zapasowego
    • Zintegrowane mocowanie fabrycznej kamery cofania
    • Komplet śrub i akcesoriów montażowych
    • Obsługa kół o średnicy aż do 40"
    • Wykończenie w charakterystycznym czarnym lakierze proszkowym
    • Maksymalne obciążenie: 130 lbs (ok. 59 kg)
    • Produkt Made in USA

    Maksymalna wytrzymałość i regulacja dla dużych kół

    System SportGate został zaprojektowany tak, aby przenosić większe obciążenia niż fabryczna klapa bagażnika.
    Precyzyjnie cięte laserowo uchwyty ze stali 3/16" wzmacniają konstrukcję tailgate’a i umożliwiają regulację montażu koła w pionie, dzięki czemu dopasujesz wysokość do różnych średnic opon.


    Wzmocnione zawiasy Heavy Duty z frezowanego aluminium

    Zawiasy SportGate wykonane są z aluminium 6061-T6 — tego samego, które stosuje się w lotnictwie.

    • twarde anodowanie w kolorze czarnym chroni przed korozją,
    • precyzyjne frezowanie zapewnia idealne spasowanie,
    • każdy zawias zdobi laserowo grawerowane logo MetalCloak.

    Zawiasy te są pełnowartościowym zamiennikiem fabrycznych — zaprojektowanym stricte pod większe koła i pracę w ciężkich warunkach terenowych.


    Wewnętrzne wzmocnienie – 3/8" Hinge Bridge

    Kluczowym elementem systemu jest masywna, stalowa belka wzmacniająca o grubości 3/8", pokryta trwałą powłoką gold zinc.
    Łączy ona górny i dolny zawias od wewnątrz Jeepa, co:

    • równomiernie rozkłada obciążenie koła zapasowego,
    • znacząco ogranicza naprężenia konstrukcji,
    • eliminuje ryzyko pęknięć i luzów w przyszłości,
    • nie wymaga wiercenia — montaż odbywa się w fabryczne punkty mocowania.

    To element, który realnie zwiększa sztywność i bezpieczeństwo całego systemu.


    Tuleje z brązu – trwałość i płynna praca zawiasów

    Kołnierzowe tuleje ślizgowe z brązu zapewniają:

    • niskie tarcie,
    • odporność na zużycie,
    • brak konieczności częstego smarowania,
    • stabilne osadzenie bez przesunięć.

    To jedne z najbardziej trwałych rozwiązań stosowanych w profesjonalnych konstrukcjach off-roadowych.


    Gotowy pod kamerę cofania i fabryczne elementy Jeepa

    System posiada wbudowane mocowanie fabrycznej kamery cofania, a cała konstrukcja zachowuje działanie tylnego odpowietrznika klapy dokładnie tak, jak przewidział to producent.


    Ważna informacja

    MetalCloak zaleca montaż koła i felgi o łącznej wadze nieprzekraczającej 130 lbs (ok. 59 kg).

    Wzmocnienie tylnej klapy Jeep Wrangler JL| wzmocnienie mocowania koła | Szekla4x4.plWzmocnienie tylnej klapy Jeep Wrangler JL| wzmocnienie mocowania koła | Szekla4x4.plWzmocnienie tylnej klapy Jeep Wrangler JL| wzmocnienie mocowania koła | Szekla4x4.plWzmocnienie tylnej klapy Jeep Wrangler JL| wzmocnienie mocowania koła | Szekla4x4.plWzmocnienie tylnej klapy Jeep Wrangler JL| wzmocnienie mocowania koła | Szekla4x4.pl
    MC6951

    Opis

    MARKA
    Jeep
    MODEL
    Wrangler JL 2 Drzwi
    Wrangler JL 4 Drzwi
    Wrangler JL 4XE

    Częste pytania

    Pytanie dotyczące produktu

    * Wymagane pola
    (czytaj)

    16 innych produktów w tej samej kategorii:

    Prev Next