Wytrzymałe kołyski o grubości 1/4 cala maksymalizują prześwit, zwiększają wytrzymałość i możliwości terenowe
Wytrzymałe zwrotnice korygujące geometrię układu kierowniczego, zapewniając kompatybilność z systemem ESC
Zamontowane na górze dystanse amortyzatorów zapewniają lift i łatwą instalację
Płyta ślizgowa dyferencjału dla lepszej ochrony w terenie
Wytrzymałe bloki i u-bolty zapewniają trwałość tylnego zawieszenia i podniesiony tył pojazdu
Amortyzatory NX2 Nitro zapewniają doskonałe tłumienie zarówno na drodze, jak i w terenie
Możliwość montażu opon o średnicy do 35 cali zapewnia odważną, agresywną postawę
Amortyzatory serii NX2 Nitro:
Konstrukcja twin-tube
10-stopniowe zaworowanie czułe na prędkość
Podwójnie spawane końce dla większej wytrzymałości
Wysokoprzepływowy tłok 1-3/8 cala
Samosmarujące uszczelki
Wykończenie srebrną powłoką proszkową
W zestawie:
(2) Tylny amortyzator nitro NX2 Lift 4-6
BDS023670 & BDS023671:
(2) Zwrotnica
BDS023652:
Przednia kołyska BDS
(2) Relokacja mocowania stabilizatora
Płyta poślizgowa dyferencjału
(2) Mocowanie przewodu hamulcowego
1/4 dystans wału napędowego
BDS023653:
Tylna kołyska BDS
(2) Relokacja mocowania dyferencjału
(2) Mocowanie dyferencjału
BDS023654:
(2) 6 dystans amortyzatora
BDS013538:
(2) Lift blok 5
(2) Dolna podkładka sprężyny
(2) Górna nakładka sprężyny
(4) U-Bolt
Relokacja przewodu hamulcowego
Osprzęt
Uwagi:
Wymagane są koła o średnicy 18 lub większej. Standardowe koła 17" i 18 nie mogą być ponownie zamontowane. Standardowe koła 20 mogą być używane z oponami do 305/60R20
Koła 18" z backspacingiem 5-5,5 należy przymierzyć przed zamontowaniem opony, aby zapewnić odpowiedni prześwit do zwrotnicy/drążka kierowniczego. Odstęp 5,5 jest wysoce zalecany ze względu na prześwit między oponą a ramą
Zestaw bloków zastępuje fabryczne bloki 1-1/4. Fabryczne bloki nie zostaną ponownie zamontowane
Crash bar może wymagać modyfikacji w zależności od wyboru koła i opony. Obowiązkiem użytkownika jest upewnienie się, że modyfikacje nie wpłyną negatywnie na bezpieczeństwo pojazdu
Niektóre samochody z 2-częściowym wałem napędowym zostać wezwane przez firmę Ford na wymianę wału napędowego. (Safety Recall 21S25) Ze względu na procedurę wycofania 2-częściowego wału, BDS zaleca wykonanie tej czynności przed zainstalowaniem zestawu
Nie pasuje do modeli wyposażonych w system CCD (Continuous Controlled Damping)
Wymaga modyfikacji uchwytu ramy
Nie pasuje do modeli z silnikiem Diesla
Nie pasuje do modeli Tremor i Raptor
Pasuje tylko do modeli z napędem 4WD
Maksymalny rozmiar kół:
35 x 12,5 z 18 x 9 i 5" backspacing. Może wymagać przycięcia
35 x 12,5 z 20 x 9 i 4,5" backspacing. Może wymagać przycięcia
37 x 12,5 z 20 x 9 i 5,5" backspacing. Może wymagać przycięcia